Viagran vaikutus kestää ?

Kauanko

Olen tässä lueskellut näitä viagra juttuja tarkoituksena itsekkin varata lääkäriaikaa.

Kirjoituksista en ole päässyt selville, että miten kauan viagra vaikuttaa ?

Siis "jöpöttääkö" se pikkuveli koko lääkkeen vaikutuksen ajan vai nuupahtaako laukeamisen jälkeen ja mahdollisesti heräilee uuteen aktiin ?

18

17381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eesau

      viagra vaikuttaa stimuloivasti verenkirtoon sukuelimissä.eli ottaa normaalisti eteen ja laskee kun akti ohi....mahdollistaa myös mahdollisesti "uusinnan".mieluummin kyllä suositteli´sin omana kokemuksena gialista jonka váikutusaika on pidempi eli ei ole niin tarkka annosteluajankohdasta....kysy lääkäriltäsi....lääkärikäynti on paljon helpompi kuin osaat kuvitellakaan....

      • Willy

        Juuri näin. Viagran vaikutus ei kestä yön yli, sen sijaan Cialis vaikuttaa selvästi seuraavanakin iltana ja ainakin minulla vielä sitäkin seuraavana. Kumpikin mahdollistaa melko pian "uusintakierroksen". Cialis on jonkin verran halvempaa. Minä olen käyttänyt puolikastablettia sekä 100 mg viagraa että 20 mg Cialista, en tietenkään yhtäaikaa. Kun aikanaan tarvin reseptin uusintaa, niin valintani on Cialis.

        Niin ja se lääkärissä käynti, sitä ei kannata jännittää. Viiskymppisen on varmaan syytä varata aika urologilta, tulee samalla tutkittua eturauhasen kunto. Nuoremmilla hemmoilla riittää varmaan vaikka terveyskeskuskäynti yleislääkärin pakeilla.


      • Ehdottaisin
        Willy kirjoitti:

        Juuri näin. Viagran vaikutus ei kestä yön yli, sen sijaan Cialis vaikuttaa selvästi seuraavanakin iltana ja ainakin minulla vielä sitäkin seuraavana. Kumpikin mahdollistaa melko pian "uusintakierroksen". Cialis on jonkin verran halvempaa. Minä olen käyttänyt puolikastablettia sekä 100 mg viagraa että 20 mg Cialista, en tietenkään yhtäaikaa. Kun aikanaan tarvin reseptin uusintaa, niin valintani on Cialis.

        Niin ja se lääkärissä käynti, sitä ei kannata jännittää. Viiskymppisen on varmaan syytä varata aika urologilta, tulee samalla tutkittua eturauhasen kunto. Nuoremmilla hemmoilla riittää varmaan vaikka terveyskeskuskäynti yleislääkärin pakeilla.

        Olen käyttänyt viagraa. On toiminut hyvin. Vielä aamullakin torkkujen jälkeen pikkuveli on odottanut pystyssä heräämistäni.
        Taitaa olla niin, että toisella pelittää viagra paremmin ja toisella cialis. Siis tämäkin lienee yksilöllistä.
        Ehdottaisin, että kokeilisit molempia erikseen ja sitten olisi helpompi ratkaista kumpaa jatkossa.


      • Juunas
        Ehdottaisin kirjoitti:

        Olen käyttänyt viagraa. On toiminut hyvin. Vielä aamullakin torkkujen jälkeen pikkuveli on odottanut pystyssä heräämistäni.
        Taitaa olla niin, että toisella pelittää viagra paremmin ja toisella cialis. Siis tämäkin lienee yksilöllistä.
        Ehdottaisin, että kokeilisit molempia erikseen ja sitten olisi helpompi ratkaista kumpaa jatkossa.

        molempia, viagran sivuvaikutrus oli minulla, "nuhaisuus"lievää päänsärkyä ja punoitusta.Toimi kyllä, Cialis on minulle sopivin ja jäykkyys parempi ja pitkä kestoinen, jopa puolitoista vuorokautta, eikä sivuvaikutteita,Mikä parasta, kikkeli näytti paljon isommalta monta päivää käytön jälkeen.suosittelen.


      • Kauanko
        Juunas kirjoitti:

        molempia, viagran sivuvaikutrus oli minulla, "nuhaisuus"lievää päänsärkyä ja punoitusta.Toimi kyllä, Cialis on minulle sopivin ja jäykkyys parempi ja pitkä kestoinen, jopa puolitoista vuorokautta, eikä sivuvaikutteita,Mikä parasta, kikkeli näytti paljon isommalta monta päivää käytön jälkeen.suosittelen.

        Kiitoksia tiedoista ! Toinen käsi jo hamuaa puhelimen luuria ja lääkärin numeroa...


      • Lisäkysyntä
        Juunas kirjoitti:

        molempia, viagran sivuvaikutrus oli minulla, "nuhaisuus"lievää päänsärkyä ja punoitusta.Toimi kyllä, Cialis on minulle sopivin ja jäykkyys parempi ja pitkä kestoinen, jopa puolitoista vuorokautta, eikä sivuvaikutteita,Mikä parasta, kikkeli näytti paljon isommalta monta päivää käytön jälkeen.suosittelen.

        Vain tarkennuksena Viagran/Caliksen käyttäjille:
        liekö stondis todellakin koko ajan päällänsä vai ymmärränkö näin, että pili herää tarvittaessa esim noin vrk:n ajan, kun on ko Viagraa/Cialista käyttänyt??
        Tulee vaan mieleen noin käytännön toimet: WC-kynnit ym. päivän normaalitoiminta??


      • Willy
        Lisäkysyntä kirjoitti:

        Vain tarkennuksena Viagran/Caliksen käyttäjille:
        liekö stondis todellakin koko ajan päällänsä vai ymmärränkö näin, että pili herää tarvittaessa esim noin vrk:n ajan, kun on ko Viagraa/Cialista käyttänyt??
        Tulee vaan mieleen noin käytännön toimet: WC-kynnit ym. päivän normaalitoiminta??

        No ei se heppi nyt sentään koko ajan pystyssä ole. Se tarvitsee aivan normaalin kiihotuksen, kuka kiihottuu mistäkin... Mutta ns. seisoo paljon jämäkämmin eikä erektio katoa kesken leikin.


      • Juunas
        Willy kirjoitti:

        No ei se heppi nyt sentään koko ajan pystyssä ole. Se tarvitsee aivan normaalin kiihotuksen, kuka kiihottuu mistäkin... Mutta ns. seisoo paljon jämäkämmin eikä erektio katoa kesken leikin.

        Tähän ei tartte lisätä mitään, Willy kerto kaiken ja on tosi asia.


      • Helpotus
        Willy kirjoitti:

        No ei se heppi nyt sentään koko ajan pystyssä ole. Se tarvitsee aivan normaalin kiihotuksen, kuka kiihottuu mistäkin... Mutta ns. seisoo paljon jämäkämmin eikä erektio katoa kesken leikin.

        Kiitos neuvosta !
        Minulla juuri tuo kesken lerpahtaminen ongelmana. Nyt reseptiä hakemaan, niin ei tarvitse jännittää kesken lerpahtavaa.


    • Anonyymi

      Minlla on kokemusta viagrasta. Seisoo sen berran, että menee sisääm mutta samantien lasti lentää. Koko ihanuus kestää noin minuutin.

    • Anonyymi

      3-4 h hyvin, sen jälkeen jotenkin vielä muutaman tunnin.

    • Anonyymi

      40 vuotiana käytin viekraa mutta 50 v selviän luontais viekralla tätä nykyä,

      • Anonyymi

        Eli seksi on loppunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli seksi on loppunut

        ei voi käyttää viekraa koska aivoinfraktin vuoksi, käytän luontaisviekraa joka ei nosta juuri verenpainetta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi käyttää viekraa koska aivoinfraktin vuoksi, käytän luontaisviekraa joka ei nosta juuri verenpainetta,

        Mitään luontaisviegraa ei ole olemassakaan.
        Tosin kirjoitatkin viekrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään luontaisviegraa ei ole olemassakaan.
        Tosin kirjoitatkin viekrasta.

        tuote on, kp 2000 super, löytyy kauppojen luontaishyllystä,


      • Anonyymi

        Toimii todella hienosti. Laukeamisen jälkeen voi helposti saattaa partnerin huipulle. Hakekaa resepti lääkäriltä, saatte helpost ja sitten taivas aukeaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuote on, kp 2000 super, löytyy kauppojen luontaishyllystä,

        Pelkkää selluloosa jauhoa mikä on puristettu kapseliksi.
        Vain rahat menee hukkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe