Lähti käyntiin ,mutta kun piti lähtee liikkelle sammui,ei vastannu kaasuun.Nyt ei inahdakkaan, kipinä tulee ja pensaa ainaskin suodattimelle asti.Hörähtää hetkeksi käyntiin kun pistää pensaa pikkasen suoraan kaasarin kurkkuun. Ihan outo vika ja tuli ihan yllättäen kun tähän asti on pelannu hyvin Apuva tarvitaan
Kymco MXU50
5
820
Vastaukset
- Samanlaisen mopon ostanut....
Mulla on sama ongelma. Koneesta oli männän renkaat kappaleina kun purin koneen. Männänrenkaat on nyt tilauksessa katotaan miten sitten käy. Vika varmaan johtuu siitä.
- HippaHeikki
oisko kaasarissa vettä, meillä ollu sama vika noin 200 kertaa, vehje on joko perjantai viimenen tai maanantain eka kappale, se on ollu enemmän huollossa ku ajossa.
- Näppihäiriö
Lorauttakaa pikkasen tenua tankkiin(n:0,5d)tankkauksen yhteydessä niin vesiongelma kyllä pitäs poistua!
- HippaHeikki
Näppihäiriö kirjoitti:
Lorauttakaa pikkasen tenua tankkiin(n:0,5d)tankkauksen yhteydessä niin vesiongelma kyllä pitäs poistua!
auta
- Näppihäiriö
HippaHeikki kirjoitti:
auta
Niin--sitä tenua pitäisi laittaa jo ennenku alkaa pakkanen paukkua ja käyttää säännöllisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974