Sonera easy kortiltani on koskematta ja mitään tekemättä kahdesta viestistä (pitkiä/kaksiosaisia) hävinnyt loppuosat!
Teksti loppuu kesken ja lopussa lukee "osa tekstistä puuttuu"! Miten tää voi olla mahdollista???? Ja miten hävinneet osat saa takaisin???onko jollakin kokemusta?
Kyseiset viestit ovat ERITTÄIN TÄRKEITÄ!!!!
Osittain kadonnut tekstari?!?
3
403
Vastaukset
- Saapuneita
Ovatko ne viestit sinulle tulleita viestejä? Jos ovat, niin tukeeko sinun oma puhelimesi yli 160:n merkin tekstiviestejä?
Tosin, jos puhelimesi ei tue tuota, niin ainakin "normaaleissa" liittymissä se jatko on erillisenä viestinä.- a-p-u-v-a!!!
Elikkä viestit olivat/ovat(alkuosat mitä on jäljellä)Puhelimeni saapuneet kansiossa ja olivat suoraan minulle tulleita...
Olen huomannut että välillä pidemmät viestit tulee myös kahtena eri viestinä ja välillä vaan yhtenä...puhelin on ns. kakkospuhelin eikä siis AIVAN uusinta mallia,mutta toimii moitteettomasti. Nyt vaan perhana teki tämän...
On sen verran arvokkaita viestejä,että kun/jos joku auttaa ne pelastamaan/paluttamaan,niin palkitsen hänet taatusti!Toivon parasta.... - Sitä loppu
a-p-u-v-a!!! kirjoitti:
Elikkä viestit olivat/ovat(alkuosat mitä on jäljellä)Puhelimeni saapuneet kansiossa ja olivat suoraan minulle tulleita...
Olen huomannut että välillä pidemmät viestit tulee myös kahtena eri viestinä ja välillä vaan yhtenä...puhelin on ns. kakkospuhelin eikä siis AIVAN uusinta mallia,mutta toimii moitteettomasti. Nyt vaan perhana teki tämän...
On sen verran arvokkaita viestejä,että kun/jos joku auttaa ne pelastamaan/paluttamaan,niin palkitsen hänet taatusti!Toivon parasta....Jos sitä loppuviestiä ei ole tullut, niin sitä et saa mistään. Tietysti voit pyytää lahettäjää lähettämään sen uudestaan. Jos se ei onnistu, niin sitten se on bittien taivaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278