Heh, mitä tykkäätte iltapäivälehtimäisestä otsikosta? Sopivasti totuutta mutta sopivasti harhaanjohtava...
Vartija siinä ampui rettelöitsijän, oma syy... Vai oliko kyseessä performanssitaiteilija? Ylireagoiko vartija? Olisiko voinut ampua jalkoihin? Nykyään scientologit varmastikin tuntevat itsensä uhatummaksi kuin ennen ja ovat siten myös vaarallisempia kuin ennen...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1619367
SCIENTOLOGI AMPUI EX-SCIENTOLOGIN
yksäks
3
480
Vastaukset
- Huhahhhei
mielenkiinnolla ACD:n analyysiä tuon wannabesamurain vaiheista ennen ampumistaan. Veikkaisinpa, että päätelmänään voisi olla se, että psykoarmeija oli saastuttanut miehen niin pahoin, ettei edes uhrautuvat jankkiscientologit saaneet häntä sankarillisista yrityksistään huolimatta enää raiteilleen. Buahha.
- oiskohan
ollu yks huhhahhei joka taisteli... vaikka esim. itseään vastaan.
- Dekkari.
....tömäyttää samuraita koipeen tai olkapäähän...
Taisi osua Dirty Harry töihin Dientetiikkakeskuksen kulmille ja suoraan nuppiin?
Mitä muuten kirkonvahti tekee aseella?
D:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620