VARASTETTU KOIRA

kamalaaaaaaaa

Jos joku kaupittelee oulusta (oulun seudulta) sinulle seefferiä / sekarotuista koiraa, missä seefferiä. Se voi olla meidän rakas Hero. Hero vietiin toppilan halpahallin edestä 25.11.08 klo.15-15.30. Hero on uros ja iältään 10kk. tosin voi luulla vanhemmaksikin. Väritys on musta, ruskeat jalat päässä ruskeita merkkejä. Suru on kamala ja halutaan koira takais kotiin! Valvontakamerassa näkyy miehen tuntomerkit! ja ne on meidän tiedossa! jos epäilet ota yhteyttä.
0408232456/sini tai 0405195820/heikki

5

2066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varastaa nyt toisten

      koiria.. siis huhhuh.. itelle ei oo tullu mieleenkään et joku vois varastella koiria.. huhhuh sentään =/

      • idiootit varkaat meidän onni

        Poliisit löysivät varkaat paikallisesta kuppilasta. Olimme käyneet antamassa tuntomerkit sinne ja ärrälle ja lähi kauppoihin. Onneksi tarjoilija oli valpas ja soitti poliisit. Hero löytyi niiden kämpästä ihan ok kunnossa. Tänään viedään eläinlääkäriin tutkittavaksi kumminkin. Säikähdyksellä näyttää että selvittiin. Ei enään jätetä koiraa odottamaan kaupan tai ärrän eteen kun käydään itse nopeasti asioimassa. Tuollasia koiravaras-pellejä pitäs käyä mukiloimassa. Kohta meki saahaan nimet selville nii ei hyvä heilu!!


      • KAUPAN ETEEN
        idiootit varkaat meidän onni kirjoitti:

        Poliisit löysivät varkaat paikallisesta kuppilasta. Olimme käyneet antamassa tuntomerkit sinne ja ärrälle ja lähi kauppoihin. Onneksi tarjoilija oli valpas ja soitti poliisit. Hero löytyi niiden kämpästä ihan ok kunnossa. Tänään viedään eläinlääkäriin tutkittavaksi kumminkin. Säikähdyksellä näyttää että selvittiin. Ei enään jätetä koiraa odottamaan kaupan tai ärrän eteen kun käydään itse nopeasti asioimassa. Tuollasia koiravaras-pellejä pitäs käyä mukiloimassa. Kohta meki saahaan nimet selville nii ei hyvä heilu!!

        Tuliko nyt selväksi miksi?


      • jotakin hoitoo
        KAUPAN ETEEN kirjoitti:

        Tuliko nyt selväksi miksi?

        voi meinaan jäädä jotakin traumoja tai pelkotiloja niinku ahdistus kun on ollu ehkä vaarallinen tilanne? vois ainakin jotain rauhoittavaa syöttää hänelle, diapameja, niitä armeijassakin annettiin. Se on niin raakaa meininki nykyään.


      • sini ja hero
        jotakin hoitoo kirjoitti:

        voi meinaan jäädä jotakin traumoja tai pelkotiloja niinku ahdistus kun on ollu ehkä vaarallinen tilanne? vois ainakin jotain rauhoittavaa syöttää hänelle, diapameja, niitä armeijassakin annettiin. Se on niin raakaa meininki nykyään.

        Käytettiin eläinlääkärissä ja kaikki oli hyvin. Ei stressiä ym. Tosin syömättä oli ensimmäisen päivän :( Hero sai hoitoa ja lääkkeitä.
        Ei jätetä koiraa enään odottamaan ulos. Tosin valittajat, vaikea jättää autoonkaan ku ei ole autoa. Ja monella kertaa kauppareissu ollut pakollinen koiran ollessa mukana. Nyt tosin keksitään jokin muu ratkaisu eikä jätetä heroa enään yksin.
        T.sini ja hero


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe