Onks mitää kotikonstia INSP tekstin häivyttämiseen trippinäytöstä kun en vie merkkiliikkeeseen öljynvaihtoon. Auto on C-vectra 2,2 vm.-03
öljynvaihtovalon nollaus c-veccu ?
10
1682
Vastaukset
- Gastraus
2.0-16 Astrassa lähti painamalla Trippimittarin nappulaa jonkun aikaan käynnistyksen yhteydessä.
- ,,,,,qazqazqaz
Juu, ja naapurin ladasta lähti kulmahiomakoneella hiomalla. Voi vittu, eikö menny kirjoitettu teksti jakeluun saatana????? Kysymys oli VECTRASTA!!!! Eli V-E-C-T-R-A-S-T-A!!!!.PERKELEEEEEEEHHHH!!!
- pönttö tai mikä sä oot
,,,,,qazqazqaz kirjoitti:
Juu, ja naapurin ladasta lähti kulmahiomakoneella hiomalla. Voi vittu, eikö menny kirjoitettu teksti jakeluun saatana????? Kysymys oli VECTRASTA!!!! Eli V-E-C-T-R-A-S-T-A!!!!.PERKELEEEEEEEHHHH!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- on ohjeet ja aloin vastaamaan
mut Sun asenne on niin perseestä ",,,,,qazqazqaz", joten ilmoja on pidellyt.
- Gastraus
...tekniikka sama olipa Astra, Vectra, Zafira,... Sinulla ei Opelia ole näköjään ollut, joten O-L-E V-A-I-T-I!!!
- ,,,,qazqazqaz
toi pönde joka viisastelee mun nimmarilla ei oo alkup.kysyjä. Eli kysymys on viel voimassa
- juyftyfug
Paina jarrupoljin pohjaan ja pidä trippimittarin nollausnappi alaspainettuna samaan aikaan.
Sitten käännä sytytysvirta päälle ja pidä trippi ja jarru edelleen pohjassa,kunnes INSP tekstin paikalle ilmestyy vaakaviivat. Tähän menee noin 5-10 sekuntia. Tämän pitäisi toimia kaikissa 2000-luvun Opeleissa. - ,,,,,qazqazqaz
Kiitti ohjeesta, meen kokeileen. Vituttaa noi tollaset tyypit jotka tulee sotkeen asiallisia viestejä sillä mä en TODELLAKAA kirjottanu viestiä jonka otsikko on Ahah!! Sori vaan ton aivottoman puolesta. Tää kysymys loppu mun puolesta tähän...
- tietää
onnistuiko se?
- ,,,,,qazqazqaz
tietää kirjoitti:
onnistuiko se?
Joo onnistui. Ja tästäkö toimenpiteestä ne kehtaa vielä merkkiliikkeessä laskuttaaa...kiitos ohjeesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086