Heh, mitä tykkäätte iltapäivälehtimäisestä otsikosta? Sopivasti totuutta mutta sopivasti harhaanjohtava...
Vartija siinä ampui rettelöitsijän, oma syy... Vai oliko kyseessä performanssitaiteilija? Ylireagoiko vartija? Olisiko voinut ampua jalkoihin? Nykyään scientologit varmastikin tuntevat itsensä uhatummaksi kuin ennen ja ovat siten myös vaarallisempia kuin ennen...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1619367
SCIENTOLOGI AMPUI EX-SCIENTOLOGIN
yksäks
3
485
Vastaukset
- Huhahhhei
mielenkiinnolla ACD:n analyysiä tuon wannabesamurain vaiheista ennen ampumistaan. Veikkaisinpa, että päätelmänään voisi olla se, että psykoarmeija oli saastuttanut miehen niin pahoin, ettei edes uhrautuvat jankkiscientologit saaneet häntä sankarillisista yrityksistään huolimatta enää raiteilleen. Buahha.
- oiskohan
ollu yks huhhahhei joka taisteli... vaikka esim. itseään vastaan.
- Dekkari.
....tömäyttää samuraita koipeen tai olkapäähän...
Taisi osua Dirty Harry töihin Dientetiikkakeskuksen kulmille ja suoraan nuppiin?
Mitä muuten kirkonvahti tekee aseella?
D:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238