Moi
Hermot meni, kannettava acer 5715Z, ja siinä
tämä works ohjelma.
En saa sitä poistettua "poista asennus".
Tulee teksti "yritetään käyttää ominaisuutta
verkkoresurssista, joka ei ole käytettävissä".
Yritä uudelleen valitsemalla OK tai kirjoita alla olevaan ruutuun
asennuspakkauksen Works8.msi polku.
Käytä lähdettä
C:\AcerSW\Office\CD2\
Miten saan pois tämän???
Vista koneessa.
KIITOS Etukäteen.
Microsoft Works
4
1510
Vastaukset
- että mitä järkee
on poistaa Works koneesta?
Jos se ei miellytä, jättää vain käyttämättä.
Pieni ja kevyt, ei vie paljoa levytilaa eikä
käyttämättömänä vie koneen resursseja.
Näissä MicroSoftin vakio-ohjelmissa on se vaara
että Windows itse saattaa käyttää joitain niiden osia
omaan toimintaansa ja poisto saattaa aiheuttaa
ei-toivottuja sivuvaikutuksia.
IE on tästä hyvä esimerkki.
Ehkä siksi niiden poistaminen on tehty
jonniinverran vaikeaksi.- Tuo ole
Mitään muuta kuin pakkomyyntiä. Kyseessä ei ole mikään "vakio-ohjelma"!
Works ei kuulu windowsiin, eikä se siten sisällä mitään sellaista, mitä välttämättä tarvittaisiin.
Se, että Works yleensä on olemassa johtuu vain siitä, että MS haluaa estää kansaa käyttämästä muiden valmistajien ohjelmia ja moni kotikäyttäjä todella pärjääkin pelkällä Worksillä.
Ongelmia voi kuitenkin tulla, jos tiedostoja pitää lähetellä toisille tai lukea muiden tuotoksia.
Kysymys kuuluukin, onko tuota Worksia ollenkaan koneeseen asennettu?
Joskus koneeseen on asennettu vain osa kokonaisuudesta, useimmiten Word. Aikoinaan Worksissä oli aivan oma teksturi, joka ei ollut ollenkaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Nykyään koneissa on kuitenkin yleesä Word.
On paljonkin järkee poistaa turhat ohjelmat konetta sotkemasta, jos poisto onnistuu.
Aina ne voi poistaa manuaalisesti, mutta se on työlästä ja hieman riskialtista "ensikertalaiselle".
Olen nähnyt monta Worksia, joita ei ole ollenkaan voinut käyttää, koska ne kaatuu hetikäynnistyksen yhteydessä. On hyvin tyypillistä huijausta laittaa koneisiin kauhea kasa vanhoja toimimattomia MS-ohjelmia, joita ei saa ilman päivitystä toimimaan, mutta niistä kuitenkin joutuu aina jotakin maksamaan koneen hinnassa ja vielä aiheutettu harmi, kun asennus ei toimikaan ja kone vain täytyy turhasta krääsästä.
Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat.
Siinä kuitenkin voisi käydä niin kuin eräälle tutulle, joka todella luuli pelkällä windowsilla pärjäävänsä. Parempi kuitenkin sekin, kuin se, että puolet mukana tulevasta tavarasta joutaa roskiin. - että mitä järkee
Tuo ole kirjoitti:
Mitään muuta kuin pakkomyyntiä. Kyseessä ei ole mikään "vakio-ohjelma"!
Works ei kuulu windowsiin, eikä se siten sisällä mitään sellaista, mitä välttämättä tarvittaisiin.
Se, että Works yleensä on olemassa johtuu vain siitä, että MS haluaa estää kansaa käyttämästä muiden valmistajien ohjelmia ja moni kotikäyttäjä todella pärjääkin pelkällä Worksillä.
Ongelmia voi kuitenkin tulla, jos tiedostoja pitää lähetellä toisille tai lukea muiden tuotoksia.
Kysymys kuuluukin, onko tuota Worksia ollenkaan koneeseen asennettu?
Joskus koneeseen on asennettu vain osa kokonaisuudesta, useimmiten Word. Aikoinaan Worksissä oli aivan oma teksturi, joka ei ollut ollenkaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Nykyään koneissa on kuitenkin yleesä Word.
On paljonkin järkee poistaa turhat ohjelmat konetta sotkemasta, jos poisto onnistuu.
Aina ne voi poistaa manuaalisesti, mutta se on työlästä ja hieman riskialtista "ensikertalaiselle".
Olen nähnyt monta Worksia, joita ei ole ollenkaan voinut käyttää, koska ne kaatuu hetikäynnistyksen yhteydessä. On hyvin tyypillistä huijausta laittaa koneisiin kauhea kasa vanhoja toimimattomia MS-ohjelmia, joita ei saa ilman päivitystä toimimaan, mutta niistä kuitenkin joutuu aina jotakin maksamaan koneen hinnassa ja vielä aiheutettu harmi, kun asennus ei toimikaan ja kone vain täytyy turhasta krääsästä.
Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat.
Siinä kuitenkin voisi käydä niin kuin eräälle tutulle, joka todella luuli pelkällä windowsilla pärjäävänsä. Parempi kuitenkin sekin, kuin se, että puolet mukana tulevasta tavarasta joutaa roskiin.voi sanoa vakava harrastaja tai ammattilainen,
mm. ehkä Sinä ja minä.
"Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat."
Mutta ns. Tavallinen Tallaaja joita on yli 90%
koneenostajista olisi taatusti huuli pyöreänä
että mitäs nyt?
Ai niin, meillä molemmillahan on atk-firma
ja saatais asiakkaita...yes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598