Meillä jäi lukematta se nettilippujen pienellä präntätty texti, et matkatavaroiden kilorajat lenoilla onkin 15kg, eikä 20 niinku Finskillä...innostuttiin nääs jo Bangkokis menomatkalla shoppaamaan vähä liikaa, ni tuli ylipainomaksua. Ei se hirveesti ole, muutamia satoja bateja muutamasta kilosta, mutta ihan vaan tiedoksi shoppailuholisteja ajatellen. :)
Muista AirAsian lentojen kilorajoitus!!
upsista...
1
517
Vastaukset
- matkustaja61
Niin, yleensä kannattaa aina katsoa mitä lipussa lukee tai oikeastaan jo ennen matkaa kannataa tarkistaa lentoyhtiön sivuilta, varsinkin budjettiyhtiöillä lennettäessä. Painorajat vaihtelevat lentoyhtiöittäin, esimerkiksi Singaporelaisella sai viedä muistaakseni 25kg.
Budjetti yhtiöillä kuten Ryanairilla ei monesti saa viedä ilmaiseksi kiloakaan ruumassa. AirAsia on tässä mielessä positiivinen poikkeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818