Oikeinkirjoituksen tarkistus

Katosi

Oikeinkirjoituksen tarkistus ja kirjoitusvirheiden automaattin korjausohjelma katosi koneeltani.
Joko laajakaistaan vaihdettaessa tai XP:n.
Käytän elisan sähköpostia. Saako korjaustoiminnon takaisin jollakin keinoin?

5

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Outlook 2003

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen
      Tee jompikumpi seuraavista:

Avoinna olevan kohteen oikeinkirjoituksen tarkistaminen

Avaa tarkistettava kohde (kohde: Kohde on Outlookissa tiedon perusyksikkö (verrattavissa ohjelman tiedostoon). Kohteita ovat sähköpostiviestit, tapaamiset, yhteydet, tehtävät, päivyrimerkinnät, muistiinpanot sekä lähetetyt kohteet ja asiakirjat.) ja napsauta kohteen leipätekstiä.
      Valitse Työkalut-valikosta Oikeinkirjoitus.
      Kun sana on valittuna, valitse haluamasi asetukset.
      Huomautus Jos sähköpostieditorisi on Microsoft Word,

Oikeinkirjoituksen tarkistaminen lähetettäessä kohde

Valitse Microsoft Outlookin pääikkunan Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse sitten Oikeinkirjoitus-välilehti.

Valitse Tarkista oikeinkirjoitus aina ennen lähettämistä -valintaruutu.
      Huomautus Oikeinkirjoituksen tarkistamisen aikana lisäämäsi sanat lisätään käyttäjän sanastoon, jonka nimi on Oma.dic.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/help/FX100485361035.aspx?pid=CL100605171035

Outlook 2007
      Automaattisen oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistuksen ottaminen käyttöön tai poistaminen käytöstä

Valitse Työkalut-valikosta Asetukset.
      Valitse Oikeinkirjoitus-välilehti ja valitse sitten Oikeinkirjoitus ja automaattinen korjaus.
      Valitse Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa- ja Tarkista kielioppi kirjoitettaessa -valintaruudut tai poista niiden valinnat.

jne. lisää löytyy Ohjeesta

• Kysyjä itse

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

• Katosi
        Kysyjä itse kirjoitti:

Ne ovat valittuina, eli olen tarkistanut työkalut
        valikosta ja asetuksista oikeinkirjoituskohdan ja valinnut ne. Kun tarkistutan kirjeitä tulee ilmoitus että kirjoituksen tarkastus on keskeytynyt, haluatko lähettää kirjeen tai jotakin siihen suuntaan.

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

• vaari-
        Katosi kirjoitti:

Löysin itse jo syyn googlen ohjeista. Virhe oikeinkirjoituksessa teksti johtuu XP- alkuvaiheen ohjelmista ne eivät ole yhteensopivia oikeenkirjoituksen tarkistusohjelmien kanssa. Olisi hyvä, jos jonkun lisäohjelman avulla saisi toiminnan takaisin tai päivityksen. KIITOS!

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

• Kysyjä itse !
        vaari- kirjoitti:

Moro itse asensin CSAPI3T1.DLL tiedoston uudelleen ja rupesi oikoluku toimimaan!
        CSAPI3T1.DLL

Kiitos kokeilen jonakin rauhallisena hetkenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2880
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      62
      2804
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2262
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1956
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1729
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1545
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1136
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe