Tilasin sitten uuden Aven tänään! Grey Metallic Wagon 1.8 -bensakoneella. Toimitus helmi-maaliskuulle.
Uusi Ave tilauksessa!
Vensis-man
254860
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 25
Vanhimmat
Opi koskaan!
Toivottavasti vain tilasit automaattina :)
Kaksi tonttua teki automaatti lisähintaa. Kuusilovinen automaatti yhdistettynä vakionopeudensäätimeen tuntuu oudolta, joten tuo uuden mallinen automaatti tuntui järkevältä. En ole ennen automaattia omistanutkaan...
säkissä. Missä hinnat ja esitteet?
Viikonloppunäyttelyssä myyjältä sain tietää hinnat ja varusteet. Esitteitä en ole nähnyt. Tänään näin värivaihtoehdot ja tilasin auton. Värivalikoima ei maailman paras, mutta väliäkös sillä on täällä harmaassa Suomessa?
ei pidä paikkaansa. Ei ole hintojakaan vielä tiedossa. Ja varmaan kertoisit jos tietäisit sinäkin..
Käy huviksesi kysymässä paikalliselta kauppiaalta. En ehtinyt edes ensimmäisenä tilaamaan. Ja kyllä, tiedän hinnat. En tosin enää muista kuin 1.8 farmarin hinnat.
...harmaavarpusista ankein, niin mitäs sen tosiaan on väliä. Voihan sitä itseään piristää sitten vaikkapa punaisella tuulipuvulla.
Vertaa vaikka poistuvan Avensiksen ja Passatin kojelaudan ilmettä. Kyllä se Passat on sitä harmaata ämpärimuovia. Golfissa tämä korostuu äärimmilleen.
Olisiko sitten Focuksen kojelauta hieno, ... aikas kaukana hienosta.
Ehkä joku Civic on kojelaudaltaa eirlainen mutta kuka aikuinen kehtaa nousta pocemonista julkisella paikalla.
Eihän se Ave kulje katsematta edes suoraan maantiellä. Mitä sellaisella koslalla tekee?
Ennakko hinnat avensikseen on ollut saatavilla 21.11.08 esim. 2.0L Wagon Sol automaatti 32230,-
Vastaava nykyineen malli on 35250 €.
Paljonko 1,8 ja 2,0 sol plussan hinta, löytyykö mistään linkkia uuden avensikseen hintoihin????
kiinnostais sedan 1,8 ja 2,0 sol plus
Toyotan lehdistötiedotteen mukaan varustetasoja on neljä, eli Perus, Sol, Executive ja Premium. Tosin ehkä jotakin noista kutsutaan Suomessa Sol Plussaksi?
...... minä en, mutta valehtelijaksi en väitä, koska "uudet autot" palstalta löytyy tämä:
http://www.toyota.fi/cars/new_cars/avensis/index.aspx
mutta, se UUSI, josta täällä odotellaan...... "Tulossa Toyotalta":
http://www.toyota.fi/cars/coming_soon/avensis/index.aspx
"Suomessa uusien mallien ensimmäiset asiakastilaukset tulevat ajoittumaan keväälle 2009" -siinä ei puhuta, että asiakastoimitukset......
Sain tarjouksen uudesta avensiksesta 2.0L Wagon Aut. Sol mallista. Toimitus Helmi/Maaliskuusa 2009.
kuitenkaan olisi vielä tämä nykyinen malli josta tehdään kovia tarjouksia etteivät jäisi varastoon? Tätä se sitten on kun ostetaan autoja näkemättä. No onnea uudelle autolle kumminkun!
tossa aiemmin epäilin että hintoja ei vielä ole mutta se on totta että niitä on, sorry vensis-man. Hinnat ovat vielä sisäiseen käyttöön joten myöhemmin lisää..
Kyllä vaan minäkin kävin tänään tojo liikeessä ja uutta mallia olivat hanakasti kauppaamassa. Ihan lähtö hinnat oli jossain karvan auki 24000€
Onnittelut! Uusimmassa 16/2008 Tuulilasissa toimittaja raakkasi VW Passatin mukamas luokkansa parhaaksi. Pah, sanon minä! Paska vehje. Ave on ainoa laatupeli tuossa hinta- ja kokoluokassa.
kuka on niin tomppeli että ostaa auton ilman koeajoa??
Kyllä näitä huijattavia riittää tässäkin maassa.
Minä olen sellainen tomppeli, kaksi viimeisintä Toyotaa (käytettyjä) olen ostanut liiemmin kokeilematta. En ole edes konepeltiä avannut kaupassa, kilometrin lenkin ajoin ja se oli siinä. Eipä ole tarvinnut katua, huonompia autoja ostellaan ja ollaan olevinaan niin tietäviä. Tätä ei muuten kannata harrastaa muiden merkkien kohdalla :)
vähän mutta asiaa.toyota rules
Peru vielä jos kerkeet, brittiautot lahoaa muutamassa vuodessa.
kuivissa korjaamotiloissa ettei pääse lahoon.