Tilasin sitten uuden Aven tänään! Grey Metallic Wagon 1.8 -bensakoneella. Toimitus helmi-maaliskuulle.
Uusi Ave tilauksessa!
Vensis-man
254860
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 25
Vanhimmat
Opi koskaan!
Toivottavasti vain tilasit automaattina :)
Kaksi tonttua teki automaatti lisähintaa. Kuusilovinen automaatti yhdistettynä vakionopeudensäätimeen tuntuu oudolta, joten tuo uuden mallinen automaatti tuntui järkevältä. En ole ennen automaattia omistanutkaan...
säkissä. Missä hinnat ja esitteet?
Viikonloppunäyttelyssä myyjältä sain tietää hinnat ja varusteet. Esitteitä en ole nähnyt. Tänään näin värivaihtoehdot ja tilasin auton. Värivalikoima ei maailman paras, mutta väliäkös sillä on täällä harmaassa Suomessa?
ei pidä paikkaansa. Ei ole hintojakaan vielä tiedossa. Ja varmaan kertoisit jos tietäisit sinäkin..
Käy huviksesi kysymässä paikalliselta kauppiaalta. En ehtinyt edes ensimmäisenä tilaamaan. Ja kyllä, tiedän hinnat. En tosin enää muista kuin 1.8 farmarin hinnat.
...harmaavarpusista ankein, niin mitäs sen tosiaan on väliä. Voihan sitä itseään piristää sitten vaikkapa punaisella tuulipuvulla.
Vertaa vaikka poistuvan Avensiksen ja Passatin kojelaudan ilmettä. Kyllä se Passat on sitä harmaata ämpärimuovia. Golfissa tämä korostuu äärimmilleen.
Olisiko sitten Focuksen kojelauta hieno, ... aikas kaukana hienosta.
Ehkä joku Civic on kojelaudaltaa eirlainen mutta kuka aikuinen kehtaa nousta pocemonista julkisella paikalla.
Eihän se Ave kulje katsematta edes suoraan maantiellä. Mitä sellaisella koslalla tekee?
Ennakko hinnat avensikseen on ollut saatavilla 21.11.08 esim. 2.0L Wagon Sol automaatti 32230,-
Vastaava nykyineen malli on 35250 €.
Paljonko 1,8 ja 2,0 sol plussan hinta, löytyykö mistään linkkia uuden avensikseen hintoihin????
kiinnostais sedan 1,8 ja 2,0 sol plus
Toyotan lehdistötiedotteen mukaan varustetasoja on neljä, eli Perus, Sol, Executive ja Premium. Tosin ehkä jotakin noista kutsutaan Suomessa Sol Plussaksi?
...... minä en, mutta valehtelijaksi en väitä, koska "uudet autot" palstalta löytyy tämä:
http://www.toyota.fi/cars/new_cars/avensis/index.aspx
mutta, se UUSI, josta täällä odotellaan...... "Tulossa Toyotalta":
http://www.toyota.fi/cars/coming_soon/avensis/index.aspx
"Suomessa uusien mallien ensimmäiset asiakastilaukset tulevat ajoittumaan keväälle 2009" -siinä ei puhuta, että asiakastoimitukset......
Sain tarjouksen uudesta avensiksesta 2.0L Wagon Aut. Sol mallista. Toimitus Helmi/Maaliskuusa 2009.
kuitenkaan olisi vielä tämä nykyinen malli josta tehdään kovia tarjouksia etteivät jäisi varastoon? Tätä se sitten on kun ostetaan autoja näkemättä. No onnea uudelle autolle kumminkun!
tossa aiemmin epäilin että hintoja ei vielä ole mutta se on totta että niitä on, sorry vensis-man. Hinnat ovat vielä sisäiseen käyttöön joten myöhemmin lisää..
Kyllä vaan minäkin kävin tänään tojo liikeessä ja uutta mallia olivat hanakasti kauppaamassa. Ihan lähtö hinnat oli jossain karvan auki 24000€
Onnittelut! Uusimmassa 16/2008 Tuulilasissa toimittaja raakkasi VW Passatin mukamas luokkansa parhaaksi. Pah, sanon minä! Paska vehje. Ave on ainoa laatupeli tuossa hinta- ja kokoluokassa.
kuka on niin tomppeli että ostaa auton ilman koeajoa??
Kyllä näitä huijattavia riittää tässäkin maassa.
Minä olen sellainen tomppeli, kaksi viimeisintä Toyotaa (käytettyjä) olen ostanut liiemmin kokeilematta. En ole edes konepeltiä avannut kaupassa, kilometrin lenkin ajoin ja se oli siinä. Eipä ole tarvinnut katua, huonompia autoja ostellaan ja ollaan olevinaan niin tietäviä. Tätä ei muuten kannata harrastaa muiden merkkien kohdalla :)
vähän mutta asiaa.toyota rules
Peru vielä jos kerkeet, brittiautot lahoaa muutamassa vuodessa.
kuivissa korjaamotiloissa ettei pääse lahoon.