Matkaseuraa 30 vee tytölle

Australiaan 03/2009

Hei!
Suunnitelmissa olisi lähteä Australiaan work&travel viisumilla kolmeksi kuukaudeksi maaliskuussa -09, mutta matkakaveri puuttuu.. Olisihan se hauskempi suunnitella reissua kaverin kanssa!:) Olen 3-kymppinen nainen tampereelta ja olen matkustellut melko paljon.Australia on ollut haaveena jo pidemmän aikaa ja nyt olisi mahdollisuus toteuttaa haave! Siispä kaikki suunnilleen samanikäiset naispuoliset joita australia kiinnostaa ja olisi mahdollista lähteä tuolloin matkaan laittakaa viestiä sähköpostiosoitteen kera.

8

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyin googlesta

      Vastasi ,että nykykielellä Vittu.
      Kyllä seuraa löytyy ,jos maksat rahalla, etkä sillä vee:llä !
      Muuten , mistä helkutista 3-kymppisellä on
      niinpaljon rahaa, että pystyy matkailemaan paljon ?
      Joko olet maksanut talon, kesämökin ,auton,
      muskeliveneen ja miehen ulos talosta. Ym.??

      • osoite edes

        täällä alkaa kitisemään jos on ollut niin vaikeata ettei muuta keksi kuin hyvään matkaseuratarjoukseen vinoilla!


      • ???????

        Ei kannata välittää näistä elämäänsä katkeroituneista ihmisistä, jota valittavat asiasta ku asiasta. Kyseinen henkilö on mitä varmimmin rahaton ja työtön, KATKERA luuseri, joka ei onnistu missään. Sinä aloittaja, toivottavasti löydät matkakumppanin, itse olen pian lähdössä ausseihin myös....


    • viikkoa

      tuolloin. Vaimon kanssa mennään kuukaudeksi hänen serkkujensa ja paikallisten matkatoimistojen iloksi. Voi olla ettei tule sitten heti lähdettyä uudelleen. Tämä on toinen reissu eläessäni kengurumaahan. Vaikutti ensi kerralla todella mutkattomalle paikalle. Vaikka oltiin vain pari viikkoa kaverin kanssa. Sydney on tukikohtana.

    • tuikku76

      moi,

      erinomainen ajatus matkasta Ausseihin.

      Itsellä ollut jo monta vuotta haaveena suorittaa muutama pidempi matka, mutta työ on nämä aina estänyt eli järki voittanut aina. Tällä hetkellä virmassani on yt neuvottelut ja jos saisin kenkään niin voisin lähteäkkin. Olen 32 vuotias ja ihan mutkaton nainen. Kirjoitelen lisää kun tilanne töissä ratkeaa.

      • aloittaja

        Juu, ilmoittele Tuikku ihmeessä mikäli matkaan pystyt lähtemään :) Ajattelin hakea viisumia ihan itse, en minkään järjestön kautta. Töitä siis olisi tarkoitus myös reissussa tehdä, vaikka lyhyt aika kyseessä onkin. En ole vielä suunnitelmia hirveästi kerennyt tekemään, mutta aikaahan onneksi on vielä... Tosin viisumia kai kannattaa hyvissä ajoin hakea? Te joilla on kokemuksia work&travelista niin kirjoitelkaa toki tänne :)


      • voimassaolo
        aloittaja kirjoitti:

        Juu, ilmoittele Tuikku ihmeessä mikäli matkaan pystyt lähtemään :) Ajattelin hakea viisumia ihan itse, en minkään järjestön kautta. Töitä siis olisi tarkoitus myös reissussa tehdä, vaikka lyhyt aika kyseessä onkin. En ole vielä suunnitelmia hirveästi kerennyt tekemään, mutta aikaahan onneksi on vielä... Tosin viisumia kai kannattaa hyvissä ajoin hakea? Te joilla on kokemuksia work&travelista niin kirjoitelkaa toki tänne :)

        work and holiday- viisumille on helppo hakea netistä melkein kuinka aikaisin tahansa. En nyt viitsi katsoa mitä maksaa se, mutta lomalaisen viisumin saa nykyään ilmaiseksi. Olen toista kertaa lähdössä reissuun sinne mutta vasta helmikuussa. Jos töihin menee, on oltava varalta näytettäväksi paperi maahan tullessa, ne varmaankin vielä mielenkiinnosta tahtoo nähdä paperin, jotta oletko hoitanut säntillisesti kaikki asiat.


      • Nimetön
        aloittaja kirjoitti:

        Juu, ilmoittele Tuikku ihmeessä mikäli matkaan pystyt lähtemään :) Ajattelin hakea viisumia ihan itse, en minkään järjestön kautta. Töitä siis olisi tarkoitus myös reissussa tehdä, vaikka lyhyt aika kyseessä onkin. En ole vielä suunnitelmia hirveästi kerennyt tekemään, mutta aikaahan onneksi on vielä... Tosin viisumia kai kannattaa hyvissä ajoin hakea? Te joilla on kokemuksia work&travelista niin kirjoitelkaa toki tänne :)

        Mulla on ollut jo syksystä lähtien tuo work ja travel viisumi, viimenen maahan menemisaika on siis ens syyskuu. Ajattelin täs ehkä helmikuus ottaa lennon thaimaaseen ja sieltä kierrellä lähimaita lopulta päätyen Ausseihin vuodeksi töihin. Olen siis 26-vuotias nainen Helsingistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      86
      880
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe