Voisitko ystävällisesti suositella jotakuta hypnoositerapeuttia Helsingistä? Olen aikoinaan käynyt eräällä, ja tuloskin oli vallan mainio eli pääsin irti tupakasta, mutta haluaisin tällä kertaa mennä jollekulle toiselle.
Suosittele terapeuttia Helsingistä
4
702
Vastaukset
- herätys??
Ei näy, ei kuulu hypnootkoilta tai suggereilta menovinkkejä tuolle kaverille. Onko centereillä, sofioilla ja erikoishoitoloilla asiakkaita yli oman tarpeen?
- on kattos
viestiketjun aloittaja ja mainostaa nyt itseään. näin meitä huijataan...
- pvt
on kattos kirjoitti:
viestiketjun aloittaja ja mainostaa nyt itseään. näin meitä huijataan...
Ylenmääräinen epäluuloisuus ei ole kovin rakentava elämänasenne. Voisin toki mennä uudelleen tuolle kyseiselle terapeutille ja olen häntä täälläkin joskus suositellut, koska hän on ammattitaitoinen, hyvä terapeutti. En vain kauheasti pitänyt hänestä ihmisenä. No, taidan mennä eräälle josta satuin lukemaan lehtijutun, ellei sitten joku herää ja suosittele ketään.
- juu...
pvt kirjoitti:
Ylenmääräinen epäluuloisuus ei ole kovin rakentava elämänasenne. Voisin toki mennä uudelleen tuolle kyseiselle terapeutille ja olen häntä täälläkin joskus suositellut, koska hän on ammattitaitoinen, hyvä terapeutti. En vain kauheasti pitänyt hänestä ihmisenä. No, taidan mennä eräälle josta satuin lukemaan lehtijutun, ellei sitten joku herää ja suosittele ketään.
kuka uskoo sua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237