Linux & Lentosimulaatorit

_____ 0 _____

Avataampa aiheelle ihan oma topicci. Eli, mikäli palstalla on lentosimulaattoreita harrastavia, niin olisi kiinnostava kuulla kokemuksia.

Mitkä simulaattorit ovat Linux-yhteensopivia, mitä distroa /-ja, sekä mitä tulisi mahdollisesti huomioida.

Ainakin X-Plane vaikuttaa toimivanLinuxilla:


- http://forums.x-plane.org/index.php?showforum=49

- http://www.x-plane.org/

Laitetaan vielä kyytipojaksi pari komeeta kuvaa:

http://www.flytampa.org/shots/tncm1.jpg

http://www.flytampa.org/shots/tncm3.jpg

http://www.flytampa.org/shots/tncm2.jpg

12

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta....

      Eihän X-planea myydä kaupoissa, joten harmi. Pystyy tilaamaan suoraan niitten sivuilta, mutta kun ei ole luottokorttia.

    • täätäätää
      • Flightgear on paska.


      • ........
        M-Kar kirjoitti:

        Flightgear on paska.

        Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.


      • ........ kirjoitti:

        Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu.

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.


      • _____ 0 _____
        M-Kar kirjoitti:

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.

        Sana on tietysti vapaa, mutta ei ole kovin fiksua ja korrektia, eikä itse topiccia eteenpäin vievää, alkaa moittia / haukkua jonkun suosimaa ohjelmaa p...ksi. Mihin se vie ja mitä se rakentaa?

        Jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä. Asioista voi ja tulisi keskustella asiallisesti.


      • Anonyymi
        M-Kar kirjoitti:

        "Ehkä se on paska ubuntussa, tai itseasiassa ubuntu on paska. mutta muualla flightgear on ihan ok simu."

        Ei sillä ole Ubuntun kanssa mitään tekemistä. Ei vaan ole yhtään samalla tasolla MS Flight Simulatorin kanssa jossa on asennettuna muutama kymmenen gigaa maisemia.

        Ei maisemilla lennetä. Jos maisemia haluaa, meneepä ulos pällistelemään. Sen verran voi kai persettä nostaa jakkaralta.


    • silentwings

      Silentwings, jos tykkää purjelennosta.

      • _____ 0 _____

        Tuo voi olla ihan sympaattinen tuttavuus. Ilmoitetaan toivivan Linux kernel 2.4 or higher.

        Noista kerneleistä en okein ole perillä, mutta eiköhän sekin selviä. Olisivatpa listataneet rinnalle Linux-versioita, joilla se toimii, niin olisi ollut heman selkeämpi.

        - http://www.silentwings.no/


    • Anonyymi

      Ei kannata vaivata itseään ubuntuja asentelemalla, aika vain menee hukkaan.

      • Anonyymi

        Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taisit olla vielä kapaloissa kun ketju on avattu

        Joo mutta heti siitä lähtien asentelin ubuntuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe