Ostin

Tuollaisen >>>

28

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollakin

      itseään kiusata.

      • on vihreä naama

        Kateutta tunnen ilmapistoolin kuvaa katsoessani, joten kyllä sillä voi muitakin kiusata kuin itseään.

        Ei omia kokemuksia, mutta mielenkiintoinen peli kieltämättä.


      • aloittaja
        on vihreä naama kirjoitti:

        Kateutta tunnen ilmapistoolin kuvaa katsoessani, joten kyllä sillä voi muitakin kiusata kuin itseään.

        Ei omia kokemuksia, mutta mielenkiintoinen peli kieltämättä.

        vasta. Mielenkiinnolla odotan pakettia ensi viikolla.


      • ihan saletti
        aloittaja kirjoitti:

        vasta. Mielenkiinnolla odotan pakettia ensi viikolla.

        Tuo ase ei ole mikään ilmapistooli, vaan sen irvikuva. Luoti lähtee kuin alle 600 mm väljästä puhallusputkesta ja laatu on niin surkeaa, että hajoaa yhtä nopeasti kuin sinun hermosi, kun yrität sillä ampua.

        Ilmapistoolilla on ihan kiva ampua, kun käsi on vakaa ja ase on kunnollinen. Jos käsi on holtiton niin kuin aloittelijalla aina on ja ase on ihan paska, niin se mielenkiinto koko lajiin lopahtaa hyvin herkästi. Että ihan vain tiedoksi. Ampumaseuraan kannattaa myös liittyä, että pääsee muitten mukana ampumaan radalle. Seuralla on luultavasti myös oikeita ilma-aseita aloittelijoiden käyttöön.

        Jos pystyt niin suosittelen kaupan purkamista. Ei tuota härveliä kannata edes kokeilla.


      • aloittaja
        ihan saletti kirjoitti:

        Tuo ase ei ole mikään ilmapistooli, vaan sen irvikuva. Luoti lähtee kuin alle 600 mm väljästä puhallusputkesta ja laatu on niin surkeaa, että hajoaa yhtä nopeasti kuin sinun hermosi, kun yrität sillä ampua.

        Ilmapistoolilla on ihan kiva ampua, kun käsi on vakaa ja ase on kunnollinen. Jos käsi on holtiton niin kuin aloittelijalla aina on ja ase on ihan paska, niin se mielenkiinto koko lajiin lopahtaa hyvin herkästi. Että ihan vain tiedoksi. Ampumaseuraan kannattaa myös liittyä, että pääsee muitten mukana ampumaan radalle. Seuralla on luultavasti myös oikeita ilma-aseita aloittelijoiden käyttöön.

        Jos pystyt niin suosittelen kaupan purkamista. Ei tuota härveliä kannata edes kokeilla.

        värssyn laitoit, en jaksanut lukea loppuun asti. Kyllä sullakin hymy hyytyy, kun ammun lämpömittarista alapallukan


      • et oo ostanu
        aloittaja kirjoitti:

        värssyn laitoit, en jaksanut lukea loppuun asti. Kyllä sullakin hymy hyytyy, kun ammun lämpömittarista alapallukan

        mitään vaan tarkoituksesi on haastaa vaan riitaa.

        Olet säälittävä paska koko tyyppi.


    • ostaa edes

      tuon M version. Sillä ampuu aloittelija jonkin aikaa, mutta se ämmätön on susi.

      Myy se jollekin asekeräilijälle. Ne ostaa kaikenlaista romuakin.

    • noh...

      kunhan muistat, että ei tuo ihan kunnollinen ase ole. Suurin vika siinä on luodin lähtönopeus, joka on riittämätön tarkkuusammuntaan. Tähtäyslinja on myös liian korkealla, eli tähtäimet on liian korkealla piippuun nähden. Ase on myös lähes mahdoton huoltaa. Liipaisimen säädöt on alkeelliset, ollakseen kilpa-ase. En ampuisi tuolla aseella. En haluaisi kenenkään ampuvan tuollaisella aseella. Ilmapistooli on hieno laji, mutta siihen tarvitaan myös kunnollinen ase.

      • aloittaja

        että joku lyttää k.o aseen ihan suohon. En vain viitsi elää jonkun paineilmapullon varassa. Kyllä sillä 46m varmaan kaljatölkkiin osuu vaikka silmät kiinni ja nuo aseella voitetut maailmanmestaruudetkin lienee pelkkää propagandaa.


      • täh?
        aloittaja kirjoitti:

        että joku lyttää k.o aseen ihan suohon. En vain viitsi elää jonkun paineilmapullon varassa. Kyllä sillä 46m varmaan kaljatölkkiin osuu vaikka silmät kiinni ja nuo aseella voitetut maailmanmestaruudetkin lienee pelkkää propagandaa.

        just niin se pitää tempasta aina silmät kiinni.

        täh?

        Ei yhtään maailmanmestaruutta.

        täh?


    • sinä olet

      joku metsästäjä joka on ostanut pistoolin ja nyt pidät itseäsi maailmanmestari ampujana.

      • vapise

        kudit menee aina samaan reikään :D


    • harkinnut myös

      Ite olen harkinnut samaa asetta. Nämä kaikki hukkujat ampuvat vissiin isin ostamilla yli tonnin aseilla (länsimaalaisilla). Täältä on turha kysellä mielipiteitä, kun keskustelu taso tuota... Onko joku jolla on oikeesti kokemusta aseesta? Itse olen luottanut jo pitkään venäläisten aseisiin, en venäläiseen autoon... Kerrohan sitten kokemuksia.

      • pistooliampujana

        olen myös kokeillut tuota asetta ja sanon että älä osta!

        Tämä ei ole mitään paskapuhetta.

        Ase vastaa näitä marketeissa myytäviä leluja.

        Venäläisiä aseita on hyviäkin, jos vertaa niitä hintaan. Kuitenkin pistoolit ovat pääosin pelkkää romurautaa. Sama koskee esim IJ-35 vakiopistooliin.

        Ei pidä olla hölmö, vaan uskoa mitä muut kertovat kokemuksistaan.


      • aloittaja.
        pistooliampujana kirjoitti:

        olen myös kokeillut tuota asetta ja sanon että älä osta!

        Tämä ei ole mitään paskapuhetta.

        Ase vastaa näitä marketeissa myytäviä leluja.

        Venäläisiä aseita on hyviäkin, jos vertaa niitä hintaan. Kuitenkin pistoolit ovat pääosin pelkkää romurautaa. Sama koskee esim IJ-35 vakiopistooliin.

        Ei pidä olla hölmö, vaan uskoa mitä muut kertovat kokemuksistaan.

        Eipä mun talous 400 euroon kaadu. Laitan pyssyn sitten vaikka verkonpainoksi jos ei osu mihinkään.


    • jotain,,
      • näkyi olevan

        ihan samaa leluosastoa, kuin muutkin ilma-aseet tuolla sivulla.


      • aloittaja
        näkyi olevan kirjoitti:

        ihan samaa leluosastoa, kuin muutkin ilma-aseet tuolla sivulla.

        Lähinnä hupiammuntaa varten sen hankinkin. Kai sillä kaljatölkkiin osuu ja tauluun reikä tulee. Ei edes suuremmin kiinnosta kilpa-ammunta. Onhan niitä tietenkin paljon parempiakin pyssyjä kun tuo.


    • peli se

      itse olen harrastanut ko. aseella ilmapistooliammuntaa ja aseella ammuttu noin 10000 laukausta. erittäin tarkka ja hyvä ase. Itselläni se käy parhaiten meisterkugelnin keltaisella eli painavammalla luodilla hyvin.
      noin 1000 laukauksen jälkeen kannattaa mäntä öljytä hyvin kevyesti, niin toimii hyvin.
      edes tiivisteitä ei ole tarvinnut uusia.
      niin, reilusti yli ysin keskiarvolla menee 60 laukauksen sarja.

      • peli se

        niin ja onhan minulla myös Baikal ij- 35, morinin kahvalla radalla käytössä ja sillä on nöyryytetty walther- tyyppejä mennen tullen.


      • Aloittaja
        peli se kirjoitti:

        niin ja onhan minulla myös Baikal ij- 35, morinin kahvalla radalla käytössä ja sillä on nöyryytetty walther- tyyppejä mennen tullen.

        vastauksistasi. Ase tuli eilen. Ihan hyvän tuntuiselta peliltä vaikuttaa. Ammuin sillä "pari" kutia ja kyllä sillä todellakin osuu juuri siihen mihin tähtää. Ammuskelen aika vähän, lähinnä omaksi ilokseni ja ainakin siihen tarkoitukseen ase soveltuu hyvin. Kahva tosin vaatii pientä muotoilua/hienosäätöä. En halua elää minkään co2 kapseleiden, enkä paineilmapullon/pumpun varassa. Palauttaakin tietenkin voisin aseen, mutta taidanpa pitää. Yllättävän laadukkaan tuntuinen laite.


      • sama heppu
        Aloittaja kirjoitti:

        vastauksistasi. Ase tuli eilen. Ihan hyvän tuntuiselta peliltä vaikuttaa. Ammuin sillä "pari" kutia ja kyllä sillä todellakin osuu juuri siihen mihin tähtää. Ammuskelen aika vähän, lähinnä omaksi ilokseni ja ainakin siihen tarkoitukseen ase soveltuu hyvin. Kahva tosin vaatii pientä muotoilua/hienosäätöä. En halua elää minkään co2 kapseleiden, enkä paineilmapullon/pumpun varassa. Palauttaakin tietenkin voisin aseen, mutta taidanpa pitää. Yllättävän laadukkaan tuntuinen laite.

        itselläni ase ei käynyt kevyillä luodeilla kovin hyvin, mutta keltainen meisterkugeln tekee nättiä kasaa. kannattaa siis vähän katsoa mikä luoti aseeseesi käy parhaiten.
        kahvasta saa ihan hyvän kun työstää ajatuksen kanssa.
        tuskin kadut kauppaa, minä en ole ainakaan katunut. Hinta - laatusuhde on ollut positiivinen yllätys.


      • mielestäsi
        Aloittaja kirjoitti:

        vastauksistasi. Ase tuli eilen. Ihan hyvän tuntuiselta peliltä vaikuttaa. Ammuin sillä "pari" kutia ja kyllä sillä todellakin osuu juuri siihen mihin tähtää. Ammuskelen aika vähän, lähinnä omaksi ilokseni ja ainakin siihen tarkoitukseen ase soveltuu hyvin. Kahva tosin vaatii pientä muotoilua/hienosäätöä. En halua elää minkään co2 kapseleiden, enkä paineilmapullon/pumpun varassa. Palauttaakin tietenkin voisin aseen, mutta taidanpa pitää. Yllättävän laadukkaan tuntuinen laite.

        sitä, kun joku poliittisesti vammanen kehuu paskaa hyväksi.


      • Aloittaja
        sama heppu kirjoitti:

        itselläni ase ei käynyt kevyillä luodeilla kovin hyvin, mutta keltainen meisterkugeln tekee nättiä kasaa. kannattaa siis vähän katsoa mikä luoti aseeseesi käy parhaiten.
        kahvasta saa ihan hyvän kun työstää ajatuksen kanssa.
        tuskin kadut kauppaa, minä en ole ainakaan katunut. Hinta - laatusuhde on ollut positiivinen yllätys.

        Jäi kotiin, vaikka olisin voinut palauttaa sen. Kevyt huoltopurku, kahvalevyt irti, tehdasrasvoja hiukan pois ja pari tippaa ompelukoneöljyä laukaisukoneistoon Ym. Toimii hienosti. Kyllä sillä kympin ampuu, mikäli käsi on vakaa. Sisätiloissa on keräävä tausta n.7m päässä. Hienosti tuntuu käyvän.


      • sama heppu
        Aloittaja kirjoitti:

        Jäi kotiin, vaikka olisin voinut palauttaa sen. Kevyt huoltopurku, kahvalevyt irti, tehdasrasvoja hiukan pois ja pari tippaa ompelukoneöljyä laukaisukoneistoon Ym. Toimii hienosti. Kyllä sillä kympin ampuu, mikäli käsi on vakaa. Sisätiloissa on keräävä tausta n.7m päässä. Hienosti tuntuu käyvän.

        sillointällöin ammun muutaman puhdistustulpan piipunläpi niin pysyy piippu puhtaana.
        jostakin on jäänyt mieleen että laukaisukoneistoa ei kannattaisi öljytä ollenkaan. mene ja tiedä.


      • aloittaja
        sama heppu kirjoitti:

        sillointällöin ammun muutaman puhdistustulpan piipunläpi niin pysyy piippu puhtaana.
        jostakin on jäänyt mieleen että laukaisukoneistoa ei kannattaisi öljytä ollenkaan. mene ja tiedä.

        dre m elillä. Tiukka peruskahva. Osmo top oil pinnalle. Eipä tuo laukaisukoneiston voitelu mitenkään vaikuttanut liipaisin koneiston herkkyyteen. Entistä tarkemmin tuntuu käyvän.


    • hintaluokassaan

      Kun funtsii minkä muun vastaavan tasoisen ilmapistoolin tuohon hintaan saisi niin eipä juuri vaihtoehtoja jää.

      Rahallahan näitä ostetaan joten hinta ei ole merkityksetön.

      • Aloittaja

        Kyseessä on 46m, noin selvennykseksi. Lähtönopeuksissa pieni ero, 46 120m/s ja 46m 140m/s . Saakelin tarkka peli, pitää sanoa.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe