St Maartenin Maho beach hotelli

supersaver

Onkohan kukaan yöpynyt St Maarten Sonesta Maho Beach hotellissa? Varasimme hotellista Supersaver huoneen ja nyt on löytynyt keskustelua, että huone olisi ollut vastapäätä jätevesiallasta. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista ja Supersaver huoneista?

10

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lentokoneet

      Ei ole hotellista tietoa, mutta kyseinen rantahan on maailman kuulu lentokoneiden laskeutumisista. Laitappa YouTubeen hakusanaksi St.Maarten. Vuosi sitten oltiin Karibian risteilyllä ja yksi päivä maissa tällä saarella. Todella kaunis paikka ja mahtavat maisemat. En sitten tiedä kuinka paljon siellä riittää tekemistä ja katseltavaa. Mut jos auringonpalvojia olette, niin sit ei ongelmaa.

      • kenttää on

        YouTubea on katseltu jo ahkerasti :). Lähinnä sen takia valittiinkin kyseinen hotelli, kun on lähellä kenttää. Varsinaisesti auringon palvojia ei olla, mutta kekseliäinä ihmisinä varmasti tekemistä riittää. Google earthista katsottuna näyttää mielenkiintoisia luontokohteitakin olevan mm. muutama kallioinen tyhjä rantakohta jossa näyttää isommatkin aallot käyvän, ranskan puoli, pari isoa mäkeä jonne voisi kiivetä yms. Jotkut on sanoneet, että lentokoneiden ääni kyllä kuuluu hotelliin, mutta toisista se on vain mukavaa katseltavaa ja eihän ne taida yöaikaan enää lentääkään.


      • lisäisin
        kenttää on kirjoitti:

        YouTubea on katseltu jo ahkerasti :). Lähinnä sen takia valittiinkin kyseinen hotelli, kun on lähellä kenttää. Varsinaisesti auringon palvojia ei olla, mutta kekseliäinä ihmisinä varmasti tekemistä riittää. Google earthista katsottuna näyttää mielenkiintoisia luontokohteitakin olevan mm. muutama kallioinen tyhjä rantakohta jossa näyttää isommatkin aallot käyvän, ranskan puoli, pari isoa mäkeä jonne voisi kiivetä yms. Jotkut on sanoneet, että lentokoneiden ääni kyllä kuuluu hotelliin, mutta toisista se on vain mukavaa katseltavaa ja eihän ne taida yöaikaan enää lentääkään.

        että rannasta, jonne Karibian risteilijät tulevat, lähtee katamaraaneja Tintamarre saarelle. Upea autiosaari, jossa vaaleanpunaista (?!) hiekkaa. Itse matka saarelle jo kokemisen arvoinen. Matkaan sisältyy ilmaiset juomat ja syötävää. Katamaraanista täytyy uida itse rantaan. Rannalla mahdollisuus snorklata. Tosin meidän siellä ollessa oli sen verran kova aallokko, ettei saanut snorklata.
        Tosin en tiedä, onko tämä retki vain risteilijöille tarkoitettu. Alue, johon risteilijät tulevat oli muistaakseni suljettu ulkopuolisilta.
        Kävimme myös taksilla tällä Maho Beach rannalla bongaamassa juuri näitä lentokoneita. Harmi, kun emme isoa konetta nähneet. Pienempiä kylläkin useita.


      • hinnasta
        lisäisin kirjoitti:

        että rannasta, jonne Karibian risteilijät tulevat, lähtee katamaraaneja Tintamarre saarelle. Upea autiosaari, jossa vaaleanpunaista (?!) hiekkaa. Itse matka saarelle jo kokemisen arvoinen. Matkaan sisältyy ilmaiset juomat ja syötävää. Katamaraanista täytyy uida itse rantaan. Rannalla mahdollisuus snorklata. Tosin meidän siellä ollessa oli sen verran kova aallokko, ettei saanut snorklata.
        Tosin en tiedä, onko tämä retki vain risteilijöille tarkoitettu. Alue, johon risteilijät tulevat oli muistaakseni suljettu ulkopuolisilta.
        Kävimme myös taksilla tällä Maho Beach rannalla bongaamassa juuri näitä lentokoneita. Harmi, kun emme isoa konetta nähneet. Pienempiä kylläkin useita.

        Muistatko yhtään mitä tämmöinen risteily maksaa?


      • hinnat
        hinnasta kirjoitti:

        Muistatko yhtään mitä tämmöinen risteily maksaa?

        Meidän matka oli ns.sponsorimatka, eli maksettiin vain murto-osa oikeasta hinnasta. Tietääkseni matkat maksavat n.1500-2000€/hlö? Riippuu laivasta yms. Olimme Liberty of the seas laivalla, joka oli aivan hulppea. Ja mikä hienointa, niin nämä uusimmat ja maailman suurimmat risteilijät on tehty meillä Suomessa Turussa! Osoitteesta www.royalcaribbean.fi löytyy lisäinfoa ja tietty monien matkatoimistojen sivuilta. Ensin olimme kaksi yötä Miamissa hotellissa, tämän jälkeen viikon risteily. Joista kolme päivää maissa; Puerto Rico, St.Maarten ja Haiti. Kaikki yöt kuitenkin laivassa. Laivalla syöminen ja ruokajuomat (vesi, mehu kahvi ja tee) ovat ilmaisia. Limsat ja viinakset maksaa, mut halvempia. Laivalta löytyi mm. oma jäähalli, teatteri, golf rata, kiipeilyseinä, surffikone, koripallokenttä ymym. Ja tietty mahtavat kansilla olevat altaat porealtaineen ja baareineen. Hytissä omat parvekkeet ja oma hyttipalvelija. Rentoa menoa ja yllättävän nuorta väkeä. Ei tarvitse hienoissa vaatteissa kulkea, paitsi jos meni kapteenin illalliselle syömään. Vaikka matkustajia oli yli 3500hlöä ja henkilökuntaa n.1400 niin missään ei tarvinnut jonotella. SUOSITTELEN!


      • Kaytihi Mesovakka
        hinnat kirjoitti:

        Meidän matka oli ns.sponsorimatka, eli maksettiin vain murto-osa oikeasta hinnasta. Tietääkseni matkat maksavat n.1500-2000€/hlö? Riippuu laivasta yms. Olimme Liberty of the seas laivalla, joka oli aivan hulppea. Ja mikä hienointa, niin nämä uusimmat ja maailman suurimmat risteilijät on tehty meillä Suomessa Turussa! Osoitteesta www.royalcaribbean.fi löytyy lisäinfoa ja tietty monien matkatoimistojen sivuilta. Ensin olimme kaksi yötä Miamissa hotellissa, tämän jälkeen viikon risteily. Joista kolme päivää maissa; Puerto Rico, St.Maarten ja Haiti. Kaikki yöt kuitenkin laivassa. Laivalla syöminen ja ruokajuomat (vesi, mehu kahvi ja tee) ovat ilmaisia. Limsat ja viinakset maksaa, mut halvempia. Laivalta löytyi mm. oma jäähalli, teatteri, golf rata, kiipeilyseinä, surffikone, koripallokenttä ymym. Ja tietty mahtavat kansilla olevat altaat porealtaineen ja baareineen. Hytissä omat parvekkeet ja oma hyttipalvelija. Rentoa menoa ja yllättävän nuorta väkeä. Ei tarvitse hienoissa vaatteissa kulkea, paitsi jos meni kapteenin illalliselle syömään. Vaikka matkustajia oli yli 3500hlöä ja henkilökuntaa n.1400 niin missään ei tarvinnut jonotella. SUOSITTELEN!

        pitikö olla viisumi eri saarille? Tuliko passiin leimoja "joka paikas".... ;)


      • ketoskrteri
        Kaytihi Mesovakka kirjoitti:

        pitikö olla viisumi eri saarille? Tuliko passiin leimoja "joka paikas".... ;)

        niin, se viisumi??


    • kuumeesta

      Kuinkahan kovasti tuolla saa muuten pelätä dengue kuumetta?

      • kuumetta???

        Enpäs ole ikinä kuullutkaan moisesta!? Eli ei kaiketi juri ollenkaan? Siellä kuitenkin matkustaneena...


      • äsken karibialta palannut
        kuumetta??? kirjoitti:

        Enpäs ole ikinä kuullutkaan moisesta!? Eli ei kaiketi juri ollenkaan? Siellä kuitenkin matkustaneena...

        denguekuumeeseen on sairastunut mm. st. barthsilla (naapurisaari)400 henkilöä ja asukkaita on ~12 000. eli kyllä saa suojata itsensä hyttysiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe