Uusi Ave tilauksessa!

Vensis-man

Tilasin sitten uuden Aven tänään! Grey Metallic Wagon 1.8 -bensakoneella. Toimitus helmi-maaliskuulle.

25

4858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivät

      Opi koskaan!

    • ...

      Toivottavasti vain tilasit automaattina :)

      • Vensis-man

        Kaksi tonttua teki automaatti lisähintaa. Kuusilovinen automaatti yhdistettynä vakionopeudensäätimeen tuntuu oudolta, joten tuo uuden mallinen automaatti tuntui järkevältä. En ole ennen automaattia omistanutkaan...


    • Vensis

      säkissä. Missä hinnat ja esitteet?

      • Vensis-man

        Viikonloppunäyttelyssä myyjältä sain tietää hinnat ja varusteet. Esitteitä en ole nähnyt. Tänään näin värivaihtoehdot ja tilasin auton. Värivalikoima ei maailman paras, mutta väliäkös sillä on täällä harmaassa Suomessa?


      • ei piä
        Vensis-man kirjoitti:

        Viikonloppunäyttelyssä myyjältä sain tietää hinnat ja varusteet. Esitteitä en ole nähnyt. Tänään näin värivaihtoehdot ja tilasin auton. Värivalikoima ei maailman paras, mutta väliäkös sillä on täällä harmaassa Suomessa?

        ei pidä paikkaansa. Ei ole hintojakaan vielä tiedossa. Ja varmaan kertoisit jos tietäisit sinäkin..


      • Vensis-man
        ei piä kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa. Ei ole hintojakaan vielä tiedossa. Ja varmaan kertoisit jos tietäisit sinäkin..

        Käy huviksesi kysymässä paikalliselta kauppiaalta. En ehtinyt edes ensimmäisenä tilaamaan. Ja kyllä, tiedän hinnat. En tosin enää muista kuin 1.8 farmarin hinnat.


      • ..... .....
        Vensis-man kirjoitti:

        Viikonloppunäyttelyssä myyjältä sain tietää hinnat ja varusteet. Esitteitä en ole nähnyt. Tänään näin värivaihtoehdot ja tilasin auton. Värivalikoima ei maailman paras, mutta väliäkös sillä on täällä harmaassa Suomessa?

        ...harmaavarpusista ankein, niin mitäs sen tosiaan on väliä. Voihan sitä itseään piristää sitten vaikkapa punaisella tuulipuvulla.


      • Toyota - VW
        ..... ..... kirjoitti:

        ...harmaavarpusista ankein, niin mitäs sen tosiaan on väliä. Voihan sitä itseään piristää sitten vaikkapa punaisella tuulipuvulla.

        Vertaa vaikka poistuvan Avensiksen ja Passatin kojelaudan ilmettä. Kyllä se Passat on sitä harmaata ämpärimuovia. Golfissa tämä korostuu äärimmilleen.
        Olisiko sitten Focuksen kojelauta hieno, ... aikas kaukana hienosta.

        Ehkä joku Civic on kojelaudaltaa eirlainen mutta kuka aikuinen kehtaa nousta pocemonista julkisella paikalla.


      • suoraan!
        Toyota - VW kirjoitti:

        Vertaa vaikka poistuvan Avensiksen ja Passatin kojelaudan ilmettä. Kyllä se Passat on sitä harmaata ämpärimuovia. Golfissa tämä korostuu äärimmilleen.
        Olisiko sitten Focuksen kojelauta hieno, ... aikas kaukana hienosta.

        Ehkä joku Civic on kojelaudaltaa eirlainen mutta kuka aikuinen kehtaa nousta pocemonista julkisella paikalla.

        Eihän se Ave kulje katsematta edes suoraan maantiellä. Mitä sellaisella koslalla tekee?


    • max74

      Ennakko hinnat avensikseen on ollut saatavilla 21.11.08 esim. 2.0L Wagon Sol automaatti 32230,-

      • kgckcl

        Vastaava nykyineen malli on 35250 €.


    • avensiksesta kiinnostunu

      Paljonko 1,8 ja 2,0 sol plussan hinta, löytyykö mistään linkkia uuden avensikseen hintoihin????
      kiinnostais sedan 1,8 ja 2,0 sol plus

      • hepput

        Toyotan lehdistötiedotteen mukaan varustetasoja on neljä, eli Perus, Sol, Executive ja Premium. Tosin ehkä jotakin noista kutsutaan Suomessa Sol Plussaksi?


      • max74

        Sain tarjouksen uudesta avensiksesta 2.0L Wagon Aut. Sol mallista. Toimitus Helmi/Maaliskuusa 2009.


      • nyt...
        max74 kirjoitti:

        Sain tarjouksen uudesta avensiksesta 2.0L Wagon Aut. Sol mallista. Toimitus Helmi/Maaliskuusa 2009.

        kuitenkaan olisi vielä tämä nykyinen malli josta tehdään kovia tarjouksia etteivät jäisi varastoon? Tätä se sitten on kun ostetaan autoja näkemättä. No onnea uudelle autolle kumminkun!


    • sorry233

      tossa aiemmin epäilin että hintoja ei vielä ole mutta se on totta että niitä on, sorry vensis-man. Hinnat ovat vielä sisäiseen käyttöön joten myöhemmin lisää..

      • on on

        Kyllä vaan minäkin kävin tänään tojo liikeessä ja uutta mallia olivat hanakasti kauppaamassa. Ihan lähtö hinnat oli jossain karvan auki 24000€


    • Passattia....

      Onnittelut! Uusimmassa 16/2008 Tuulilasissa toimittaja raakkasi VW Passatin mukamas luokkansa parhaaksi. Pah, sanon minä! Paska vehje. Ave on ainoa laatupeli tuossa hinta- ja kokoluokassa.

    • älyhoi..

      kuka on niin tomppeli että ostaa auton ilman koeajoa??

      Kyllä näitä huijattavia riittää tässäkin maassa.

      • Minä olen sellainen tomppeli, kaksi viimeisintä Toyotaa (käytettyjä) olen ostanut liiemmin kokeilematta. En ole edes konepeltiä avannut kaupassa, kilometrin lenkin ajoin ja se oli siinä. Eipä ole tarvinnut katua, huonompia autoja ostellaan ja ollaan olevinaan niin tietäviä. Tätä ei muuten kannata harrastaa muiden merkkien kohdalla :)


      • puhuupi
        caseman kirjoitti:

        Minä olen sellainen tomppeli, kaksi viimeisintä Toyotaa (käytettyjä) olen ostanut liiemmin kokeilematta. En ole edes konepeltiä avannut kaupassa, kilometrin lenkin ajoin ja se oli siinä. Eipä ole tarvinnut katua, huonompia autoja ostellaan ja ollaan olevinaan niin tietäviä. Tätä ei muuten kannata harrastaa muiden merkkien kohdalla :)

        vähän mutta asiaa.toyota rules


    • ....

      Peru vielä jos kerkeet, brittiautot lahoaa muutamassa vuodessa.

      • seisotetaan niin

        kuivissa korjaamotiloissa ettei pääse lahoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe