Lähden Egyptiin tammikuussa ja haluaisin tietää, että onko siellä lämmintäntä silleen et saa rusketuksen vai onko siellä tuulista ja kylmää? Onko kellään kokemusta? Aurinkomatkoilla ja Finnmatkoilla lukee et olisi n. 21 astetta, mutta kokemuksen perusteella en luota niihin täydellisesti eikä siellä kuvailla säätä tarkasti.
Egyptiin tammikuussa
7
6185
Vastaukset
- Auringonpalvoja
Haluisin myös tietää, kannattaako Sharm el Sheikhiin lähteä tammikuussa snorklaamaan vai voiko sää olla liian kylmä?
- Sinulle sään kyselijä
Matkatoimistojen sivuillakin on säästä kerrottu ilman,veden ja yölämpötila.Jos minä osaisin kertoa tuon matka ajankohtasi sään niin minulla olisi maksullinen sääpalvelu ymmärräthän sen.
- Auringonpalvoja
Sinulle sään kyselijä kirjoitti:
Matkatoimistojen sivuillakin on säästä kerrottu ilman,veden ja yölämpötila.Jos minä osaisin kertoa tuon matka ajankohtasi sään niin minulla olisi maksullinen sääpalvelu ymmärräthän sen.
Muotoilenpa kysymykseni siis uusiksi:
Onko monilla kokemuksia niin kylmästä tammikuun säästä Sharm el Sheikissä, ettei ole pystynyt snorklaamaan lomallansa? - syvä rintaääni
Auringonpalvoja kirjoitti:
Muotoilenpa kysymykseni siis uusiksi:
Onko monilla kokemuksia niin kylmästä tammikuun säästä Sharm el Sheikissä, ettei ole pystynyt snorklaamaan lomallansa?Kyllä varmaan tarkenee uida ja sukellella meressä, uima-allas onkin sitten toinen juttu.
Ja jos aurinko paistaa, niin tarkenee ulkosalla bigineissäkin (ja jopa ilman)
- matkailija321
hei. Oltiin tän vuoden tammikuussa viikko hurghadassa ja kyllä siellä jotenkin tarkeni. Illat oli viileitä, farkut ja ohut villapusero päällä. Päivällä oltiin bikineissä auringossa ja tehtiin tuulensoja. Uimassa ei käyty ja lapsi ei mennyt uimaan, vesi oli kylmää. Varatkaa lämminta mukaan ja hyvää matkaa.
- Sharm El Sheikhissä
Olimme viime vuoden tammikuussa viikon verran Egyptissä ja siellä oli ihan ok, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja lämmintä oli ehkä 20-21 astetta mutta huom. varjossa! Auringossa tietty vähän lämpimämpää ja snorklasin meressä joka päivä, vesi oli todella lämmintä ja hotellin lämmitetty uima-allas myös! Muutamana viimeisenä päivänä tuuli kyllä kovasti ja se teki sään kylmäksi mutta ruskettuuhan sitä tuulessakin!Ihana loma meillä oli ja lähtisin uudelleen!
- oksupai
Oltiin viime tammikuussa. Aiempiinkin kyselyihin säästä olen vastannut, mutta kerronpa vielä että lämmin oli mutta myös kylmä. Rusketuttiin ihan hyvin elikkä aurinkoa tarkeni ottaa tuulen suojassa. Uitiin meressä (21 asteista) ja altaassa(31 asteista)Illat oli pirun kylmiä juuri tuulen vuoksi ja huom.siellä tuuli koko ajan.Lämpötila vaihteli 13 ja 22 asteen välillä eli sellaista suomen kesää yhdistettynä viileään tuuleen. Mutta lämmintä mukaan niin tarkenette ja kun tietää että sää voi oikeesti olla viileä niin ei tule suurena pettymyksenä:) Mukavaa ja toivottavasti lämmintä lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771