Turkulainen tapasi tamperelaisen ja uteli tältä, että mitä se sellainen logiikka oikein on.
Mansen mies vastaa: - Otetaans yks esimerkki. Omistak sää ruaholeikkurii?
- No juu, tiätty mul simmone o.
- No juu, nääs. Siit voimme lookisest päätellä, et sää asut omakotitalos.
- No nii valla asunki, kyl sää sit ole viisas!
- No, edellens voidaa päätellä, et sul on muija kans, olet siis naimisis?
- Mist sää senki tiäsit? Kyl mul muija on ja pahasuine onki.
- Juu nääs, ny me voimmeki lookisest päätellä, et et sää ainaska mikää homo ole.
- Hyi helvetti, en mää tosiankka mikkä homo o.
Turkulainen oli sitten firman pikkujouluissa ja ryhtyi kännipäissään haastattelemaan pomoa.
- Kuule pomo, onk sul ruaholeikkurii?
- Ei mul mittä ruaholeikkurii o, mitä mää simmossel tekisi?
- Ahaa! Sää ole siis homo!
Lokiikka
Föriseilori
2
2908
Vastaukset
- turku on tuppukylä
toi oli kyllä loistava :D
- Turkulainen oon mä
otsikko kertoo kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1202770Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2171155Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701131- 61071
- 401045
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38961- 36936
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke126897Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837