RSRBR08 probleema

Autopelaaja

Mistä sais ladattua toimivan rsrbr08:n. eikös siinä tulisi lisää ratojakin Richards burn ralliin. Latasin ja asennin RSRBR08:n rallyesim:in sivuilta, mutta kun yritti käynnistää RSRBR08 kuvakkeesta niin tuli virheilmoitus että "your installation of rsrbr08 is not valid"
Eikös alle riitä, että on asennettu normaali richards burn rally, vai vaatiiko rsrbr08 jonkin aikaisemmn päivityksen alle, kuten esim. rsrbr4

7

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

www.rallyesim.fr/forum_rlsm/viewtopic.php?p=46565#46565

Liitä ylös osoitekenttään ja ota se ADD´ON RSRBR 08, sekä update osio ja kolme päivityspakettia alempaa.
      Itse äsken kokeilin sitä ekaa kertaa ja ja siellähn on kaikkea mahollista autoista ratoihin talvi, soraa ja asfalttia valittavissa.

• Autopelaaja

Mitkä ne kolme ladattavaa päivitystä, jotka tarvitaan, että peli toimii. update 2.1.0, 2.2.0 ja 2.3.0:n download linkit ei näytä toimivan vai tarkoititko, että täytyy ladata päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0

• ...
        Autopelaaja kirjoitti:

Mitkä ne kolme ladattavaa päivitystä, jotka tarvitaan, että peli toimii. update 2.1.0, 2.2.0 ja 2.3.0:n download linkit ei näytä toimivan vai tarkoititko, että täytyy ladata päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0

itse latasin ne kolmiojutut. Muuten, kun avaat sen uudella kuvakkeella, niin valitse siitä millä autoilla haluat ajaa, sekä radat ja millä pinnalla ja ota vas. ylhäällä RBR Game ja original...niin saat ne kaikki alkuperäiseen peliin mukaan(tilalle).
        Eikun nilkkaa suoraksi.

• Autopelaaja
        ... kirjoitti:

itse latasin ne kolmiojutut. Muuten, kun avaat sen uudella kuvakkeella, niin valitse siitä millä autoilla haluat ajaa, sekä radat ja millä pinnalla ja ota vas. ylhäällä RBR Game ja original...niin saat ne kaikki alkuperäiseen peliin mukaan(tilalle).
        Eikun nilkkaa suoraksi.

Latasin kyseisestä paikasta rsrbr08 päivityksen ja sihhen ne kolmio päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0 niin sama virheilmoitus että your installation is not.... ja kaiken lisäksi päivityksien asennuksen jälkeen f-secure varoitti viruksesta kun yritti käynnistää rsrbr08 kuvakkeesta.
        En tiedä johtuuko vistasta kun ei toimi. normaali richard burns rally peli kyllä toimii hyvin

• gkhffghkl
        Autopelaaja kirjoitti:

Latasin kyseisestä paikasta rsrbr08 päivityksen ja sihhen ne kolmio päivitykset 2.0.0, 2.4.0 ja 2.6.0 niin sama virheilmoitus että your installation is not.... ja kaiken lisäksi päivityksien asennuksen jälkeen f-secure varoitti viruksesta kun yritti käynnistää rsrbr08 kuvakkeesta.
        En tiedä johtuuko vistasta kun ei toimi. normaali richard burns rally peli kyllä toimii hyvin

kuulemma mikään virus vaan joku sellanen kirjain yhdistelmä jossain mitä virustorjunta luulee virukseksi.Näin muistan lukeneeni jostain.Mulla kans Avast ilmoitti löytäneensä viruksen RSRBR08 modista.

• ...
        Autopelaaja kirjoitti:

Eihän vaan se F-sökerö sotkenut sitä, ainakin on mahollista. Vistasta en tiedä, itselläni vanha kunnon XP, missä toimii kaikki.(lähes). Voisitko jollakin toisella koneella ladata ne ja polttaa levylle, sitten asennat omaasi? Eihän ole takeita siitäkään.

• ...
        gkhffghkl kirjoitti:

kuulemma mikään virus vaan joku sellanen kirjain yhdistelmä jossain mitä virustorjunta luulee virukseksi.Näin muistan lukeneeni jostain.Mulla kans Avast ilmoitti löytäneensä viruksen RSRBR08 modista.

itse tarkistin kolmella eri skannerilla ennen asennusta ja yhtään pöppöstä ei ollut. Ei myöskään asennuksen jälkeen ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4241
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3999
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3512
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3013
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2749
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2542
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2224
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      13
      1327
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      155
      1230
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1026
    Aihe