Miten Patypointspisteet muutetaan rahaksi? Jaksaisko joku neuvoa!
Miten???????
7
448
Vastaukset
- ihmeessä...
..Miten nuo Partypointspisteet muutetaan rahahsi?
- ....
Habbo-hotellissa?
- Pokeri81
mutta mielestäni niitä ei kovin helpolla vaihdeta jälkeenpäin rahaksi. Miksi pelaat siellä? Käy katsomassa profiilistani löytyvältä sivustolta parempi paikka=)
- tiedä miten....
Pokeri81 kirjoitti:
mutta mielestäni niitä ei kovin helpolla vaihdeta jälkeenpäin rahaksi. Miksi pelaat siellä? Käy katsomassa profiilistani löytyvältä sivustolta parempi paikka=)
Siellä selvästi sanotaan, että voit muuttaa ne rahaksi tai käyttää nettikaupassa.
Sieltä nettikaupassakaan ei pääse etenemään asiassa.
Partylla ei ole Suomenkielistä tukea, eikä eikä 60-luvulla meillä ollut kieliä koulussa, eli kielivaikeuksia.Sitten nuo kääntäjät kääntää miten sattuu. - Pokeri81
tiedä miten.... kirjoitti:
Siellä selvästi sanotaan, että voit muuttaa ne rahaksi tai käyttää nettikaupassa.
Sieltä nettikaupassakaan ei pääse etenemään asiassa.
Partylla ei ole Suomenkielistä tukea, eikä eikä 60-luvulla meillä ollut kieliä koulussa, eli kielivaikeuksia.Sitten nuo kääntäjät kääntää miten sattuu.kun en tunne partyn systeemejä. Tiedän, että siellä on ehkä huonoimmat bonukset eikä juuri mitään etuja. Vaihtaisin pelipaikkaa todella nopeasti sinuna =)
- pelannut..
Pokeri81 kirjoitti:
kun en tunne partyn systeemejä. Tiedän, että siellä on ehkä huonoimmat bonukset eikä juuri mitään etuja. Vaihtaisin pelipaikkaa todella nopeasti sinuna =)
..Partyn lisäksi Unibetillä ja Titanpokerihuoneissa.Mikä olis sitten vielä parempi?
pokerihuoneelle kirjaus ei onnistunut, ei hyväksy salasanaa jostain syystä. - Pokeri81
pelannut.. kirjoitti:
..Partyn lisäksi Unibetillä ja Titanpokerihuoneissa.Mikä olis sitten vielä parempi?
pokerihuoneelle kirjaus ei onnistunut, ei hyväksy salasanaa jostain syystä.niin voin kertoa sulle lisää erisaittien bonuskäytännöistä ja rakebackista. pokeria[a]windowslive.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj772173Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361594Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111333- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk111182Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481099Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013