Mistä sais ladattua toimivan rsrbr08:n. eikös siinä tulisi lisää ratojakin Richards burn ralliin. Latasin ja asennin RSRBR08:n rallyesim:in sivuilta, mutta kun yritti käynnistää RSRBR08 kuvakkeesta niin tuli virheilmoitus että "your installation of rsrbr08 is not valid"
Eikös alle riitä, että on asennettu normaali richards burn rally, vai vaatiiko rsrbr08 jonkin aikaisemmn päivityksen alle, kuten esim. rsrbr4
RSRBR08 probleema
7
1661
Vastaukset
- ...
www.rallyesim.fr/forum_rlsm/viewtopic.php?p=46565#46565
Liitä ylös osoitekenttään ja ota se ADD´ON RSRBR 08, sekä update osio ja kolme päivityspakettia alempaa.
Itse äsken kokeilin sitä ekaa kertaa ja ja siellähn on kaikkea mahollista autoista ratoihin talvi, soraa ja asfalttia valittavissa.- Autopelaaja
Mitkä ne kolme ladattavaa päivitystä, jotka tarvitaan, että peli toimii. update 2.1.0, 2.2.0 ja 2.3.0:n download linkit ei näytä toimivan vai tarkoititko, että täytyy ladata päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0
- ...
Autopelaaja kirjoitti:
Mitkä ne kolme ladattavaa päivitystä, jotka tarvitaan, että peli toimii. update 2.1.0, 2.2.0 ja 2.3.0:n download linkit ei näytä toimivan vai tarkoititko, että täytyy ladata päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0
itse latasin ne kolmiojutut. Muuten, kun avaat sen uudella kuvakkeella, niin valitse siitä millä autoilla haluat ajaa, sekä radat ja millä pinnalla ja ota vas. ylhäällä RBR Game ja original...niin saat ne kaikki alkuperäiseen peliin mukaan(tilalle).
Eikun nilkkaa suoraksi. - Autopelaaja
... kirjoitti:
itse latasin ne kolmiojutut. Muuten, kun avaat sen uudella kuvakkeella, niin valitse siitä millä autoilla haluat ajaa, sekä radat ja millä pinnalla ja ota vas. ylhäällä RBR Game ja original...niin saat ne kaikki alkuperäiseen peliin mukaan(tilalle).
Eikun nilkkaa suoraksi.Latasin kyseisestä paikasta rsrbr08 päivityksen ja sihhen ne kolmio päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0 niin sama virheilmoitus että your installation is not.... ja kaiken lisäksi päivityksien asennuksen jälkeen f-secure varoitti viruksesta kun yritti käynnistää rsrbr08 kuvakkeesta.
En tiedä johtuuko vistasta kun ei toimi. normaali richard burns rally peli kyllä toimii hyvin - gkhffghkl
Autopelaaja kirjoitti:
Latasin kyseisestä paikasta rsrbr08 päivityksen ja sihhen ne kolmio päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0 niin sama virheilmoitus että your installation is not.... ja kaiken lisäksi päivityksien asennuksen jälkeen f-secure varoitti viruksesta kun yritti käynnistää rsrbr08 kuvakkeesta.
En tiedä johtuuko vistasta kun ei toimi. normaali richard burns rally peli kyllä toimii hyvinkuulemma mikään virus vaan joku sellanen kirjain yhdistelmä jossain mitä virustorjunta luulee virukseksi.Näin muistan lukeneeni jostain.Mulla kans Avast ilmoitti löytäneensä viruksen RSRBR08 modista.
- ...
Autopelaaja kirjoitti:
Latasin kyseisestä paikasta rsrbr08 päivityksen ja sihhen ne kolmio päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0 niin sama virheilmoitus että your installation is not.... ja kaiken lisäksi päivityksien asennuksen jälkeen f-secure varoitti viruksesta kun yritti käynnistää rsrbr08 kuvakkeesta.
En tiedä johtuuko vistasta kun ei toimi. normaali richard burns rally peli kyllä toimii hyvinEihän vaan se F-sökerö sotkenut sitä, ainakin on mahollista. Vistasta en tiedä, itselläni vanha kunnon XP, missä toimii kaikki.(lähes). Voisitko jollakin toisella koneella ladata ne ja polttaa levylle, sitten asennat omaasi? Eihän ole takeita siitäkään.
- ...
gkhffghkl kirjoitti:
kuulemma mikään virus vaan joku sellanen kirjain yhdistelmä jossain mitä virustorjunta luulee virukseksi.Näin muistan lukeneeni jostain.Mulla kans Avast ilmoitti löytäneensä viruksen RSRBR08 modista.
itse tarkistin kolmella eri skannerilla ennen asennusta ja yhtään pöppöstä ei ollut. Ei myöskään asennuksen jälkeen ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086