Linux & Lentosimulaatorit

_____ 0 _____

Avataampa aiheelle ihan oma topicci. Eli, mikäli palstalla on lentosimulaattoreita harrastavia, niin olisi kiinnostava kuulla kokemuksia.

Mitkä simulaattorit ovat Linux-yhteensopivia, mitä distroa /-ja, sekä mitä tulisi mahdollisesti huomioida.

Ainakin X-Plane vaikuttaa toimivanLinuxilla:


- http://forums.x-plane.org/index.php?showforum=49

- http://www.x-plane.org/

Laitetaan vielä kyytipojaksi pari komeeta kuvaa:

http://www.flytampa.org/shots/tncm1.jpg

http://www.flytampa.org/shots/tncm3.jpg

http://www.flytampa.org/shots/tncm2.jpg

12

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta....

      Eihän X-planea myydä kaupoissa, joten harmi. Pystyy tilaamaan suoraan niitten sivuilta, mutta kun ei ole luottokorttia.

    • täätäätää
      • Flightgear on paska.


      • ........
        M-Kar kirjoitti:

        Flightgear on paska.

        Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.


      • ........ kirjoitti:

        Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.


      • _____ 0 _____
        M-Kar kirjoitti:

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.

        Sana on tietysti vapaa, mutta ei ole kovin fiksua ja korrektia, eikä itse topiccia eteenpäin vievää, alkaa moittia / haukkua jonkun suosimaa ohjelmaa p...ksi. Mihin se vie ja mitä se rakentaa?

        Jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä. Asioista voi ja tulisi keskustella asiallisesti.


      • Anonyymi
        M-Kar kirjoitti:

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.

        Ei maisemilla lennetä. Jos maisemia haluaa, meneepä ulos pällistelemään. Sen verran voi kai persettä nostaa jakkaralta.


    • silentwings

      Silentwings, jos tykkää purjelennosta.

      • _____ 0 _____

        Tuo voi olla ihan sympaattinen tuttavuus. Ilmoitetaan toivivan Linux kernel 2.4 or higher.

        Noista kerneleistä en okein ole perillä, mutta eiköhän sekin selviä. Olisivatpa listataneet rinnalle Linux-versioita, joilla se toimii, niin olisi ollut heman selkeämpi.

        - http://www.silentwings.no/


    • Anonyymi

      Ei kannata vaivata itseään ubuntuja asentelemalla, aika vain menee hukkaan.

      • Anonyymi

        Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu

        Joo mutta heti siitä lähtien asentelin ubuntuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe