Viime vuoden big brotherin finaali pilattiin sillä, että näytettiin kesken lähetyksen äänestystulokset.
Kuinka moni toivoisi, että niitä ei näytettäisi ? Kenen mielestä on ärsyttävä oikeastaan jo tietää lähetyksen alussa suunnilleen, kuka ei voita ja kuka voittaa?
Miten on? (Finaalilähetyksestä)
3
239
Vastaukset
- Cheizii
Joo, ottihan se viimeksi päähän. Ollu enää mitään ideaa katsoa. Mutta loppuen lopuks, ihmisethän alkaa äänestää enemmän jos näkee että suosikki ei olekkaan voittamassa. Eli ymmärrän kannan miksi ne näytetään.
Mutta kyllä siitä jännitysmenee. Toivottavasti ei näytetä. Ainakaan koko ajan. . . Muuten ei oo mitään jännitettävää. ;l - tottakai näyttävät
Älä unta nää, etteivät muka näyttäisi äänestystilannetta !!! Sehän just innostaa ihmiset äänestämään. Kansa äänestää silloin sen häviöllä olevan voittoon, et tarkkana täytyy olla sunnuntaina sen suhteen kenelle plussat antaa.
- ei oo
mitään väliä. Täyttä schaissea ja rahastusta kaikki. Höynäytettävät ihmiset on manipuloitu tuhlaamaan viimeiset roponsa. Ahneus ja kerskakulttuuri ovat nykyajan arvoja! Ihmiskunta on kaivamassa omaa hautaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876