Loitsu kiusaajalleni

Ei pahalla

Voi, kumpa olisi joku (ihan hyvä) loitsu työpaikka kiusaajalleni, että hän yhtenä aamuna tajuaisi itse, miltä kuulostaa.

En halua hänelle pahaa, mutta toivon, että hän aikuistuisi ja oppisi vuorovaikutustaitoja.

Voisipa joku kertoa hänelle vaikka unessa, että hän kuulostaa lapselliselta, ja hänen olisi aika miettiä itseään ja omaa ammattitaitoaan.

Tiedän, että hänen tapansa toimia, kostautuu hänelle aikanaan....
... mutta haluan nopeuttaa prosersia, että se "koston" aika tapahtuisi pian -heräämisenä" ennen kuin meille kaikille on liian myöhäistä.

Enkä halua, että minusta kuvitellaan jotain, jota en ole.

5

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bolgrad**

      Vihan poistaminen


      Päämäärä
      Lievittää vihan toista ihmistä kohtaan

      Tarvittavat ainekset
      Ei yrttejä

      Tarvittavat kynttilät
      Musta, Sininen

      Tarvittavat esineet
      Ei esineitä

      Loitsun suoritusriitti

      KIrjoita lapulle ihmisen nimi jonka kanssa et tule toimeen. Sen jälkeen ota kynttilät ja sytytä niillä lappu ja anna sen palaa jonkin astia päällä tuhkaksi.
      Puhalla tuhka tuuleen.


         
            
      Juorujen loppu



      Päämäärä
      Juorujen ja huhujen lopettamiseksi.

      Tarvittavat ainekset
      Ei yrttejä

      Tarvittavat kynttilät
      Musta

      Tarvittavat esineet
      Ei esineitä

      Loitsun suoritusriitti
      Maanantai iltana kasvavan kuun aikaan polta mustaa kynttilää. Kun kynttilä palaa, toista 9 kertaa: "anna typerysten vaieta, loruilunsa loppua, antakoot minulle rauhan, nyt ja aina" tee tämä seitsemänä iltana.



       
      Loitsu pelkoa vastaan



      Päämäärä
      Tätä loitsua voi käyttää itseään pelottavissa tilanteissa, sekä puolustautumiseen henkistä hyökkäystä (niin aktiivista kuin passiivistakin) vastaan

      Tarvittavat ainekset
      Ei yrttejä

      Tarvittavat kynttilät
      Ei kynttilöitä

      Tarvittavat esineet
      Ei esineitä

      Loitsun suoritusriitti
      Toistaessasi hokemaa (joko mielessäsi tai ääneen) visualisoi ympärillesi liekkien/valon/tms muodostama hehkuva, suojeleva kehä.
      Jos tunnet tarvitsevasi erityisen voimakasta suojaa, toistaessasi hokemaa näe kehiä kolme sisäkkäin.

      MINÄ SEISON VALON KEHISSÄ,
      JOITA MIKÄÄN EI VOI YLITTÄÄ.

    • Arial.

      Mikäli työn kuvaan eri syistä jota voin vain arvella kuulu kyseinen käytös,eikä ole mahdollista,valitta asiallisesti "virallista"tietä,ilman että teille tulisi harmia eikä kukaan tue työpaikalla kyseisessä paikassa ja ymmärrä asiaa teidän näkökulmasta muuallakaan,niin ehdotan,että otatte selvää mistä "hän" erityiseti pitää työmaalla (esim tarjoamalla ruokatunnilla jonkun hänen pitämän pienen vaikka tuore mehun voipullan kannsa ja kun olette kahden,mikäli mahdollista,sanotte mikä on sopivin tapa kommunikoida teidän työmaalla,että te olette ihminen mitä minä olen tehnyt ansaitakseni minun(siis teidän mielestä.)ikävän käytöksen joka tekee minun työ elämän vaikeaksi.(jonka te tiedätte omalta kohdalta paremmin kuin kukaan muu.
      Ps:Anteeksi etukäteen karkea ilmaisu muotoni,mutta jotkut on todellisia kusipäitä johon ei perkeleisiin pure mikään ja niitten tyköä aina ole päästä heti omaan tilaan, jos mahdollista,ennen pitkään hyvä painua muualle ja toivia että toisessa paikassa ole ikävän tason ihmisiä ja ovat vähän ikävempiä kuin edellisessä työ paikassa vaikka työn kuva olisi muuttunut ja joutuu opettelemaan työläästäkin aina jotain uutta.

      Kaikkea hyvää toivoen ja parasta toivoen,olen hengessä mukana,toivottavasti neuvoin suuntaa auttavasti,sillä itse kukin joskus saa hyvän vinkin joka sopii omiin elämän kuvioihin.

    • Luxx

      Et tarvitse mitään loitsuja. Mene ja sano kiusaajalle suoraan, että hänen toimintansa ei ole kypsää. Keskusteleminen ja suoraan puhuminen on mielestäni paras keino saada ihminen ajattelemaan omaa toimintaansa.


      Voit ajatella myös niinkin päin, että kiusaajan on ehkä tarkoituskin opettaa muille kärsivällisyyttä. Näin siis mikään ei tapahdu sattumalta tässä kosmoksessa.

      Jaksamista sinulle.

      • Ei pahalla

        Ehdotuksesi toimii varmaan monissa ihmissuhteissa, mutta ei toiminut tässä.
        Kerroin nimittäin hänelle, mitä koen ja siitäpä hän innostui. Sai puhuttua yhden ihmisen minua vastaan ja kuiskivat ja hihittelivät ja nauroivat minulle, niinkuin ala-asteen tytöt.
        Otin yhteyttä Itse johtajaan ja sain siirron toiseen taloon. Nyt on mukaavaa. :-)

        Kuulin vaan ex (mukavalta) työkaveriltani, että minun tilalle tullut on nyt näiden kahden hampaissa. Kuulin myös, että kiusaajani on aina syylistynyt siihen, että joku pitää olla hänen "pilkan kohteena" ja sitten hän kalastelee nuoria naisia mukaansa ilkkumaan tätä yhtä.

        Onneksi se ei ollut henk. kohtaista, mutta vei silti voimani ja kesti aika kauan luottaa taas omaan ammattitaitoon ja omaan itseensä. - En ole ehkä vieläkään ihan selvillä vesillä?

        Harmi, että kierre jatkuu....
        Ehkä tämä ihminen ei koskaan opi?
        Ehkä oma lääkkeen syöminen on ainoa keino?

        Mutta se ei ole enää minun murheeni. En jaksa ajatella enää koko ihmistä.


      • daalagaala
        Ei pahalla kirjoitti:

        Ehdotuksesi toimii varmaan monissa ihmissuhteissa, mutta ei toiminut tässä.
        Kerroin nimittäin hänelle, mitä koen ja siitäpä hän innostui. Sai puhuttua yhden ihmisen minua vastaan ja kuiskivat ja hihittelivät ja nauroivat minulle, niinkuin ala-asteen tytöt.
        Otin yhteyttä Itse johtajaan ja sain siirron toiseen taloon. Nyt on mukaavaa. :-)

        Kuulin vaan ex (mukavalta) työkaveriltani, että minun tilalle tullut on nyt näiden kahden hampaissa. Kuulin myös, että kiusaajani on aina syylistynyt siihen, että joku pitää olla hänen "pilkan kohteena" ja sitten hän kalastelee nuoria naisia mukaansa ilkkumaan tätä yhtä.

        Onneksi se ei ollut henk. kohtaista, mutta vei silti voimani ja kesti aika kauan luottaa taas omaan ammattitaitoon ja omaan itseensä. - En ole ehkä vieläkään ihan selvillä vesillä?

        Harmi, että kierre jatkuu....
        Ehkä tämä ihminen ei koskaan opi?
        Ehkä oma lääkkeen syöminen on ainoa keino?

        Mutta se ei ole enää minun murheeni. En jaksa ajatella enää koko ihmistä.

        Kyllä johtajan olisi pitänyt tehdä tälle kiusaajelle jotain, eikä siirtää sinua toiseen paikkaan! Tuollainen kiusaaja saastuttaa työyhteisön ja siitä kärsii kaikki, vaikka kiusaaminen ei kohdistukkaan kuin tiettyihin ihmisiin. Työteho kärsii kaikilla! Ota uudelleen yhteyttä tähän pässinpää johtajaan ja kerro mikä on tilanne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe