Kertokaapa, mikä on teidän mielestänne paras Internet-roolipeli? Minun ehdoton ja ainoa suosikkini on Habbo Hotel, jota pelaan joka päivä 15 tuntia putkeen pelkän energiajuoman avulla. Olen niin riippuvainen!!!
Mikä on mielestänne paras nettiroolipeli?
6
1891
Vastaukset
- !!LoL!!
Ootko vähän LOL tyyppi.
hanki elämä osta CSsource. - Epätietoinen.
Elikkäs, muistan joskus ammoisina aikoina kuulleen pelistä, joka on sims pelin tapainen, mutta monin pelinä. Siinä eletään normaalia elämää kehitetään ehkä uraa yms. tietääkö kukaan, että mistä netti pelistä on kysymys?
- Riiven
No hei! Minun mielestäni paras nettiRPG on The Lord of the Rings Online. Mä pidän tästä pelistä, koska, ehkä, erittäin pidän Lordin filmistä ja kirjasta... Mutta siellä on aika kaunis maailma ja normaalit pelaajat.
- mu_Online_._
MuOnline
- Member of Gallente renegades
Suosikki jo vuodesta 2006, Eve-online.
Muita pelejä en tarvitsekkaan enkä ole hankkinutkaan sen jälkeen kun Eveen jäin koukkuun.
- Anonyymi
Ensimmäiset Klaanit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708