Olen jo pitkään harkinnut kultaisennoutajan ostoa ja itseasiassa perheellämme olikin jo pentu josta kuitenkin jouduimme luopumaan äitini allergian takia.. Luopuminen oli minulle todella kova paikka ja silloin jo päätin hankkivani joskus oman koiran.
Nyt olen muuttamassa omaan asuntoon ja mieleeni tuli että voiko/kannattaako kultaistanoutajaa ottaa asumaan kerrostaloon yksiöön/kaksioon? Olisi kiva kuulla jos jollain toisella on kultsuja kerrostalossa, että miten on sujunut?:)
Koulutus ja tapakasvatus vinkkejäkin otan mielelläni vastaan, koska edellisen pennun kanssa ongelmana oli nilkkojen pureskelu... Miten sellaisen tavan saa loppumaan jos sitä sattuisi ilmenemään?
Apua kultsua haluavalle
netuli
1
733
Vastaukset
- Sofiina
ja asumme kerrostalokaksiossa. otimme pennun loppukesästä. sisäsiisteys on ongelmallinen kun kerrostalossa eletään, mut en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon.parin vkon päästä menemme pentukouluun ja sitä odotetaankin innolla, että opitaan kunnon kansalaisiksi. jonkun verran pentu on joutunut olemaan yksin päivisin, mut ei ainakaan kukaan naapureista ole valittanut haukkumisesta tai vinkumisesta.hyvin on naapurit suhtautunu koiraan, suurin osa tykkää, mut aina on niitä jotka ei tule lähellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278