Osaako kukaan sanoa mikä mättää kun ruudulle ilmestyy aika ajoin ikkuna "TIETOKONEESI SUOJAAMISEKSI WINDOWS ON SULKENUT TÄMÄN OHJELMAN" ja ohjelman nimi RESURSSIENHALLINTA.
Kun ilmoituksen sulkee näyttö pimenee pariksi sekunniksi ja sen jälkeen kaikki on taas ennallaan.
Missä vika?
6
405
Vastaukset
- vaikka ensteeks
minkä ohjelman se on sulkenut:. Sitä ennen voit itse tutkia ko. ohjelman asetuksia, mikä pielessä jne.
- Vista_fani
Kun käytät resurssienhallintaa niin että esikatselu on päällä niin joku selailtavan kansion tiedosto voi olla viallinen. Windows yrittää avata jokaista tiedostoa jossa on kuvia tai elokuvia jotta esikatselu olisi mahdollinen. Käytä resurssienhallintaa niin että esikatselua ei tehdä, on paljon nopeampaakin.
- Kiusallinen
Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.
- asdfasdfadf
Kiusallinen kirjoitti:
Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.
kai sulla taustakuva näkyy ja on ikoneja työpöydällä? Jos on niin resurssienhallinta (explorer.exe) on silloin auki, käytännössä se on aina päällä, muuten ei oikein mikään toimi. Kannattaa lukea se virheilmoitus mitä se herjaa, siitä saa vinkkiä mikä on vialla tai tutki logeja, sieltä näkee myös virheen aiheuttajasta infoa. (Admin tools - computer management - Event viewer)
- on joku
Kiusallinen kirjoitti:
Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.
viallinen ohjelma. Vaikka Sysinternal Process Monitorilla voisit selvittää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614