Oikeinkirjoituksen tarkistus

Katosi

Oikeinkirjoituksen tarkistus ja kirjoitusvirheiden automaattin korjausohjelma katosi koneeltani.
Joko laajakaistaan vaihdettaessa tai XP:n.
Käytän elisan sähköpostia. Saako korjaustoiminnon takaisin jollakin keinoin?

5

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Outlook 2003

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen
      Tee jompikumpi seuraavista:

Avoinna olevan kohteen oikeinkirjoituksen tarkistaminen

Avaa tarkistettava kohde (kohde: Kohde on Outlookissa tiedon perusyksikkö (verrattavissa ohjelman tiedostoon). Kohteita ovat sähköpostiviestit, tapaamiset, yhteydet, tehtävät, päivyrimerkinnät, muistiinpanot sekä lähetetyt kohteet ja asiakirjat.) ja napsauta kohteen leipätekstiä.
      Valitse Työkalut-valikosta Oikeinkirjoitus.
      Kun sana on valittuna, valitse haluamasi asetukset.
      Huomautus Jos sähköpostieditorisi on Microsoft Word,

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen lähetettäessä kohde

Valitse Microsoft Outlookin pääikkunan Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse sitten Oikeinkirjoitus-välilehti.

Valitse Tarkista oikeinkirjoitus aina ennen lähettämistä -valintaruutu.
      Huomautus Oikeinkirjoituksen tarkistamisen aikana lisäämäsi sanat lisätään käyttäjän sanastoon, jonka nimi on Oma.dic.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/help/FX100485361035.aspx?pid=CL100605171035

Outlook 2007
      Automaattisen oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistuksen ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä

Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
      Valitse Oikeinkirjoitus-välilehti ja valitse sitten Oikeinkirjoitus ja automaattinen korjaus.
      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa- ja Tarkista kielioppi kirjoitettaessa -valintaruudut tai poista niiden valinnat.

jne. lisää löytyy Ohjeesta

• Kysyjä itse

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

• Katosi
        Kysyjä itse kirjoitti:

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

• vaari-
        Katosi kirjoitti:

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

• Kysyjä itse !
        vaari- kirjoitti:

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

Kiitos kokeilen jonakin rauhallisena hetkenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      28
      5395
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4024
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3207
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2830
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1332
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1203
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1111
    Aihe