Mistä saisin edullisesti valmiin saunapaketin? Siis valmiin, itse ei kykene kuin kiukaan asennukseen...ja tontille kuljetuksen.
Valmis sauna
4
5445
Vastaukset
- Tynnyristi
Uskallan suositella tynnyrisaunaa, vaikka uhkana on joutua kaikkien "oikeiden saunojien" pilkan kohteeksi.
Itselläni on kaksi kesää saunottu tynnyrisauna. Hyvät ovat löylyt. Saunan valmisti Puutuote M Hovi Luumäeltä. Saunan hankkiminen ei juuri helpommaksi mene. Itse pitää tehdä kevyt perustus, saunakaivo tms. ja nostattaa hormi pystyyn kuljetuksen jälkeen.
Mallissamme on suurehko pukuhuone, jossa kaksi ihmista mahtuu tarvittessa yöpymäänkin.
Mielestäni sauna on varsin edullinen ja työn jälki/laatu hyvä. - kaitsu011956
konsta-tuote kaustinen toimittaa myös löylyvalmiita saunoja . voin suositella
- SaunojaX
Missäpäin Suomea mökkeilet ? Olen saunonut kaverin mökillä muistaakseni Lahdessa valmistettavassa "eurosaunassa", hyvä tuote. Tuodaan kuorma-autolla tontille ja siinä on vielä saunatupakin. Muistaakseni hinta oli jotain 12000e plus kuljetus. Perustukset pitää itse tehdä esim. pilareille. Siihen kuuluu hormi ja kiuas hintaan. Maalaaman joutuu itse myös.
- on runsaasti
ja vertailemalla löytyy varmasti itselle mieluisin malli ja toimitussisältö. Oman saunani ostin Pihaunelmalta (http://www.pihasauna.fi), enkä voi kuin kehua työn laatua ja heidän palveluhalukkuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676