Mistä orkesterin nimi Petoman?

Katri Helenan kuuntelija

Katri Helenan orkesteri on nimeltään Petoman. Tietääkö kukaan mistä nimi tulee?

12

7487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elikkäs

      siitä, että on tullut siihen tulokseen, että miehet ovat petoja.

    • ---------

      Oli aikanaan p:llä soiton taitava kuuluisa mieshenkilö.

      Tässä onneton jäljittelijä, joka tarvitsee nokkahuilun avukseen muodostaakseen säveliä:

      http://www.youtube.com/watch?v=t7b2_jQgEPU

      (Aito Petoman loihti sävelet ihan "luonnonmenetelmällä.")

    • Katri-fani

      Mistä nimi tulenee, mutta hyvä orkesteri Petoman kuitenkin on. Tulin juuri Katrin Joulukonsertista. Ihana oli konsertti, kunhan pääsi alkuun. Konsertti alkoi hieman myöhässä teknisten ongelmien vuoksi, mutta HYVÄÄ kannattaa aina vähän odottaa, eikö? Ohjelmisto oli hyvä ja Katri upean näköinen!! Porukkaa oli paikalla paljon. Hyvää Joulua Katrille, Liljalle, Orkesterin pojille ja kaikille Katrin ihailijoille!

      • suomessa

        se saxofonia soittava nuori mies saa väreet selkään soitollaan .upeaa ,tasokasta ,loistavaa .


      • et paras bändi
        suomessa kirjoitti:

        se saxofonia soittava nuori mies saa väreet selkään soitollaan .upeaa ,tasokasta ,loistavaa .

        mitä mää tierän on Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa.


      • Silti homma hoituu

        Onko nimellä väliä!?
        Pojat hoitaa työnsä erinomaisesti!
        Tähän asiaan tuli selvyys torstaina 27.11.!
        Pienet tekniset ongelmat konsertin alussa eivät tunnelmaa haitanneet - pikemminkin päinvastoin -!
        Kuten kirjoittaja toteaa HYVÄÄ kannattaa aina hiukan odottaa.
        Kirkko oli ääriään myöten täynnä,ja sekin osaltaan auttoi hyvään tunnelmaan!
        KIITOSTA VAAN!! Sinulle myös rauhaisaa Jouluaikaa!!
        Ja kaikkea hyvää muutenkin!!

        Terveisin
        Paikalla ollut


      • gerdar
        Silti homma hoituu kirjoitti:

        Onko nimellä väliä!?
        Pojat hoitaa työnsä erinomaisesti!
        Tähän asiaan tuli selvyys torstaina 27.11.!
        Pienet tekniset ongelmat konsertin alussa eivät tunnelmaa haitanneet - pikemminkin päinvastoin -!
        Kuten kirjoittaja toteaa HYVÄÄ kannattaa aina hiukan odottaa.
        Kirkko oli ääriään myöten täynnä,ja sekin osaltaan auttoi hyvään tunnelmaan!
        KIITOSTA VAAN!! Sinulle myös rauhaisaa Jouluaikaa!!
        Ja kaikkea hyvää muutenkin!!

        Terveisin
        Paikalla ollut

        Wikipediassa löytyy mahdollisesti aiheeseen liittyvä artikkeli: http://en.wikipedia.org/wiki/Petomane

        En tosin ole varma, juontaako nimi kyseisestä kiertävästä taiteilijasta.


    • Perunamuusikko

      Se tulee pieruviihteestä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pieru

      Nimitys johtaa vanhaan taidelajiin, jossa tämän taiteen harjoittaja pystyy ottamaan ilmaa peräaukon kautta sisään, ja pieremään sen samantien, mukaillen esim. jotakin biisiä.

      Täytyy sanoa, että Katri Helenalla on varmasti huumorintaju kohdallaan, kun antaa taustabändin olla tuon niminen :D

      • vitsikäskin?

        ei naurata tämä huumorinlajisi. Eikä sitäpaitsi ole enää Katrin taustayhtye, oliko J Tulkilla nyt. Hyvä yhtye.


      • Viileää viiliä

        Eikös Valiolla ole myynnissä ko. yhtyeen mukaan nimetty uusi maitotuote, se on nimeltään Petoviili.


      • edellinen!
        Viileää viiliä kirjoitti:

        Eikös Valiolla ole myynnissä ko. yhtyeen mukaan nimetty uusi maitotuote, se on nimeltään Petoviili.

        viili.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      59
      4003
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      22
      2838
    3. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2043
    4. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      213
      1944
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1099
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      925
    10. Olisit ollut niin

      Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe