Voisiko joku ystävällisesti valaista mitä on tässä voittajakuvassa Etanan oma valtakunta
Ei vaan millään meinaa avautua mulle ???
http://www.kuusamo.fi/naturephoto/2008/luomu/01.jpg
Kuusamo nature photo
9
2088
Vastaukset
- eli suomeksi paskaa
Sitä samaa mitä on nämä idolssit ja dildolssit ym kilpailut eli mitä paskempi on sitä enemmän yleisö hehkuttaa.
- Jossunein
Niin siis mitä toi kuva esittää, eiks kukaan tiedä?
- mitään
Taas aletaan olla ajassa jossa ei uskalleta sanoa roskaa roskaksi. Yes-ihmiset hehkuttavat kilpaa tuotoksia joista eivät ymmärrä yhtään mitään, kun eivät uskalla muiden halveksunnan pelossa olla eri mieltä.
- valdoes
Olisi kiva tietää...
- että kaiketi tässä
etana on kiipeillyt jonkun kostean muovilakanan pinnalla jättäen kauniita juovia jälkeensä. Vaikea sanoa. Outo kuva kaikkineen...
- Nohelvata
Onk joku tuttu palkittu vai.
- itselaukaisulla
Kuva on kuulemma otettu lokakaivosta itselaukaisulla. Etana siinä keskellä piipertää, mutta kun en ole ikinä lokakaivoon kurkistanut niin en tiedä minkä päällä se on matkaansa tehnyt. Jospa joku lokapoika tietäisi?
- heureka olen keksinyt sen
Nyt olen saanut kuningasidean ensi vuoden luontokuvakilpaan. Hankin jostakin lapamadon (niitä on ainakin kouluissa bilsanluokissa spriihin säilöttynä), väännän kunnon tortun pönttöön ja heitän spriipullosta otetun lapamadon sinne joukkoon. Kuvan lähetän Vuoden luontokuva-kilpailuun "Ihminen ja luonto" sarjaan. Kuvan nimi voisi olla "Paskainen loppu".
- 10 kertaa Kuusamossa
Olin paikalla Kuusamossa, kun ko kuva julkistettiin. Jo silloin kuva herätti hämmennystä katsojissa. Joku kysyikin kuvan aiheesta ja sisällöstä. Kuusamon Nature Photo tapahtuman ja Vuoden luontokuvan voittokuvista päätellen luontokuvaus on menossa hakoteille. "Keisarin uudet vaatteet"-satu tulee mieleen. Arvosteluraatien tulisi palata kymmenkunta vuotta taaksepäin. Kyllä Suomessa on todella taitavia luontokuvaajia, mutta jos tätä linjaa mennään luontokuvauksen taso heikkenee hurjasti. Hyvällä itsetunnolla olevat näppäilijät kokeilevat, ja näyttävät onnistuvankin hämäämään arvosteluraadin. Paras kuva Kuusamosta-sarjan voittokuva on samaan kastiin kuuluva. Missä on Kuusamon luontokuvaajat? Kyllä teillä on parempia otoksia kotiseudultanne.
Mielestäni oikea luontokuva on todella taideteos luonnosta ei likakaivosta tai loskaiselta kadulta tai haravakone hangella. Vastuunhan tällaisesta kantaa arvosteluraati ko kilpailuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 381463
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838