Poistin koneeltani adoben ohjelman joka lukee pdf tiedostoja(sain neuvon jostain korjatakseni toista vikaa)nyt yritän asentaa readeria niin lähes lopussa se herjaa näin.
Operating system error!(15235,103,4680);
hakemistonimi ei kelpaa
ja pyytää painamaan ok jonka jälkeen se käy ohjelman loppuun, että lataus valmis. Mitään muuta ei tapahdu pdf tiedostot eivät aukea koneeltani en löydä reader9 jne.
Olisko neuvoja vai olisko muuta hyvää lukuohjelmaa (ilmaista)
adobe reader ei latauksen jälkeen aukea
helpakkaa ny vähä
2
627
Vastaukset
- Make.
Foxit Reader 3.0 on hyvä. Ilmainen, osittain suomennettu, kevyempi, Toimii Operassa, Firefoxissa ja IE. Voit talentaa pdf-lomakkeet omalle koneelle täytettynä.
http://www.foxitsoftware.com/downloads/index.php
Jos tarviit suomenkielen pakettia niin käytä samalta sivulta UI Language Package pakettia.- avusta
Nyt pdf ohjelmat toimii. hieman tuo foksit palkki häirittee vielä kun sen sais edes pienemmäks. mut ei kai saa.
Kiitos kun jaksoit vastata viestiini.
Siitä oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846