mun hamsetrilla on kaulassa joku ihan omituinen kasvain/patti. onks kellää hajuu mikä se oikeesti on tai että mitä se voi aiheuttaa??
joku patti/kasvain kaulassa
11
1995
Vastaukset
- kabybara.
..käydä el.lääkärissä näyttämässä. Kyseessä voi olla rasvapatti, kasvain tms. Onko patti ns. liikkuva? Eli kun kosket siihen liikkuuko se tavallaan siellä ihon alla? Kasvaimet ovat yleensä kiinteitä eli ei liikkuvia..
- Saravaaa
Kävisin muuten eläinlääkärissä, mut vanhemmat ei suostu viemään minnekkään lahteen tai muualle(asun heinolassa) :/ Se patti on siinä ulkopuolella ja ei se kait liiku
Saravaaa kirjoitti:
Kävisin muuten eläinlääkärissä, mut vanhemmat ei suostu viemään minnekkään lahteen tai muualle(asun heinolassa) :/ Se patti on siinä ulkopuolella ja ei se kait liiku
Lemmikkiä ei tule hankkia, jos en halua/voi huolehtia sen terveydestä, kun se sitä vaatii. Vaikka joku sinulle sanoisikin, mikä kyseessä oleva patti on, et voisi tehdä sille mitään. Oletko aivan varma, että Heinolassa ei ole lainkaan kunnaneläinlääkäriä? En usko, että kaikki kissan- ja koiranomistajatkaan lähtevät Lahteen rokotuksiin ym. Ota puhelinluettelo käteen ja ala selailla eläinlääkäreitä. Heinola on sen verran iso paikka, että voisin melkeinpä jopa lyödä vetoa, että siellä on pieneläinlääkäri.
- ainakin..
Saravaaa kirjoitti:
Kävisin muuten eläinlääkärissä, mut vanhemmat ei suostu viemään minnekkään lahteen tai muualle(asun heinolassa) :/ Se patti on siinä ulkopuolella ja ei se kait liiku
löytyi:
http://www.heinola.fi/FIN/Palvelut/Elainlaakintahuolto/elainlaakintahuolto.htm
Kannattaa muutenkin käyttää googlea.
- ...
se voi olla vain poskipussiin jäänyt/unohtunut ruokapala. Mutta käy pian eläinlääkärillä, jos se ei katoa. Kasvaimet ovat hamstereilla aika yleisiä ja vaarallisia.
- pelokas iwHFWFD
mutta voiko olla mahdollista että 5kuukautisella hamsterilla on kasvain ? :(
Voi, mutta se on aika epätodennäköistä. Voi olla myös esim. paise. Miltä patti näyttää ja tuntuu? Lääkärille kannattaa näyttää.
- samassajamassa
mulla on sama tilanne ja oon huomenna viemässä sitä eläinlääkärille saa nähdä mitä sanotaaan :/
- Anonyymi
Mun hamsul on joku löysä patti tiiätekste mikä se voi olla🤔😫😰
Kuten ylempänä lukee, patti on todennäköisesti kasvain jos se ei liiku ihon alla & tuntuu kovalta. Rasvapatit taas liikkuvat vapaammin eivätkä yleensä ole vaarallisia. Kummalta hamsterisi patti tuntuu?
Vie se eläinlääkäriin, niin saat varman vastauksen :-)
- Anonyymi
Mun hamsterilla on kans sellsnen iso patti sen kaulan sisällä se siis liikkuu se patti mua pelottaa et se on vakavaa joten osaisko joku auttaa muakin ja sen rotu on suurialainen kulta hamsteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664