Katri Helenan orkesteri on nimeltään Petoman. Tietääkö kukaan mistä nimi tulee?
Mistä orkesterin nimi Petoman?
12
7487
Vastaukset
- elikkäs
siitä, että on tullut siihen tulokseen, että miehet ovat petoja.
- ---------
Oli aikanaan p:llä soiton taitava kuuluisa mieshenkilö.
Tässä onneton jäljittelijä, joka tarvitsee nokkahuilun avukseen muodostaakseen säveliä:
http://www.youtube.com/watch?v=t7b2_jQgEPU
(Aito Petoman loihti sävelet ihan "luonnonmenetelmällä.") - Katri-fani
Mistä nimi tulenee, mutta hyvä orkesteri Petoman kuitenkin on. Tulin juuri Katrin Joulukonsertista. Ihana oli konsertti, kunhan pääsi alkuun. Konsertti alkoi hieman myöhässä teknisten ongelmien vuoksi, mutta HYVÄÄ kannattaa aina vähän odottaa, eikö? Ohjelmisto oli hyvä ja Katri upean näköinen!! Porukkaa oli paikalla paljon. Hyvää Joulua Katrille, Liljalle, Orkesterin pojille ja kaikille Katrin ihailijoille!
- suomessa
se saxofonia soittava nuori mies saa väreet selkään soitollaan .upeaa ,tasokasta ,loistavaa .
- et paras bändi
suomessa kirjoitti:
se saxofonia soittava nuori mies saa väreet selkään soitollaan .upeaa ,tasokasta ,loistavaa .
mitä mää tierän on Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa.
- Silti homma hoituu
Onko nimellä väliä!?
Pojat hoitaa työnsä erinomaisesti!
Tähän asiaan tuli selvyys torstaina 27.11.!
Pienet tekniset ongelmat konsertin alussa eivät tunnelmaa haitanneet - pikemminkin päinvastoin -!
Kuten kirjoittaja toteaa HYVÄÄ kannattaa aina hiukan odottaa.
Kirkko oli ääriään myöten täynnä,ja sekin osaltaan auttoi hyvään tunnelmaan!
KIITOSTA VAAN!! Sinulle myös rauhaisaa Jouluaikaa!!
Ja kaikkea hyvää muutenkin!!
Terveisin
Paikalla ollut - gerdar
Silti homma hoituu kirjoitti:
Onko nimellä väliä!?
Pojat hoitaa työnsä erinomaisesti!
Tähän asiaan tuli selvyys torstaina 27.11.!
Pienet tekniset ongelmat konsertin alussa eivät tunnelmaa haitanneet - pikemminkin päinvastoin -!
Kuten kirjoittaja toteaa HYVÄÄ kannattaa aina hiukan odottaa.
Kirkko oli ääriään myöten täynnä,ja sekin osaltaan auttoi hyvään tunnelmaan!
KIITOSTA VAAN!! Sinulle myös rauhaisaa Jouluaikaa!!
Ja kaikkea hyvää muutenkin!!
Terveisin
Paikalla ollutWikipediassa löytyy mahdollisesti aiheeseen liittyvä artikkeli: http://en.wikipedia.org/wiki/Petomane
En tosin ole varma, juontaako nimi kyseisestä kiertävästä taiteilijasta.
- Perunamuusikko
Se tulee pieruviihteestä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pieru
Nimitys johtaa vanhaan taidelajiin, jossa tämän taiteen harjoittaja pystyy ottamaan ilmaa peräaukon kautta sisään, ja pieremään sen samantien, mukaillen esim. jotakin biisiä.
Täytyy sanoa, että Katri Helenalla on varmasti huumorintaju kohdallaan, kun antaa taustabändin olla tuon niminen :D- vitsikäskin?
ei naurata tämä huumorinlajisi. Eikä sitäpaitsi ole enää Katrin taustayhtye, oliko J Tulkilla nyt. Hyvä yhtye.
- Viileää viiliä
Eikös Valiolla ole myynnissä ko. yhtyeen mukaan nimetty uusi maitotuote, se on nimeltään Petoviili.
- edellinen!
Viileää viiliä kirjoitti:
Eikös Valiolla ole myynnissä ko. yhtyeen mukaan nimetty uusi maitotuote, se on nimeltään Petoviili.
viili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k594003Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k222838Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2131944- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57925Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906