Kuusamo nature photo

emppu89

9

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli suomeksi paskaa

Sitä samaa mitä on nämä idolssit ja dildolssit ym kilpailut eli mitä paskempi on sitä enemmän yleisö hehkuttaa.

• Jossunein

Niin siis mitä toi kuva esittää, eiks kukaan tiedä?

• mitään

Taas aletaan olla ajassa jossa ei uskalleta sanoa roskaa roskaksi. Yes-ihmiset hehkuttavat kilpaa tuotoksia joista eivät ymmärrä yhtään mitään, kun eivät uskalla muiden halveksunnan pelossa olla eri mieltä.

• valdoes

Olisi kiva tietää...

• että kaiketi tässä

etana on kiipeillyt jonkun kostean muovilakanan pinnalla jättäen kauniita juovia jälkeensä. Vaikea sanoa. Outo kuva kaikkineen...

• Nohelvata

Onk joku tuttu palkittu vai.

• itselaukaisulla

Kuva on kuulemma otettu lokakaivosta itselaukaisulla. Etana siinä keskellä piipertää, mutta kun en ole ikinä lokakaivoon kurkistanut niin en tiedä minkä päällä se on matkaansa tehnyt. Jospa joku lokapoika tietäisi?

• heureka olen keksinyt sen

Nyt olen saanut kuningasidean ensi vuoden luontokuvakilpaan. Hankin jostakin lapamadon (niitä on ainakin kouluissa bilsanluokissa spriihin säilöttynä), väännän kunnon tortun pönttöön ja heitän spriipullosta otetun lapamadon sinne joukkoon. Kuvan lähetän Vuoden luontokuva-kilpailuun "Ihminen ja luonto" sarjaan. Kuvan nimi voisi olla "Paskainen loppu".

• 10 kertaa Kuusamossa

Olin paikalla Kuusamossa, kun ko kuva julkistettiin. Jo silloin kuva herätti hämmennystä katsojissa. Joku kysyikin kuvan aiheesta ja sisällöstä. Kuusamon Nature Photo tapahtuman ja Vuoden luontokuvan voittokuvista päätellen luontokuvaus on menossa hakoteille. "Keisarin uudet vaatteet"-satu tulee mieleen. Arvosteluraatien tulisi palata kymmenkunta vuotta taaksepäin. Kyllä Suomessa on todella taitavia luontokuvaajia, mutta jos tätä linjaa mennään luontokuvauksen taso heikkenee hurjasti. Hyvällä itsetunnolla olevat näppäilijät kokeilevat, ja näyttävät onnistuvankin hämäämään arvosteluraadin. Paras kuva Kuusamosta-sarjan voittokuva on samaan kastiin kuuluva. Missä on Kuusamon luontokuvaajat? Kyllä teillä on parempia otoksia kotiseudultanne.
      Mielestäni oikea luontokuva on todella taideteos luonnosta ei likakaivosta tai loskaiselta kadulta tai haravakone hangella. Vastuunhan tällaisesta kantaa arvosteluraati ko kilpailuissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4823
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      527
      2526
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2097
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2029
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1645
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      111
      1101
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      884
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe