Olen jostain lukenut, että Panamassa ei toimisi suomalaiset kännykät. Onko näin? Miten tämä ilmenee, eikö puhelin avaudu ollenkaan vai esim. soittaminen ei vain onnistu? Ei kai puhelin mene mitenkään sekaisin, eli vaikka siellä on puhelin mukana, se toimii edes Suomeen palatessa taas ihan normaalisti? Tyhmiä kysymyksiä ehkä, mutta mietityttää... Muistaakseni siellä tarttisi nelitaajuuspuhelimen, mutta Suomessa on käsittääkseni kolmetaajuuspuhelimet?
Kännykän toimivuus
5
2448
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxx
Aika moni uusista puhelinmalleista Suomessakin on nelitaajuuspuhelimia ja niiden pitäisi toimia Panamassakin.
Nokialaisten toimintataajuuden voi tarkistaa tuolta: http://www.nokia.fi/A4312003 - yllätteän
minun puhelin olikin ainoa joka toimi, meidän neljän hengen porukasta. Yllätys oli melkoinen, sillä luulin ettei toimi. Mulla on Sony Ericksson. Oltiin viime tammikuussa ja taas mennään tulevana tammikuuna.
- aulikki
Onko lomalla tärkeintä, että kännykkä toimii..
- olympusman
aulikki kirjoitti:
Onko lomalla tärkeintä, että kännykkä toimii..
...ei se tärkeintä ole MUTTA varsinkin pidemmillä reissuilla hyvä yhteydenpitoväline ja avuksi mahdollisissa hätätilanteissa.Lisäksi löytyy myös kamera,laskin,kurssimuunnin,radio,mp3,ymsyms.Kerronko lisää...
- sulle!
tammikuussa ja koska olette lähdössä ja minne? Me lähdetään 1.1 kahden lapsen 6v ja 14v kans costa blancaan. Olis kiva tietää jos joku samal lennol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049