Voiko TV kautta vakoilla

Mua tuijotetaan

Tuntuu et ku uutiset tulee ni mua vakoillaan sitä kautta.Mul on Sonin 42 tuumainen littee kuvaputki.

36

4104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattelee sua siinä

      koko ajan kun telkkas on auki. kai muistit ainakin vaihtaa paremmat vaatteet ja kammata tukkas?

      • joulupukki

        Samoin jos pistorasiat on vanhanaikaiset niin kannattaa ostaa ns. lapsisuojat ettei sitä kautta näe huoneeseen. Väitetään joulupukin tsiikaavan sitä kautta huoneeseen. Pienet tytöt ja pojat ei saa lahjoja jos ovat tuhmana. Isot eivät saa jos kilttejä ovat. Jäi tuo ikäsi pimentoon joten pukki osaa suhtautua asiaan tarvittavalla tavalla. Ilmoitatko ?


    • voi pitää

      tilastoa siitä milloin olet kotasalla, jos huudatat telkua kovalla äänellä. Tällaista seurantaa jatkamalla voi tehdä mielenkiitoisia havaintoja pitkällä ajanjaksolla elämätavoistasi.

    • tv ceasar

      Tosta tulikin mieleen mun mummoni joka aina sen jälkeen kun Kari mÄnty uutisissa sano HYVÄÄ ILTAA, mummo sano sille ILTAA.

    • GMSK

      ...kännykkä se vasta paha värkki onkin! Sinua voidaan salakuunnella sen avulla. Koska siinä on mikrofoni niin nehän ovat Nokialla piilottaneet softakoodiin mahdollisuuden aktivoida tämä mikrofoni salaa. Tiedustelupalvelun miehillä on kuuntelukeskus, josta ne voi laittaa kenen tahansa kännykästä mikrofonin kuuntelulle. Joskus jos puhelin on vaikkapa radion äärellä ja kuuluu tättäräätättärää, niin juuri silloin sinua kuunnellaan!! Lisäksi ne voivat selvittää myös sijaintisi ja tähän riittää että kännyssä on virta päällä. Lisäksi ajatuksesi voidaan lukea, jos pidät puhelinta korvalla. Kannattaa käyttää hands freetä. Vanha hyvä keino on kääriä metallifoliota pään ympärille. Uusilla kamerakännyköillä voidaan tottakai myös salakatsella! Älä ota puhelinta vessaan mukaan!

      :-O

      • Mua tuijotetaan

        rakensin taloni ympärille varydein häkin joka suojelee maagisilta säteilyltä ja pahalta silmältä. En sita enää kuin lankapuhelimella hiljaa kuiskaten. vastapuoli varmasti vakoilee sitäkin.


      • ...hullu!
        Mua tuijotetaan kirjoitti:

        rakensin taloni ympärille varydein häkin joka suojelee maagisilta säteilyltä ja pahalta silmältä. En sita enää kuin lankapuhelimella hiljaa kuiskaten. vastapuoli varmasti vakoilee sitäkin.

        Mitä järkee? Sä et pääse kodistas pois. Tee niinku mä, eli mobiili faradayn-häkki. Mullon viiden litran teräskattila päässä, johon olen porannut silmänreijät. Ei pysty edes ajatuksia lukeen! Mä oon kanssa tervannut sen sisäpuolelta, jotta pysyy ilman leukaremmiä päässä ja samalla se estää aivonesteen haihtumisen!


      • ajoittaistosikko
        Mua tuijotetaan kirjoitti:

        rakensin taloni ympärille varydein häkin joka suojelee maagisilta säteilyltä ja pahalta silmältä. En sita enää kuin lankapuhelimella hiljaa kuiskaten. vastapuoli varmasti vakoilee sitäkin.

        Moni on kirjoittanut humoristisesti paitsi sinä. Koska tätä ei vielä ole ehdotettu, ja koska osaan olla myös tosikko, kysyn, onko sinulla ongelmia mielenterveyden kanssa? Jos tuntuu, että sinua vakoillaan, tai kuulet ääniä joita muut ei kuule, ota yhteyttä lääkäriin. Saatat olla avun tarpeessa.


      • Mua vakoillaan
        ajoittaistosikko kirjoitti:

        Moni on kirjoittanut humoristisesti paitsi sinä. Koska tätä ei vielä ole ehdotettu, ja koska osaan olla myös tosikko, kysyn, onko sinulla ongelmia mielenterveyden kanssa? Jos tuntuu, että sinua vakoillaan, tai kuulet ääniä joita muut ei kuule, ota yhteyttä lääkäriin. Saatat olla avun tarpeessa.

        farayn hakki pitää ratioaallot poissa päästä.Ne kuulottimet laitetttiin ollessani parturilla.Parturi on varmasti agentti joka teki sen maksusta.Otti yhden euron ylimääräistä multa vielä. Myyn television kohta pois.ratiota en omista.ratioaaltoja pitää väistellä vähän väliä.


      • asiaa,

        minä olenkin teipannut kännykkäni mikrofonin vahvasti umpeen ja lähettelen vain tekxtareita, varma on aina varmaa kyllin.


      • estämiseksi
        Mua tuijotetaan kirjoitti:

        rakensin taloni ympärille varydein häkin joka suojelee maagisilta säteilyltä ja pahalta silmältä. En sita enää kuin lankapuhelimella hiljaa kuiskaten. vastapuoli varmasti vakoilee sitäkin.

        minäkin vaihdoin lankapuhelimeni nettipuhelimeksi, tämä nettihän on äärettömän turvallinen, tätä on aivan mahdoton vakoilla, koska kaikki informaatio on digitalimuodossa, ihmisen korvahan ymmärtää vain analogista informaatiota.

        Tuon varmuuden lisäksi puhelinmaksut romativat ja numero säilyi entisenä.

        Täältä saat sen sinäkin:

        http://saunalahti.fi/nettipuhelin/?source=adwords


      • Anonyymi
        asiaa, kirjoitti:

        minä olenkin teipannut kännykkäni mikrofonin vahvasti umpeen ja lähettelen vain tekxtareita, varma on aina varmaa kyllin.

        eiks vielä tyhmempää lähettää tekstareita.. itse teen kyllä samaa,mut ne on terveisiä yytsijöille


    • Mahdollista,,

      Laittaa tv vakoilemaan webbikameran avulla.
      Antennin kautta pitäisi olla myös lähetin, joten antennitaloudet on turvasssa.

    • *vakoilija*

      eihän tota viitti kukaan katella...
      Eihän tässä nyt sen takia haluta vakoilla että kateltas vaan pelkästään tollaista...

    • räpsis

      Kytke videokamera siihen telkkariin ja aseta kamera kuvaamaan sitä telkkarin (eli videokameran kuvaa).

      Siitäs saavat!!

      • entinen ammattilainen

        Joskus -70 luvulla olisi pitänyt käydä korjaamassa telkkari, josta kuului naapurin koiran haukunta. Ja tutkan tuhoajaakin on yritetty tilata. Satuu kuulemma kynsiin, kun naapurissa osoitellaan sillä tutkalla.

        Skitsofrenia on tosiaan surullinen juttu ja aina ei voi olla varma milloin lasketaan leikkiä ja milloin on aito huoli tai hätä.


    • ne ovat täällä

      Emme ole enää turvassa, meitä kuunnellaan ja katsellaan. Eilen kananmunasta pilkisti kamera :-O
      Olen tutkinut tätä ilmiötä kauan ja keksinyt monia tapoja suojautua.
      Toimenpiteet: Folio tiukasti päähän, maalattuna puuterilla ja peruukki ( etteivät tiedä että sinä tiedät ) Se estää ajatusten lukemisen ja mielen manipuloimisen alfa aalloilla.
      Älä ota suoraa kontaktia televisioon, he huomaavat jos tuijotat heitä.
      Viheltele paljon ja hoe itseksesi ääneen " olen turvassa kotona, kukaan ei minua täällä näe eikä kuule "
      Kun on toiminnan aika:
      Hyökkää tv:n kimppuun mielellään takaapäin, sammuta virta ennen hyökkäystä.
      Tuhoa kananmuna kun se on kylmä, kääri se folioon (takaa päin hyökäten)jottei se kykene lähettämään hätäsignaalia.
      Good luck!
      Ohh....
      täytyy tästä mennä katsomaan jäikö jääkaappiin valo päälle...

    • vakoilla!

      Tv:n kautta voidaan vakoilla helpostikkin. Varsinkin, jos asut kaapelitaloudessa. Tehtaalla laitetaan uudempiin televisioihin ns. spy piirilevyjä. Näihin telkkareihin on mahdollista sitten ajaa kaapeliverkon kautta sellainen spy-ware ohjelma, joka aktivoituu, kun televisiota käytetään. Televisioruudun sisällä on myös asennettu pieni kamera ja sitä kautta tuo vakoileminen tapahtuu vaivatta. Siis naapurisi voi sinuakin tarkkailla televisionsa kautta 24 tuntia vuorokaudessa, jos sinulla on televisio päällä. On tosin muutama tapa estää vakoilu.

      1. Älä osta televisiota.
      2. Älä laita televisioon virtaa.
      3. Käy psykiatrilla.

      • kameran silmän

        uudesta telkkaristani. Kamera sijaitsee noin 93mm oikeasta ruudun nurkasta alaspäin, aivan ruudun reunassa, silmällä sitä ei näe. Kamera on kansainvälinen standardi kaikissa toukokuun alun jälkeen ostetuissa telkkareissa. Tuon kameran avulla työnantajasi voi myös tarkkailla sähköpostiasi, jos satut näppäilemään läppäriäsi telkkarin näkökentässä.

        Naapurini on valitellut tv-ohjelmien hunontuneen viime aikoina, mutta ei ole tarkemmin kertonut syytä.


    • huoli,

      ei noihin litteisiin mahdu vakoilija sisälle, toista se oli putkitelkkareiden aikaan...

    • pienen reiän

      tietokoneesi CD-aseman luukun vieressä? Et tiedä sen tarkoitusta? No, sehän sisältää sen pienen kameran ja mikrofonin, joilla sinua tarkkaillaan.

    • kaikkein pahimpia

      Yksi kaikkein tavallisimpia piilotetun mikrofonin ja lähettimen sijoituspaikkoja on nimittäin hampaanpaikka. Tämähän on varsin oivallinen paikka kuuntelulaitteelle.

      Maailmalta kerrotaan, että voimakkaiden radiolähettimien läheisyydessä on radiolähetys joskus alkanut kuulumaan jonkun henkilön hampaanpaikasta. Voimakas radiolähete voi nimittäin saada mikrofoni-lähetin-yhdistelmän toimimaan täysin vastakkaisella tavalla.

      Olet varmaan kuullut myös amalgaamiongelmasta. Tämän jupakan tarkoituksenahan oli aikoinaan saada ihmiset korvaamaan vanhat lähettimensä uudemmalla tekniikalla. Ongelmana oli myös se, että entiset kuuntelulaitteet oli helppo havaita joko tahattomasti tai tarkoituksella erilaisten paljastinlaitteiden käytön yhteydessä (lentokenttien turvatarkastuslaitteet, kauppojen ja kirjastojen hälytyslaitteet, yms.) Vai että terveysongelmia, Hah!

      • sanotaan olevan

        kaikkein tehokkain keino estää kuuntelua hampaanpaikoissa olevien kuuntelulaitteiden kautta. Vatsastapuhuttaessa nimittäin kuuntelulaitteen lähetteestä tulee epämääräistä mömmöä, josta ei edes nykyaikaista DSP-laitteistoa käyttäen kykene ottamaan selvää. Keskustelukumppanisi sen sijaan voi saada hyvinkin selvää puheestasi. Muistathan pitää suusi kiinni myös keskustelukummpanisi puhuessa.

        Homma vaatii tietysti hiukan harjoittelua, mutta mitä pikemmin aloitat, sen parempi.


      • Mua tuijotetaan
        sanotaan olevan kirjoitti:

        kaikkein tehokkain keino estää kuuntelua hampaanpaikoissa olevien kuuntelulaitteiden kautta. Vatsastapuhuttaessa nimittäin kuuntelulaitteen lähetteestä tulee epämääräistä mömmöä, josta ei edes nykyaikaista DSP-laitteistoa käyttäen kykene ottamaan selvää. Keskustelukumppanisi sen sijaan voi saada hyvinkin selvää puheestasi. Muistathan pitää suusi kiinni myös keskustelukummpanisi puhuessa.

        Homma vaatii tietysti hiukan harjoittelua, mutta mitä pikemmin aloitat, sen parempi.

        Olen ihan shokisa.Miten paljon vakoilua mun elämääni mahtuu.Just äsken peitin ovesta pahan silmän mustalla tussilla.Nyt ei nää sisään eikä ulos.Säleverhot säästävä säteilyltä ja folioin kaikki ikkunat.Sähkökiukaasta hohkaa punaista silmää ja revin sen kohta irti ja heitän pihalle.


      • sil23
        Mua tuijotetaan kirjoitti:

        Olen ihan shokisa.Miten paljon vakoilua mun elämääni mahtuu.Just äsken peitin ovesta pahan silmän mustalla tussilla.Nyt ei nää sisään eikä ulos.Säleverhot säästävä säteilyltä ja folioin kaikki ikkunat.Sähkökiukaasta hohkaa punaista silmää ja revin sen kohta irti ja heitän pihalle.

        Onko sinulla jotain sellaista tärkeää tietoa, mistä vakoilijat voisivat olla kiinnostuneita?
        Tavalliset sukankuluttajat ei agentteja kiinnosta, ei edes elokuvissa.
        http://www.google.com/search?client=opera&rls=fi&q=skitsofrenia&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8


      • Mua tuijotetaan
        sil23 kirjoitti:

        Onko sinulla jotain sellaista tärkeää tietoa, mistä vakoilijat voisivat olla kiinnostuneita?
        Tavalliset sukankuluttajat ei agentteja kiinnosta, ei edes elokuvissa.
        http://www.google.com/search?client=opera&rls=fi&q=skitsofrenia&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

        Kirjat lepäsivät hiljaa.Eivät kuskailleet niinkuin loistelamput ja ovisilmä joka mua tuijotti.Sitten tuo pahuksen tv joka sekoittaa mun ajatukset teksti tv varsinkin.Uttitsenlukijoilla suu pysähtyi ja alkoivat tuijottaan mua.Se oli vakoilulaite siinä dikiboxissa.oon ihan varmaa.äkkiä ne jähmetty ja tuijotti mua ihan hiljaa ja site ne taas alko liikkuun.


    • Isoveli(kö?)

      Olet ilmeisesti oivaltanut, että todellakin jokaista liikettäsi valvotaan. Uusi tekniikka antaa tähän ennen näkemättömiä mahdollisuuksia. Mainitakseni näistä ihan vaan muutamia ottaisin esille vaikkapa luottokorttien sisältämän elektroniikan, RFID-teknologian ja niin sanotun ubiikkiteknologian. Jos haluat edes jotenkin puolustautua näitä vastaan, sinun tulee huolella perehtyä jokaiseen niistä.

      Luottokortit sisältävät nykyisellään melkoisen määrän elektroniikkaa. Uskotko tosiaan tätä tekniikka käytettävän ainoastaan niiden väitettyyn käyttötarkoitukseen? Hah!

      RFID-teknologian avulla voidaan jokaista liikettäsi tarkkailla hyvinkin yksityiskohtaisesti. Jonkinlaisen käsityksen RFID-teknologian käyttömahdollisuuksista saat vaikkapa Wikipedian sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/RFID

      Ubiikki-teknologia lienee tällä hetkellä viimeisin sana tällä alalla. Et uskokaan, millainen määrä tarkkailulaitteita huoneestasi löytyy tälläkin hetkellä. Suurin osa niistä on mikroskooppisen pieniä. Osa niistä voi tälläkin hetkellä kiertää omassa verisuonistossasi.

      Tutustupas vaikka linkkeihin:

      http://parlamenttikirjasto.blogspot.com/2008/04/ubiikki-ulottuu-kaikkialle.html

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sulautettu_tietotekniikka

      Parhaillaan valvontamenetelmiä pyritään kehittämään lukuisissa alan huippulaboratorioissa ympäri maailman. Lähitulevaisuuden skenaarioissa on mm. ns. printattava elektroniikka. Myös tähän aiheeseen sinun kannattaa ajoissa perehtyä. Muuten voi piankin käydä niin, että sinua tarkkaillaan tilaamasi sanomalehden tai vaikkapa yleisestä kirjastosta lainaamasi kirjan avulla. Itse en ole tilannut ainoatakaan sanomalehteä. Kirjastosta lainaan vain vanhoja kirjoja. Kotiini saapuvat mainoslehtiset revin heti kappaleiksi ja heitän roskakoriin.

      Ks. esim. http://www.tekniikkatalous.fi/tk/article30007.ece

      Meidän jatkuva valvontamme ei tietenkään olisi mahdollista ilman kerättyä tietoa seulovaa massiivista ja huipputehokasta tietokonelaitteistoa. Seuraapas hiukan, mitä tietokonetekniikan alalla on tapahtumassa. Uusia entistä tehokkaampia supertietokoneita tarvitaan uutistietojen mukaan tieteelliseen tutkimukseen, entistä tarkempien globaalisten sääennusteiden laatimiseen jne. jne. Hah! Me tiedämme, mistä on kysymys.

      • voidaan tarkkailla

        myös kotisi ikkunoiden, peilien tai vaikkapa juomalasien tai kristallivaasien kautta? Entäpä autosi tuulilasi, sivulasit ja peilit? Mahdollisuuden tähän tarjoaa ns. 'läpinäkyvä elektroniikka'.

        Aiheeseen voit tutustua paremmin hakkaamalla Googleen hakusanoiksi "transparent electronics".

        Huom. Ethän ota kapakassa vastaan tuoppia, jonka sinulle tarjoaa itsellesi tuntematon ihminen.
        Kuuntelulaitteiden lisäksi tuoppi voi sisältää myös optiikkaa, jonka tarkoituksena on kuvata sivua itsellesi vähemmän mairittelevissa olosuhteissa. (Googlaa "transparent optics")


      • Mua tuijotetaan
        voidaan tarkkailla kirjoitti:

        myös kotisi ikkunoiden, peilien tai vaikkapa juomalasien tai kristallivaasien kautta? Entäpä autosi tuulilasi, sivulasit ja peilit? Mahdollisuuden tähän tarjoaa ns. 'läpinäkyvä elektroniikka'.

        Aiheeseen voit tutustua paremmin hakkaamalla Googleen hakusanoiksi "transparent electronics".

        Huom. Ethän ota kapakassa vastaan tuoppia, jonka sinulle tarjoaa itsellesi tuntematon ihminen.
        Kuuntelulaitteiden lisäksi tuoppi voi sisältää myös optiikkaa, jonka tarkoituksena on kuvata sivua itsellesi vähemmän mairittelevissa olosuhteissa. (Googlaa "transparent optics")

        Vessassako pitää mun asuman vai maalla vai missä.Eletroonit kulkevat kaupuntissa nopeammin kuinmmasedulla.Ooh olen hukassa.Ration myin jo poikkeen.


      • Haudankaivaja Arska
        Mua tuijotetaan kirjoitti:

        Vessassako pitää mun asuman vai maalla vai missä.Eletroonit kulkevat kaupuntissa nopeammin kuinmmasedulla.Ooh olen hukassa.Ration myin jo poikkeen.

        Ei ne sieltä ole ainakaan mulle tulleet valittamaan että vakoiltas.En yllytä enkä kehoita mutta tutkituta pääs ihan oikeesti.


    • avaimenreijästä

      sisälle asuntoosi, niin tee kuten minä. Irrotat vanhasta autostasi pissapojan pumpun letkuineen, säiliöineen, johtoineen sekä akun. Lisäksi tarvitset pienen painonappikytkimen pitkällä johdolla, jotta voit pitää sitä eri puolilla asuntoasi aina käden ulottuvilla (ethän kuitenkaan jaksa valvoa koko ajan oven takana). Pissapojan letkun (sen joka normaalisti menee sinne tuulilasin alapuolella olevaan suuttimeen) työnnät ko. avaimenreikään. Lopun varmaan jo arvaatkin. Heti, kun kuulet naapuriesi liikehtivän ovesi ulkopuolella, painat sitä painonappia. Pikainen vesisuihku käytävään vie varmasti naapuriltasi kaikki kurkisteluhalut!

    • tuo

      Pelkästään sonyn juttu, vai vakoillaanko muakin kun mulla on filipsin 32"

    • Anonyymi

      Kuulin kerran vanhoista uruistani ihmisten puhetta , ihan totta , 🤔😱pystyin salakuuntelemasn ihmisiä , ne eivät kuulleet minua .Luulin että kuulin omiani , Mutta uruista se kuului .Äitinikin kuuli sen Siitä on jo aikaa En ymmärrä miten se oli mahdollista 🤔 OUTOA , MUTTA TOTTA !! EN VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ SITÄ 🤔

      • Anonyymi

        En kuule, huuda vielä kovemmin! kuulitko HUUDA!


    • Anonyymi

      Aloituksen aikaan kysymys liittyi enemmänkin mielenterveysongelmiin. Nyt internettiin kytkettyjen ääniohjattujen älylaitteiden aikaan vastaus on: Kyllä, televisiosi ja kännykkäsi pystyvät vakoilemaan sinua.

      Ongelmaan on helppo ratkaisu: älä kytke telkkariasi suoraan internettiin vaan käytä sitä tietokoneen "tyhmänä" näyttönä. Näin jätät vakoilupuuhat tietokoneellesi.

      Jos telkkarissasi on mikrofoni niin sen voi askarrella irti kytkennästään.

    • Täällä Downunder katselin kanava ysin uutisia, lähetyksen lopussa lukija sanoi, kiitos kun katsoit kanava yhdeksän uutiset. Niiden on pitänyt vakoilla koska tiesivät mitä kanavaa katsoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe