Hei
Etsinnässä olisi tosiaan M-B 190D -64 W110. Auto on ollut perheemme omistuksessa 70-luvulla. Ajoneuvorekisterikeskuksen omistajahistoria päättyy syksyyn 1981, tällöin viimeinen omistaja ollut autoliike 0y Haldin&Rose Pietarsaaressa. Siellä kuitenkaan kukaan ei muista asiaa. Auto oli alunperin valkoinen, mutta maalattu vaalean vihreäksi, rek.tunnus oli VVI-9. Eli nyt kysyisin, onko ko. ajoneuvoa joku ehkä nähnyt jossain, tai onko antaa vinkkiä miten edetä asiassa...?
Tommi
Missä M-B 190D -64...?
tou.bi
5
899
Vastaukset 5
- tou.bi
Ja jos jollekin jääny vastaavanlainen projekti-aihio, niin kiinnostaa myös.
- varmuudella
pistetty kiertoon - eli paalattu ja sulatettu !
- EK
PARI OLISI,MOLEMMAT ON AJETTU NYKYSIJOILLEEN.MYÖS UUSIA LISTOJA
JA PUSKUREITA ON HANKITTUNA.TÖITÄ ON MUTTA ON MATERIAALIAKIN. - Näin minä teen
Tarinalla on opetus.
Autoja ei pidä myydä vaan pitää itsellä. Sitten ei tartte omia vanhoja kulkineita etsiä takapihaa kauempaa jos alkaa uudelleen kiinostaa - sdfsf
Kyllähän tuonikäinen on 98 %:n varmuudella mennyt paaliin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592