Microsoft Works

hottentotten

Moi
Hermot meni, kannettava acer 5715Z, ja siinä
tämä works ohjelma.
En saa sitä poistettua "poista asennus".
Tulee teksti "yritetään käyttää ominaisuutta
verkkoresurssista, joka ei ole käytettävissä".

Yritä uudelleen valitsemalla OK tai kirjoita alla olevaan ruutuun
asennuspakkauksen Works8.msi polku.

Käytä lähdettä
C:\AcerSW\Office\CD2\

Miten saan pois tämän???
Vista koneessa.

KIITOS Etukäteen.

4

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että mitä järkee

      on poistaa Works koneesta?
      Jos se ei miellytä, jättää vain käyttämättä.
      Pieni ja kevyt, ei vie paljoa levytilaa eikä
      käyttämättömänä vie koneen resursseja.

      Näissä MicroSoftin vakio-ohjelmissa on se vaara
      että Windows itse saattaa käyttää joitain niiden osia
      omaan toimintaansa ja poisto saattaa aiheuttaa
      ei-toivottuja sivuvaikutuksia.
      IE on tästä hyvä esimerkki.
      Ehkä siksi niiden poistaminen on tehty
      jonniinverran vaikeaksi.

      • Tuo ole

        Mitään muuta kuin pakkomyyntiä. Kyseessä ei ole mikään "vakio-ohjelma"!
        Works ei kuulu windowsiin, eikä se siten sisällä mitään sellaista, mitä välttämättä tarvittaisiin.
        Se, että Works yleensä on olemassa johtuu vain siitä, että MS haluaa estää kansaa käyttämästä muiden valmistajien ohjelmia ja moni kotikäyttäjä todella pärjääkin pelkällä Worksillä.
        Ongelmia voi kuitenkin tulla, jos tiedostoja pitää lähetellä toisille tai lukea muiden tuotoksia.

        Kysymys kuuluukin, onko tuota Worksia ollenkaan koneeseen asennettu?
        Joskus koneeseen on asennettu vain osa kokonaisuudesta, useimmiten Word. Aikoinaan Worksissä oli aivan oma teksturi, joka ei ollut ollenkaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Nykyään koneissa on kuitenkin yleesä Word.

        On paljonkin järkee poistaa turhat ohjelmat konetta sotkemasta, jos poisto onnistuu.
        Aina ne voi poistaa manuaalisesti, mutta se on työlästä ja hieman riskialtista "ensikertalaiselle".

        Olen nähnyt monta Worksia, joita ei ole ollenkaan voinut käyttää, koska ne kaatuu hetikäynnistyksen yhteydessä. On hyvin tyypillistä huijausta laittaa koneisiin kauhea kasa vanhoja toimimattomia MS-ohjelmia, joita ei saa ilman päivitystä toimimaan, mutta niistä kuitenkin joutuu aina jotakin maksamaan koneen hinnassa ja vielä aiheutettu harmi, kun asennus ei toimikaan ja kone vain täytyy turhasta krääsästä.

        Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat.
        Siinä kuitenkin voisi käydä niin kuin eräälle tutulle, joka todella luuli pelkällä windowsilla pärjäävänsä. Parempi kuitenkin sekin, kuin se, että puolet mukana tulevasta tavarasta joutaa roskiin.


      • että mitä järkee
        Tuo ole kirjoitti:

        Mitään muuta kuin pakkomyyntiä. Kyseessä ei ole mikään "vakio-ohjelma"!
        Works ei kuulu windowsiin, eikä se siten sisällä mitään sellaista, mitä välttämättä tarvittaisiin.
        Se, että Works yleensä on olemassa johtuu vain siitä, että MS haluaa estää kansaa käyttämästä muiden valmistajien ohjelmia ja moni kotikäyttäjä todella pärjääkin pelkällä Worksillä.
        Ongelmia voi kuitenkin tulla, jos tiedostoja pitää lähetellä toisille tai lukea muiden tuotoksia.

        Kysymys kuuluukin, onko tuota Worksia ollenkaan koneeseen asennettu?
        Joskus koneeseen on asennettu vain osa kokonaisuudesta, useimmiten Word. Aikoinaan Worksissä oli aivan oma teksturi, joka ei ollut ollenkaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Nykyään koneissa on kuitenkin yleesä Word.

        On paljonkin järkee poistaa turhat ohjelmat konetta sotkemasta, jos poisto onnistuu.
        Aina ne voi poistaa manuaalisesti, mutta se on työlästä ja hieman riskialtista "ensikertalaiselle".

        Olen nähnyt monta Worksia, joita ei ole ollenkaan voinut käyttää, koska ne kaatuu hetikäynnistyksen yhteydessä. On hyvin tyypillistä huijausta laittaa koneisiin kauhea kasa vanhoja toimimattomia MS-ohjelmia, joita ei saa ilman päivitystä toimimaan, mutta niistä kuitenkin joutuu aina jotakin maksamaan koneen hinnassa ja vielä aiheutettu harmi, kun asennus ei toimikaan ja kone vain täytyy turhasta krääsästä.

        Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat.
        Siinä kuitenkin voisi käydä niin kuin eräälle tutulle, joka todella luuli pelkällä windowsilla pärjäävänsä. Parempi kuitenkin sekin, kuin se, että puolet mukana tulevasta tavarasta joutaa roskiin.

        voi sanoa vakava harrastaja tai ammattilainen,
        mm. ehkä Sinä ja minä.

        "Kone pitäisi myydä täysin tyhjänä ja asiakas saisi sitten valita tarvittavat ohjelmat."

        Mutta ns. Tavallinen Tallaaja joita on yli 90%
        koneenostajista olisi taatusti huuli pyöreänä
        että mitäs nyt?

        Ai niin, meillä molemmillahan on atk-firma
        ja saatais asiakkaita...yes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe