Todellisuudessa Tero on ollut paras koko ajan. Hän ei ole läyhännyt kenestäkään ja on oollut ystävä niidenkin kanssa, jotka ovat Teroa mollanneet.Ainut aito ihminen talossa
tero on ollut koko ajan
5
333
Vastaukset
- Lapinjylhä
Mutta minä näkisin sen nyt kumminkin niin, että tätä pystyy katsomaan toiseltakin kantilta. Joten olen vähän samaa mieltä, vaikka en näkisi asiaa noinkaan.
- toinen,
joka on kanssasi samaa mieltä.
Heti ensimmäinen viikko näytti ,kuka kukin oli talossa. He itse ei tajuakkaan, miten helppo heitä on analysoida.
Kuvan välityksellä kun tulee kaikki ilmeet, tunteet ja eleet esille, ei kukaan pysty sisintään piilottamaan, kun on katsottavissa 24/7.
Tero on tässä parhaimman kuvan antanut ja lisäpisteet tulee vielä siitä, että on kestänyt sakin hivutuksen.
Läppänä heitetyssä jutussa on aina totta toinen puoli.- i.klää*
Aivan tottta!
- Suuri salasielu.
Noin se vaan on ja samalla voi olla olemattakin.
Kun arvaa puolet oikein niin se voi olla myös puolet väärin.
Mutta taas jos ajattelee silleen positiivisesti, niin sehän on melkein oikein , ainakin puoliksi.
- alusta asti
suosikki Cheryllin lisäksi. Terossa ei mikään ärsytä, toisin kuin muissa jäljellä olevissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902