poikien pukeutumisesta

kyllästynyt tyttö

ärsyttää poikien pukeutuminen! melkeen jokanen jätkä, joka vastaan tulee, on pukeutunut perusfarkkuihin ja huppariin. siis missä on persoonallisuus? ja eikö kiinnosta erottua joukosta, koska voin kertoa, että hyvin pukeutuneet saa kaikki muijat. kateelliset valittaa et fruittarit on massateinejä tai homoja, ku ne uskaltaa pukeutua muodikkaasti, mut sanonpa vaan että paremmin ne pukeutuu ku sellaset, jotka haluu pukeutua niinku suurin osa.

ja sit vielä se että omistetaan kaks hupparia, joita käytetään kumpaakin viikottain vuorotellen. kyllä vaatekkappiin enemmänkin tavaraa mahtuu!

mistä tällanen oikeen johtuu? siitä ettei oikeesti vaan kiinnosta, vai siitä että pelään että muut leimaa homoks, heti kun haluaa hiukan näyttää hyvältä? ei sitä tietenkään fuittariks tarvii heittäytyy, mut vaatevarasto vois koostua monipuolisemmistakin vaatteista, kun niistä huppareista.

29

5091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öröörör

Jotkut kuten minä eivät jaksa mennä sinne kauppaan ja ei kiinnosta mitä puen päälleni, kunhan jotain. Jos ei muijaa kiinnosta niin mikäs siinä sitten, eipähän oo mulle tarkotettu se nainen

• ...................

Ei tarvikkaan tuhlata joka vitun kolikkoo johonkin roikkofarkkuihin ja piloottilaseihin.
        On sitä järkevämpääkin ostettavaa.

• tiuhti.

Miksei farkut ja huppari voi olla jonkun "oma tyyli"? Tollanen pukeutumisen mollaaminen on aivan naurettavaa ja tajuttoman pinnallista... Ei mitää järkee alkaa pukeutuu merkkivaatteisii ja tollasii jos se ei oo todellakaan se "oma juttu".. Ja miten niin hyvin pukeutuneet saa kaikki muijat??

• kyllästynyt tyttö

"Miksei farkut ja huppari voi olla jonkun "oma tyyli"?"
        no voihan se olla, mutta silti musta aika kyllästyttävää, ku ei jaksa ollenkaan kiinnittää ulkonäköön huomiota. kelatkaa pojat, jos tytöt pukeutuisivat kaikki samanlaisiin huoppareihin ja farkkuihin.. alkais silmä äkkiä kyllästyy. eikö sitä sais tytöillekin olla vähän silmäruokaa, jos pojat jaksais vähän kiinnittää huomiota ulkonäköönsä.

"Tollanen pukeutumisen mollaaminen on aivan naurettavaa ja tajuttoman pinnallista..."
        Ehkä oon vähän pinnallinen, en kiellä. Onko siinä jotain pahaa, jos ei ihan liiallisuuksiin mene? Ei se pukeutuminen loppupeleissä paljon merkitsekään. Yritän nyt vaan kannustaa siihen, että saa sitä näyttää hyvältä, vaikka ei homo oiskaan. Tytöt tykkää oikeesti!

"Ja miten niin hyvin pukeutuneet saa kaikki muijat??"
        Toi oli lähinnä vitsinomainen

• ..................
        kyllästynyt tyttö kirjoitti:

"Miksei farkut ja huppari voi olla jonkun "oma tyyli"?"
        no voihan se olla, mutta silti musta aika kyllästyttävää, ku ei jaksa ollenkaan kiinnittää ulkonäköön huomiota. kelatkaa pojat, jos tytöt pukeutuisivat kaikki samanlaisiin huoppareihin ja farkkuihin.. alkais silmä äkkiä kyllästyy. eikö sitä sais tytöillekin olla vähän silmäruokaa, jos pojat jaksais vähän kiinnittää huomiota ulkonäköönsä.

"Tollanen pukeutumisen mollaaminen on aivan naurettavaa ja tajuttoman pinnallista..."
        Ehkä oon vähän pinnallinen, en kiellä. Onko siinä jotain pahaa, jos ei ihan liiallisuuksiin mene? Ei se pukeutuminen loppupeleissä paljon merkitsekään. Yritän nyt vaan kannustaa siihen, että saa sitä näyttää hyvältä, vaikka ei homo oiskaan. Tytöt tykkää oikeesti!

"Ja miten niin hyvin pukeutuneet saa kaikki muijat??"
        Toi oli lähinnä vitsinomainen

En ainakaan haluu mitään homon näköstä fruittaria.
        Enemmän kiinnostaa ei-pinnalliset pojat joilla on jotain pään sisässä. Eihän kuitenkaan tarvi verkkareihin ja tuulitakkiin pukeutua(näyttäisi juntille)mutta kuhan ei oo ostelemassa lacostei(rumat)kokoajan.
        Jos poika haluaa kiinnittää ulkonäköön huomiota niin parasta olisi jos harkitsisi hiustyylin tarkkaan (lyhyet tavalliset hiukset on tylsät) ja peseytyisi usein. Naamarasvaakin voi käyttää.

• .......

1) Ei todellakaan kiinnosta erottua joukosta pukeutumalla. Miksi kiinnostaisi? En halua kerätä sivullisten huomiota.

2) No enpä minä kaikkia "muijia" tarvitsekaan. Yksikin riittäisi, joskaan en edes huolisi sellaista, joka on kiinnostunut minusta vain pukeutumiseni vuoksi.

3) Valitsen vaatteeni ennen kaikkea sillä perusteella, että pidän niistä itse.

• 74574747---

Parasta pitää sellaisia vaatteita mistä ITSE pitää. Ei pidä tahallaan olla "persoonallinen" vaatteiden avulla, se ei ole persoonallisuutta. Ja tosiaan, eihän naiset nyt pelkkiä hyvinpukeutuneita ota, mutta jos osaa olla tyylikäs, niin antaa ehkä paremman kuvan muille. Tyylikkyys ei tarkoita kyllä mitään lökäfarkkuja ja löysää hupparia IMO, mutta jokainen omalla tyylillään.

• ...............

Tollasia poikia vois olla enemmän.

• ditrysia

Olen täysin samaa mieltä kanssasi jokaisessa kolmessa kohdassa. ^_^

Jos pitäisi valita, niin mieluummin sulautuisin massaan kuin olisin huomion keskipisteenä.. Sellaista elämää en kestäisi.. ^^'

Itse pukeudun yleensä mustaan huppariin ja farkkuihin. Tuohon on sekä mukavuuteen että käytännöllisyyteen liittyviä syitä, en siis pukeudu tuolla tavoin, jotta "sulautuisin massaan" vaan koska pidän tuollaisesta yksinkertaisesta pukeutumisesta. ^^

• FSDFSDFDSFDSFSDFSD

NÄIN ON. NOSTETAAN FARKUT POLVIIN SAATANA. FRUITTARIT ON HOMOJA SE ON TOTUUS

• fruidet

on perseestä!

• p3te
        fruidet kirjoitti:

on perseestä!

Yleistätte taas niin pirusti? Jos kampissa tulee yks lacoste vastaan ja sanoo että "hyiii viittisitsä oikeesti vähän putsata tota sun paitaa ku siihen tuli vähän kuraa..." semmosella perushomoäänellä ei todellakaan tarkota että kaikki fruittarit tai edes välttämättä fruittarit vaan hyvinpukeutuvat (taas yleistystä) on jotain täyshintti totaalikieltäytyjiä (Myös paskahousut helvettiin?). Ite oon suht koht fruittari, kuuntelen vaihtoehtoisrokista death metalliin, harrastan potkunyrkkeilyä ja BJJ, talvisin lisäks snoukkaa ja totta helvetissä oon menossa inttiin kuhan kutsunnat tulee? Tekis mieli vetästä tasan jokaista amista pleksiin joka tulee urputtaa että sieg heil autot.

• chinomään
        fruidet kirjoitti:

on perseestä!

Onko homoa jos on vaikka raitaneule, keltaset chinot kaulahuivi ja geelii hiuksis?

• hrthgfhgfh

...en muihin törmääkään kuin fruittareihin, joita vastaan minulla ei ole mitään ja pidän heidän homotteluaan todella mauttomana ja epäasiallisena, mutta jotka vaan eivät ole minun makuuni ulkonäöllisesti. Minusta se, että näyttää liian huolitellulta, kertoo ihmisestä jotain olennaista; minulle välittyy fruittarivaatteiden kantajasta kovin pinnallinen kuva.

Minun ihannepoikani käyttää verkkareita ja jostain komeron pohjalta löydettyjä t-paitoja. Hiukset sotkussa ja ylipäätään huoleton look kiinnittää minun huomioni erittäin positiivisesti :)

• ..............

Fruittarit ne vasta rumia onkin!
      Paras vaan pukeutuu tyylikkäästi, mutta persoonallisesti. Voin sanoo et ne fruidepellet joita on joka paikassa näyttää tyhmemmiltä kun kaikki maailman kaksoisleukaiset porvarisiat yhteensä.

• wrthrswth

Joo, ei tartte olla mikään _fruittari_.
        Voi olla muutenkin hyvinpukeutuva. Itse asiassa jos on trendikäs, ei se ole kyllä "hyvinpukeutumista".

• -alottaja
        wrthrswth kirjoitti:

Joo, ei tartte olla mikään _fruittari_.
        Voi olla muutenkin hyvinpukeutuva. Itse asiassa jos on trendikäs, ei se ole kyllä "hyvinpukeutumista".

mähän sanoin, et ei sitä fruittari tarttee olla. mut just sitä tyylikkyyttä sais olla enemmän.

• asdsadsadsdsadasd
    • ihmisiä seuraillut.....

No naiset kertokaas, mitä mieltä olette noin 18v amis jätkästä jolla on siisti musta villakangastakki päällä.. näyttääkö hyvältä..? sopiiko ton ikäselle..? oon vähän seuraillu toisii amiksii, ja en oo viell ainakaan törmänny muihin yhtä siisteihin ja huoliteltuihin, lukios kyll näyttää olevan. (pitäisköhän munkin....?) kaipa se sitt tehoo vaan naisiin..?

• -alottaja

joo, hyvä! villakangastakki on tosi tyylikäs jätkillä. Tehoo.;)

• ...

sehän on ihan siisti...

• minäite18w

pidän arkena farkkuja (jos koulussa liikuntaa, niin verkkarit) ja huppareita, koska en halua arkena juurikaan poiketa muista amispojista ja taitaa ne porin lukiolaisetkin samoin pukeutua..

Jos on juhlat, niin en kestäisi jos joku muu amis juntti tulisi samassa lookissa vastaa!

Mutta tosiaan arkena pyrin pukeutumaan kuin muukin massa! (miespuolisella) Pillifarkut tai japan-lookki on ihan kauhistus! Tai EMO!!!!!

• tyttöilijäksi tahdon

Itse nukuin viime yön ihanassa Hello Kitty -yömekossa.

• vvsf3e

Kuten googlettamalla löytyy, tämä kertoo kaiken tarvittavan; "fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months."

Tosi asiassa te lapsoset ette vielä ymmärrä asioita. Kun sitä ikää tulee alkaa näkemään myös ekologisia ja eettisiä kantoja (vaikka harva aikuinenkaan niitä huomioi). Muoti on erittäin hyvä tapa hallita ihmisten elämää. Sillä pyritään luomaan tietyntyyppisiä persoonia (tai epäpersoonia oikeastaan). Nykymaailma on täynnä pinnallisuutta ja todelliset viisaudet ja ajatusmaailmat hukkuvat globaalien muoti-ilmiöiden joukkoon kuin kukka aaltoihin.
      Itse annan todellisen arvon ajatusmaailmoille. Vaatemuoti vaihtuu ja vaihtuu.

Itse pidän yksinkertaisesta ja mukavasta. Vielä joku päivä hankin tällaisen asun; http://www.wudangquan.net/en/images/baima1.jpg

Taolaisen munkin perinteinen asu. Mielestäni tuo kertoo kaiken oleellisen. Joku voi sanoa sitä rumaksi ja tyylittömäksi. Ehkä se sitä onkin, en ala määrittelemään, mutta itselleni se on kaikki mitä tarvitaan.

• lifemocker

ensin valitetaan ettei olla persoonallisia.

sitten kun joku on persoonallinen niin sitten valitetaan että on liian erilainen

KOITTAKAA PÄÄTTÄÄ

• Luejosvainjaksat

En jaksa kauheammin vaivata päätäni pukeutumisella. Ne rahat, jotka naiset tyypillisesti käyttävät vaatteisiin (noin yleensä siis, vaikkakaan kaikki naiset eivät toimi samalla tavalla, puhukaamme siis jonkinlaisesta yleistetystä nuoren naisen prototyypistä), käytän minä enimmäkseen CD-levyjen ostamiseen. Sen ajan, jonka nainen käyttää shoppailuun, käytän musiikin kuunteluun, lukemiseen, leffojen katseluun tai kavereideni kanssa yleiseen säätämiseen.

En halua erottua joukosta pukeutumisellani. Se ei ole mielestäni tarpeellista. Mieluummin erotun joukosta ajatuksiltani (tuskin erityisemmin niiltäkään, mutta siis enemmän siihen suuntaan, kuin siihen toiseen, pinnalliseen suuntaan). Persoonallinenhan voi olla olematta tyylikäs tai "erilaisen" näköinen. Jotkut tuntemani (mahdollisesti) tyylikkäästi pukeutuvat ihmiset ovat oikeastaan aika tylsiä ihmisinä. Toisaalta vain jotkut, onhan ihmisiä nyt aika monenlaisia.

Tietyt ihmiset vain eivät tunnu näkevän pintaa syvemmälle; siellä tylsien arkisten vaatteiden takana voikin piillä mielenkiintoinen ihminen. No, tietysti ulkonäköönkin voisi kiinnittää huomiota, sillä onhan se olennainen ja erottamaton osa kokonaisuutta, mutta minulle se on hyvin toissijainen asia. Ja toisaalta, kyllähän minäkin jonkun verran pukeutumistani mietin. Mutta mikään tyyliguru en jaksa yrittää olla, en vain saa sellaiseta mitään irti.

• Random man.

Itellä on aina samat farkut, oikeestaan omistan vaan 1 farkut. ja 3 hupparia. Hupparit aika perus, jostain cittarista 30€ tai jtn. Välillä aina miettii et pitäis ostaa kaikkee siisti ja sille, mut emt.. mul on aina tosi vaikeeta vaatekaupoissa, mulle vaa osotetaa joku huppari ja sanon "Joo toi on hyvä" ja äkkiä kaupasta ulos.

Oon aika ujo sillätavalla et en edes tahdo erottua joukosta. Sitäpaitsi istun kaiketpäivät kotona koneella niin eipä ketään kiinnosta mitä puen, ja koulussa ei varsinkaan. muistan kerran ku käytin 2 viikkoa samoja farkkuja Pesemättä , eikä kukaan edes huomannu "Ainakaan toivottavasti :o".

Kyllä voisin itteäni katsomalla sanoa että kyse on vain laiskuudesta. Kun ei ole tarvetta eikä vain kiinnosta. Riittää että vaate on suht sopiva eikä ole semmone paskanhiertävä lappu niskassa "se täytyy leikata pois aina".

• ???

Mite on pojalle sini valko raita pitkähihanen t-paita ja mustat vähä pillifarkkumaiset farkut
      Joo vähä s3kava teksti tuli :D

• hip hoppari222

Olen Hip Hoppari vuoden ollut on kaksi suhdetta takana. En tykkää fruittareist kun ne pukeutuu siihe erilaisuuteen. Eli yks tota yks tota jne.Kun taas me Hip hopparit lökärit,iso huppari. Lippis/pipo skeitti kengät. Kunnon bling kaula koru. ja korvis jos haluu. Sit kunnon kuulokkeet niin siin et mä olen viimeisimpii tän tyylin pukeutuja ja muusikin kuuntelija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8164
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4603
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      34
      4458
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3589
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2813
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2666
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      35
      2479
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2353
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2043
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      61
      1871
    Aihe