sivunumerointi pois eka sivulta

office 07 word

mitne otetaan pois?

entäs miten numeroinnin saa alkamaan vasta 4ltä sivulta tähän mennessä se alkaa vasta 3 nnelta parHAIMMILLAANKIN.

5

3190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä ryhmästä

jonka nimi on osan vaihto Word

Lisää ohjeita saat tämän suomi24:n haulla

• ...täälläkin!

Katsoin jo alempana olevaa viestiketjua, mutta en siitä huolimatta saanut omaani "toimimaan".

Eli miten siis saan ne kaksi ensimmäistä sivua numerottomiksi ja numeroinnin alkamaan vasta kolmannelta sivulta (joka siis nro 1)???

Kiitos jos joku viitsii auttaa, ja mahd. yksinkertaisin ohjein kiitos :)0len ihan pulassa asia kanssa.

• ...

Lisää sivun 2 loppuun osanvaihto seuraava sivu
        Lisää sivun 3 ylätunnisteeseen sivunumero
        Poista linkitä edelliseen -valinta
        Muotoile sivunumero - aloittava sivu 1
        Poista sivunumero sivuilta 2 samalla poistuu sivun 1 sivunumero

Wordin Ohje
        Lue nämä
        Hakusanalla Osanvaihto
        - Osanvaihdon lisääminen
        - Eri osanvaihtotyypit
        - Asiakirjan asettelun tai muotoilun muuttaminen
        - Seuraava sivu -komento
        Hakusanalla Sivunumerointi
        - Sivunumeroiden lisääminen
        - Sivunumeroinnin aloittaminen tai uudelleenaloittaminen
        - Sivunumeroinnin aloittaminen alusta jokaisessa luvussa tai osassa

vaihtoehto 2
        Kysy opettajaltasi

Vaihtoehto 3
        http://office.microsoft.com/training/Training.aspx?AssetID=RP010216881035&CTT=6&Origin=RC010216611035
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&sort=date&q=word sivunumerointi

• paperiversioon

Jaa se juttusi kahdeksi tiedostoksi. alkuosa tiedostoksi 1 ja loppu toiseksi tiedostoksi. Tulosta ja nido yhteen. Vie tarkastajalle.

• hatuttaa
        paperiversioon kirjoitti:

Jaa se juttusi kahdeksi tiedostoksi. alkuosa tiedostoksi 1 ja loppu toiseksi tiedostoksi. Tulosta ja nido yhteen. Vie tarkastajalle.

Joo paitsi,että oppari pitää pistää sähköiseen tietokantaan ja siksi sivunumerointi pitää olla pois!Muuten kyllä hyvä vinkki, kun työ pitää tulostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe