Oikeinkirjoituksen tarkistus

Katosi

Oikeinkirjoituksen tarkistus ja kirjoitusvirheiden automaattin korjausohjelma katosi koneeltani.
Joko laajakaistaan vaihdettaessa tai XP:n.
Käytän elisan sähköpostia. Saako korjaustoiminnon takaisin jollakin keinoin?

5

1958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Outlook 2003

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen
      Tee jompikumpi seuraavista:

Avoinna olevan kohteen oikeinkirjoituksen tarkistaminen

Avaa tarkistettava kohde (kohde: Kohde on Outlookissa tiedon perusyksikkö (verrattavissa ohjelman tiedostoon). Kohteita ovat sähköpostiviestit, tapaamiset, yhteydet, tehtävät, päivyrimerkinnät, muistiinpanot sekä lähetetyt kohteet ja asiakirjat.) ja napsauta kohteen leipätekstiä.
      Valitse Työkalut-valikosta Oikeinkirjoitus.
      Kun sana on valittuna, valitse haluamasi asetukset.
      Huomautus Jos sähköpostieditorisi on Microsoft Word,

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen lähetettäessä kohde

Valitse Microsoft Outlookin pääikkunan Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse sitten Oikeinkirjoitus-välilehti.

Valitse Tarkista oikeinkirjoitus aina ennen lähettämistä -valintaruutu.
      Huomautus Oikeinkirjoituksen tarkistamisen aikana lisäämäsi sanat lisätään käyttäjän sanastoon, jonka nimi on Oma.dic.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/help/FX100485361035.aspx?pid=CL100605171035

Outlook 2007
      Automaattisen oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistuksen ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä

Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
      Valitse Oikeinkirjoitus-välilehti ja valitse sitten Oikeinkirjoitus ja automaattinen korjaus.
      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa- ja Tarkista kielioppi kirjoitettaessa -valintaruudut tai poista niiden valinnat.

jne. lisää löytyy Ohjeesta

• Kysyjä itse

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

• Katosi
        Kysyjä itse kirjoitti:

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

• vaari-
        Katosi kirjoitti:

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

• Kysyjä itse !
        vaari- kirjoitti:

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

Kiitos kokeilen jonakin rauhallisena hetkenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      49
      9891
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      12
      6675
    3. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      73
      6005
    4. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      40
      5871
    5. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      46
      4104
    6. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      263
      2996
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      39
      2306
    8. Mikä asia on jäänyt kaivatustasi parhaiten

mieleesi? 💬😀🙋🏼‍♂️😱
      Ikävä
      61
      1295
    9. Suomussalmen baarit

Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik
      Suomussalmi
      19
      1116
    10. Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu

Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa
      Ikävä
      48
      955
    Aihe