Huomenna tulee JÄRKYTTÄVÄ

45 minuuttia...

jakso...ohjelmassa on kipeä aihe jossa käsitellään huumeäitejä...mainoksessa näkyi taukoamatta itkevä poikavauva joka tärisi...juontaja sanoi vauvan kärsivän vieroitusoireista!! Se pelkkä mainos oli jo niin järkyttävä että toivottavasti joku tekee aiheesta adressin...huume ja viinaäidit pakkohoitoon...käyn kyllä allekirjoittamassa sen heti!!

Kenenkään lapsen ei pitäisi joutua syntymään tänne vieroitusoireissa ja kun se ei useinkaan ole se ainut asia mistä vauva kärsii...mutta nämä itsekkäät äidit ei osaa ajatella muuta kun itseään ja omia halujaan!! Miten tämä saadaan loppumaan??
Tuli sellainen tunne etten halua olla vain "sivusta seuraaja" vaan että tälle on saatava jotain tehtyä...
Jokaisella pitäisi olla oikeus syntyä terveenä.

6

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh!

      Kyllä. Järkyttävää. Toivottavasti mahdollisimman moni näkee sen. Itsekin päihdeongelmaa potevana en voi ymmärtää miten päihdeongelmaisten odottavien äitien pakkohoidosta voidaan edes keskustella. Pitäisi olla itsestäänselvää että jokainen odottava äiti jolla on päihdeongelma velvoitettaisiin pakkohoitoon odotuksen ajaksi, ja pidettäisiin vaikka sitten väkisin erossa päihteistä. Tässä asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää.

      Tiedän itse kuinka vaikeaa, jopa mahdotonta, voi olla päihdeongelmaiselle äidille itselleen pysyä kuivilla yhdeksän kuukautta saatika sitten vielä sen jälkeen kun pitäisi pienokaista hoitaa. Tässä kohtia yhteiskunnan täytyy seistä sen puolustuskyvyttömän lapsen puolella ilman mitään muttia.

      Jos itse joskus saan lapsen ja odotusaikana alkaa olla vaikea pysyä erossa päihteistä, menen vaikka väkisin pakkohoitoon. Lapsen elämän pilaamista ei voi puolustella millään.

    • oli kertakaikkiaan

      järkyttävää.
      Pakkohoitoon huume- ja päihdeongelmaiset raskaana olevat!!

      Mulla kanssa tuli heti semmoinen tunne, että en pysty olemaan vain sivusta seuraaja. Asioille olisi tehtävä jotain ja pian!!

      • Savolaisukkeli

        Vaikka aikuinen mies ei vähästä hätkähdä, niin kyllä tuo kosketti. En sen tarkemmin lakeja tunne, mutta kyllä näissä selvissä tapauksissa äidin itsemääräämisoikeuden pitää väistyä lapsen edun tieltä, päivänselvä asia.


    • Hoitaja

      Jota päihdeäidin ON pidettävä polvien välissä..........

    • juki63

      JOO

    • ent.tupakkamies

      Näihin huumeisiin voi lukea myös tupakan eli jos äiti polttaa odotusaikanaan on vauvan ensimmäinen tehtävä tässä elämässä lopettaa tupakanpoltto ja kärsiä siitä aiheutuvat vieroitusoireet. Äiti itse ei ole halunnut niitä kärsiä vaan on siirtänyt homman vauvalleen joka ei pysty sanomaan vastaan. Kätevää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe