Missä vika?

Kiusallinen

Osaako kukaan sanoa mikä mättää kun ruudulle ilmestyy aika ajoin ikkuna "TIETOKONEESI SUOJAAMISEKSI WINDOWS ON SULKENUT TÄMÄN OHJELMAN" ja ohjelman nimi RESURSSIENHALLINTA.
Kun ilmoituksen sulkee näyttö pimenee pariksi sekunniksi ja sen jälkeen kaikki on taas ennallaan.

6

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka ensteeks

      minkä ohjelman se on sulkenut:. Sitä ennen voit itse tutkia ko. ohjelman asetuksia, mikä pielessä jne.

      • Näinhän kysyjä kertoi.........


    • Vista_fani

      Kun käytät resurssienhallintaa niin että esikatselu on päällä niin joku selailtavan kansion tiedosto voi olla viallinen. Windows yrittää avata jokaista tiedostoa jossa on kuvia tai elokuvia jotta esikatselu olisi mahdollinen. Käytä resurssienhallintaa niin että esikatselua ei tehdä, on paljon nopeampaakin.

      • Kiusallinen

        Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.


      • asdfasdfadf
        Kiusallinen kirjoitti:

        Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.

        kai sulla taustakuva näkyy ja on ikoneja työpöydällä? Jos on niin resurssienhallinta (explorer.exe) on silloin auki, käytännössä se on aina päällä, muuten ei oikein mikään toimi. Kannattaa lukea se virheilmoitus mitä se herjaa, siitä saa vinkkiä mikä on vialla tai tutki logeja, sieltä näkee myös virheen aiheuttajasta infoa. (Admin tools - computer management - Event viewer)


      • on joku
        Kiusallinen kirjoitti:

        Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.

        viallinen ohjelma. Vaikka Sysinternal Process Monitorilla voisit selvittää sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe