Olen jo pitkään harkinnut kultaisennoutajan ostoa ja itseasiassa perheellämme olikin jo pentu josta kuitenkin jouduimme luopumaan äitini allergian takia.. Luopuminen oli minulle todella kova paikka ja silloin jo päätin hankkivani joskus oman koiran.
Nyt olen muuttamassa omaan asuntoon ja mieleeni tuli että voiko/kannattaako kultaistanoutajaa ottaa asumaan kerrostaloon yksiöön/kaksioon? Olisi kiva kuulla jos jollain toisella on kultsuja kerrostalossa, että miten on sujunut?:)
Koulutus ja tapakasvatus vinkkejäkin otan mielelläni vastaan, koska edellisen pennun kanssa ongelmana oli nilkkojen pureskelu... Miten sellaisen tavan saa loppumaan jos sitä sattuisi ilmenemään?
Apua kultsua haluavalle
netuli
1
756
Vastaukset
- Sofiina
ja asumme kerrostalokaksiossa. otimme pennun loppukesästä. sisäsiisteys on ongelmallinen kun kerrostalossa eletään, mut en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon.parin vkon päästä menemme pentukouluun ja sitä odotetaankin innolla, että opitaan kunnon kansalaisiksi. jonkun verran pentu on joutunut olemaan yksin päivisin, mut ei ainakaan kukaan naapureista ole valittanut haukkumisesta tai vinkumisesta.hyvin on naapurit suhtautunu koiraan, suurin osa tykkää, mut aina on niitä jotka ei tule lähellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522115
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3331319Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941255- 1571158
- 68961
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31889Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59848Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789