Mistä saisin edullisesti valmiin saunapaketin? Siis valmiin, itse ei kykene kuin kiukaan asennukseen...ja tontille kuljetuksen.
Valmis sauna
4
5490
Vastaukset
- Tynnyristi
Uskallan suositella tynnyrisaunaa, vaikka uhkana on joutua kaikkien "oikeiden saunojien" pilkan kohteeksi.
Itselläni on kaksi kesää saunottu tynnyrisauna. Hyvät ovat löylyt. Saunan valmisti Puutuote M Hovi Luumäeltä. Saunan hankkiminen ei juuri helpommaksi mene. Itse pitää tehdä kevyt perustus, saunakaivo tms. ja nostattaa hormi pystyyn kuljetuksen jälkeen.
Mallissamme on suurehko pukuhuone, jossa kaksi ihmista mahtuu tarvittessa yöpymäänkin.
Mielestäni sauna on varsin edullinen ja työn jälki/laatu hyvä. - kaitsu011956
konsta-tuote kaustinen toimittaa myös löylyvalmiita saunoja . voin suositella
- SaunojaX
Missäpäin Suomea mökkeilet ? Olen saunonut kaverin mökillä muistaakseni Lahdessa valmistettavassa "eurosaunassa", hyvä tuote. Tuodaan kuorma-autolla tontille ja siinä on vielä saunatupakin. Muistaakseni hinta oli jotain 12000e plus kuljetus. Perustukset pitää itse tehdä esim. pilareille. Siihen kuuluu hormi ja kiuas hintaan. Maalaaman joutuu itse myös.
- on runsaasti
ja vertailemalla löytyy varmasti itselle mieluisin malli ja toimitussisältö. Oman saunani ostin Pihaunelmalta (http://www.pihasauna.fi), enkä voi kuin kehua työn laatua ja heidän palveluhalukkuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833