Miten Patypointspisteet muutetaan rahaksi? Jaksaisko joku neuvoa!
Miten???????
7
522
Vastaukset
- ihmeessä...
..Miten nuo Partypointspisteet muutetaan rahahsi?
- ....
Habbo-hotellissa?
- Pokeri81
mutta mielestäni niitä ei kovin helpolla vaihdeta jälkeenpäin rahaksi. Miksi pelaat siellä? Käy katsomassa profiilistani löytyvältä sivustolta parempi paikka=)
- tiedä miten....
Pokeri81 kirjoitti:
mutta mielestäni niitä ei kovin helpolla vaihdeta jälkeenpäin rahaksi. Miksi pelaat siellä? Käy katsomassa profiilistani löytyvältä sivustolta parempi paikka=)
Siellä selvästi sanotaan, että voit muuttaa ne rahaksi tai käyttää nettikaupassa.
Sieltä nettikaupassakaan ei pääse etenemään asiassa.
Partylla ei ole Suomenkielistä tukea, eikä eikä 60-luvulla meillä ollut kieliä koulussa, eli kielivaikeuksia.Sitten nuo kääntäjät kääntää miten sattuu. - Pokeri81
tiedä miten.... kirjoitti:
Siellä selvästi sanotaan, että voit muuttaa ne rahaksi tai käyttää nettikaupassa.
Sieltä nettikaupassakaan ei pääse etenemään asiassa.
Partylla ei ole Suomenkielistä tukea, eikä eikä 60-luvulla meillä ollut kieliä koulussa, eli kielivaikeuksia.Sitten nuo kääntäjät kääntää miten sattuu.kun en tunne partyn systeemejä. Tiedän, että siellä on ehkä huonoimmat bonukset eikä juuri mitään etuja. Vaihtaisin pelipaikkaa todella nopeasti sinuna =)
- pelannut..
Pokeri81 kirjoitti:
kun en tunne partyn systeemejä. Tiedän, että siellä on ehkä huonoimmat bonukset eikä juuri mitään etuja. Vaihtaisin pelipaikkaa todella nopeasti sinuna =)
..Partyn lisäksi Unibetillä ja Titanpokerihuoneissa.Mikä olis sitten vielä parempi?
pokerihuoneelle kirjaus ei onnistunut, ei hyväksy salasanaa jostain syystä. - Pokeri81
pelannut.. kirjoitti:
..Partyn lisäksi Unibetillä ja Titanpokerihuoneissa.Mikä olis sitten vielä parempi?
pokerihuoneelle kirjaus ei onnistunut, ei hyväksy salasanaa jostain syystä.niin voin kertoa sulle lisää erisaittien bonuskäytännöistä ja rakebackista. pokeria[a]windowslive.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437