tavallinen henkilö puhelinäänestyksen seurantaan miten se menee sunnuntaina.Eipä taida olla mahdollista- mistähän syystä!!???? Onko reilu peli?????
Rehellinen puhelinäänestys
3
497
Vastaukset
- taija onnistua
Sub ja Metrome Film & TV eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Metronome Film & TV varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä.
- mut eihän varmasti
Juu tuopa olisi hyvä ajatus, mutta ei onnistu, koska tuotanto valmiiksi käsikirjoittanut Harmaa-hiiren voittajaksi! Ohjelmasta meni maku ja mielenkiinto ajat sitten!! Täytyy vain toivoa, Terolle tai Johanille voitto!
- tosi kun ajattelee
äänimäärä voidaan sanoa, mutta ääniprosentit kerrotaan, kuinka halutaan äänestyksen menevän.
eli voittaja on ennakkoon sovittu,sekä kuinka monta % ääniä olisi saanut ensimmäinen toinen ... jne
esim idols, BB yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973654Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna283175- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)582759Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 692148
- 452142