Kertokaapa, mikä on teidän mielestänne paras Internet-roolipeli? Minun ehdoton ja ainoa suosikkini on Habbo Hotel, jota pelaan joka päivä 15 tuntia putkeen pelkän energiajuoman avulla. Olen niin riippuvainen!!!
Mikä on mielestänne paras nettiroolipeli?
6
1742
Vastaukset
- !!LoL!!
Ootko vähän LOL tyyppi.
hanki elämä osta CSsource. - Epätietoinen.
Elikkäs, muistan joskus ammoisina aikoina kuulleen pelistä, joka on sims pelin tapainen, mutta monin pelinä. Siinä eletään normaalia elämää kehitetään ehkä uraa yms. tietääkö kukaan, että mistä netti pelistä on kysymys?
- Riiven
No hei! Minun mielestäni paras nettiRPG on The Lord of the Rings Online. Mä pidän tästä pelistä, koska, ehkä, erittäin pidän Lordin filmistä ja kirjasta... Mutta siellä on aika kaunis maailma ja normaalit pelaajat.
- mu_Online_._
MuOnline
- Member of Gallente renegades
Suosikki jo vuodesta 2006, Eve-online.
Muita pelejä en tarvitsekkaan enkä ole hankkinutkaan sen jälkeen kun Eveen jäin koukkuun.
- Anonyymi
Ensimmäiset Klaanit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804