Jo Vietnamissa käyneet ja sinne aikovat, oletko ottanut tai ajatellut ottaa malarikuurin? Meillä matka on Saigon/Phan Thiet ja ollaan lähdössä vuodenvaihteessa.
Malaria
9
2844
Vastaukset
- ottaa...
malariakuuria noihin paikkoihin.
- 2008
olemme menossa tammikuun alussa samat paikat.
Kävin jo lääkärissä ei ole malariaa ko.alueilla ja siinä lähistöllä eli ei tarvi malaria lääkkeitä.
Jos lähtee muualle päin viatnamiin käymään tarkistettava asia erikseen.- tanjar
Me kanssa ollaan menossa tammikuun 9pv noihin samoihin paikkoihin ja ei kuulemma tarvitse Malaria lääkettä eikä Japanin aivokuume rokotetta.
- satunnainen matkailija
tanjar kirjoitti:
Me kanssa ollaan menossa tammikuun 9pv noihin samoihin paikkoihin ja ei kuulemma tarvitse Malaria lääkettä eikä Japanin aivokuume rokotetta.
Olen itsekin käynyt lääkärissä ja kehotti harkitsemaan malariakuuria. Mietitytti moinen kuuri, mutta kiitos asiallisista vastauksista. Hyvää matkaa kaikille Vietnamiin menijöille, meillä olisi vielä reilu kuukausi odotettava.
- taudit
satunnainen matkailija kirjoitti:
Olen itsekin käynyt lääkärissä ja kehotti harkitsemaan malariakuuria. Mietitytti moinen kuuri, mutta kiitos asiallisista vastauksista. Hyvää matkaa kaikille Vietnamiin menijöille, meillä olisi vielä reilu kuukausi odotettava.
outoa jos lääkäri on pyytänyt harkitsemaan malariakuuria.Minun lääkäri tarkisti tilanteen netistä ja sanoi, että alueella ei ole malariaa.
Suositteli ripulilääkkeitä matkalle ja tietysti pakolliset perusrokotukset.
- KYLVAAN
OTIN KUURIN. MIKSEN OLISI ILMAN! MITÄ SIITÄ VOITAN????
- bubu
Me ollaan myös lähdössä joulun jälkeen(Saigon-Phan Thiet) ja otettiin Malarian estolääkitys. Suosittelen kaikille jos liikutte muualle kuin kaupungissa.
- rahat,
bubu kirjoitti:
Me ollaan myös lähdössä joulun jälkeen(Saigon-Phan Thiet) ja otettiin Malarian estolääkitys. Suosittelen kaikille jos liikutte muualle kuin kaupungissa.
ei tuolla alueella tarvita malarian estolääkitystä. Lisäksi on edesvastuutonta suositella ottamaan tarpeeton kuuri, malarialääkkeet ovat sen verran vahvaa myrkkyä ja sivuoireet voivat olla pahempia kuin itse malaria.
- matka lääkitys
rahat, kirjoitti:
ei tuolla alueella tarvita malarian estolääkitystä. Lisäksi on edesvastuutonta suositella ottamaan tarpeeton kuuri, malarialääkkeet ovat sen verran vahvaa myrkkyä ja sivuoireet voivat olla pahempia kuin itse malaria.
näin on. Olen itse tarkka, että otan ne rokotteet ja lääkkeet mitä rokotuslääkäri suosittelee. Saigon - phan thiet lähi ympäristöineen ei ole malaria aluetta.
Turhaa syödä malaria lääkkeitä varmuuden vuoksi.
Oma suositus on, että jokainen käy rokotuslääkärillä varmistamassa henkilökohtaisen lääke tarpeensa reissuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793