Avataampa aiheelle ihan oma topicci. Eli, mikäli palstalla on lentosimulaattoreita harrastavia, niin olisi kiinnostava kuulla kokemuksia.
Mitkä simulaattorit ovat Linux-yhteensopivia, mitä distroa /-ja, sekä mitä tulisi mahdollisesti huomioida.
Ainakin X-Plane vaikuttaa toimivanLinuxilla:
- http://forums.x-plane.org/index.php?showforum=49
- http://www.x-plane.org/
Laitetaan vielä kyytipojaksi pari komeeta kuvaa:
http://www.flytampa.org/shots/tncm1.jpg
http://www.flytampa.org/shots/tncm3.jpg
http://www.flytampa.org/shots/tncm2.jpg
Linux & Lentosimulaatorit
12
853
Vastaukset
- mutta....
Eihän X-planea myydä kaupoissa, joten harmi. Pystyy tilaamaan suoraan niitten sivuilta, mutta kun ei ole luottokorttia.
- täätäätää
- ........
M-Kar kirjoitti:
Flightgear on paska.
Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.
........ kirjoitti:
Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.
"Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."
Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.- _____ 0 _____
M-Kar kirjoitti:
"Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."
Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.Sana on tietysti vapaa, mutta ei ole kovin fiksua ja korrektia, eikä itse topiccia eteenpäin vievää, alkaa moittia / haukkua jonkun suosimaa ohjelmaa p...ksi. Mihin se vie ja mitä se rakentaa?
Jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä. Asioista voi ja tulisi keskustella asiallisesti. - Anonyymi
M-Kar kirjoitti:
"Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."
Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.Ei maisemilla lennetä. Jos maisemia haluaa, meneepä ulos pällistelemään. Sen verran voi kai persettä nostaa jakkaralta.
- silentwings
Silentwings, jos tykkää purjelennosta.
- _____ 0 _____
Tuo voi olla ihan sympaattinen tuttavuus. Ilmoitetaan toivivan Linux kernel 2.4 or higher.
Noista kerneleistä en okein ole perillä, mutta eiköhän sekin selviä. Olisivatpa listataneet rinnalle Linux-versioita, joilla se toimii, niin olisi ollut heman selkeämpi.
- http://www.silentwings.no/
- Anonyymi
Ei kannata vaivata itseään ubuntuja asentelemalla, aika vain menee hukkaan.
- Anonyymi
Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu
Joo mutta heti siitä lähtien asentelin ubuntuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483