Oikeinkirjoituksen tarkistus

Katosi

Oikeinkirjoituksen tarkistus ja kirjoitusvirheiden automaattin korjausohjelma katosi koneeltani.
Joko laajakaistaan vaihdettaessa tai XP:n.
Käytän elisan sähköpostia. Saako korjaustoiminnon takaisin jollakin keinoin?

5

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Outlook 2003

      Oikeinkirjoituksen tarkistaminen
      Tee jompikumpi seuraavista:

      Avoinna olevan kohteen oikeinkirjoituksen tarkistaminen

      Avaa tarkistettava kohde (kohde: Kohde on Outlookissa tiedon perusyksikkö (verrattavissa ohjelman tiedostoon). Kohteita ovat sähköpostiviestit, tapaamiset, yhteydet, tehtävät, päivyrimerkinnät, muistiinpanot sekä lähetetyt kohteet ja asiakirjat.) ja napsauta kohteen leipätekstiä.
      Valitse Työkalut-valikosta Oikeinkirjoitus.
      Kun sana on valittuna, valitse haluamasi asetukset.
      Huomautus Jos sähköpostieditorisi on Microsoft Word,

      Oikeinkirjoituksen tarkistaminen lähetettäessä kohde

      Valitse Microsoft Outlookin pääikkunan Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse sitten Oikeinkirjoitus-välilehti.

      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus aina ennen lähettämistä -valintaruutu.
      Huomautus Oikeinkirjoituksen tarkistamisen aikana lisäämäsi sanat lisätään käyttäjän sanastoon, jonka nimi on Oma.dic.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/help/FX100485361035.aspx?pid=CL100605171035

      Outlook 2007
      Automaattisen oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistuksen ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä

      Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
      Valitse Oikeinkirjoitus-välilehti ja valitse sitten Oikeinkirjoitus ja automaattinen korjaus.
      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa- ja Tarkista kielioppi kirjoitettaessa -valintaruudut tai poista niiden valinnat.

      jne. lisää löytyy Ohjeesta

      • Kysyjä itse

        Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.


      • Katosi
        Kysyjä itse kirjoitti:

        Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

        Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!


      • vaari-
        Katosi kirjoitti:

        Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

        Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL


      • Kysyjä itse !
        vaari- kirjoitti:

        Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

        Kiitos kokeilen jonakin rauhallisena hetkenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe