tarvitaan.
kyseessä ihan kotikissa ja lähtö ois jo viikon päästä-
kissa mukaan jenkkeihin
8
1233
Vastaukset
- helppoa
ja rokotukset kuntoon. Samalla lääkäri kirjoittaa rauhoittavaa ja myös kuljetuslaatikon osto on edessä. Voi olla myös että kissaa et saa viedä matkustamoon vaan kissa pääsee eläinruumaan.Tulee aika kiire?
- kaveriaan
ja sinä haluat kuljetella kotikissaa! Älykkäin menettely (sen jälkeen kun et älynnyt jättää hankkimatta) on jättää tänne hoitoon tai antaa kokonaan pois! Amen!
- myös meillä
sillä niin kissa kuin koirakin on osa perhettä eikä lapsikaan jätetä tänne jos muutetaan jenkkeihin. Älytöntä ja eläimen vienti on vielä yksinkertaista ja väitän että helpompaa kuin pienen lapsen. Mukaan vaan ja menoksi. Itse lentänyt pienen koiran kanssa 4 kertaa ja kerran jenkkeihin.
- ongelmaa
Tassa virallinen liittovaltion vastaus kysymykseen.
http://help.cbp.gov/cgi-bin/customs.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=56&p_created=1043364936&p_sid=FNLwZHjj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9Niw2JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9MCZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9Y2F0&p_li=&p_topview=1
Sitten on viela osavaltikohtaisia maarayksia erikseen ja niita voit hakea esim. googlella vaikka "importing cat to texas" tai tietysti osavaltio mihin olette menossa.
Tassa jonkunlainen checklista mita pitaa tehda:
- soitto lentoyhtioon etta on tilaa laittaa kissa ruumaan. Kentalla sitten maksu ennen lahtoa, olikohan n. 200EUR
- rabies rokotus 30pv ennen
- elainlaakarin tarkistama etta kissa voi lentaa
- EU rokotuspassi kissalle
Sitten kun tulette maahan, niin tod.nak. ohjataan viela erilliseen tullitarkastukseen, mutta meidan kohdalla virkailija ei edes kysynyt kissan papereita vaan pelkastaan omat passit ja sanoi etta Tervetuloa, mutta voi tietysti hyvinkin kayda kissan paperit myos lapi.
Meidan kissalle ei rauhoittavia matkan ajaksi annettu eika nayta olevan yhtaan sen hullumpi kuin lahtiessakaan. :) - 8kiloo
ja tulee hytissä.
- minäkin-
olen kuullut. rakas kissa on, ja ilman sitä en voi reissata ja juuri usassa on ennen pikku kultaa tullut aina käytyä.
- USAssa asunut
Mitä muistelen omasta kissan viennistäni vuosia sitten:
mikrochip tai tunnistustatuointi kissalle
rabiesrokotus, muut perusrokotteet
terveystodistus eläinlääkäriltä
kissapaikan varaus lentokoneeseen (joko ruuma ja cabin)
maksu kentällä- USAssa asuva
niin takuulla joutuu kovaan kuulusteluun kissansa kanssa matkusteleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059