joku patti/kasvain kaulassa

Sssra

mun hamsetrilla on kaulassa joku ihan omituinen kasvain/patti. onks kellää hajuu mikä se oikeesti on tai että mitä se voi aiheuttaa??

11

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kabybara.

      ..käydä el.lääkärissä näyttämässä. Kyseessä voi olla rasvapatti, kasvain tms. Onko patti ns. liikkuva? Eli kun kosket siihen liikkuuko se tavallaan siellä ihon alla? Kasvaimet ovat yleensä kiinteitä eli ei liikkuvia..

      • Saravaaa

        Kävisin muuten eläinlääkärissä, mut vanhemmat ei suostu viemään minnekkään lahteen tai muualle(asun heinolassa) :/ Se patti on siinä ulkopuolella ja ei se kait liiku


      • Saravaaa kirjoitti:

        Kävisin muuten eläinlääkärissä, mut vanhemmat ei suostu viemään minnekkään lahteen tai muualle(asun heinolassa) :/ Se patti on siinä ulkopuolella ja ei se kait liiku

        Lemmikkiä ei tule hankkia, jos en halua/voi huolehtia sen terveydestä, kun se sitä vaatii. Vaikka joku sinulle sanoisikin, mikä kyseessä oleva patti on, et voisi tehdä sille mitään. Oletko aivan varma, että Heinolassa ei ole lainkaan kunnaneläinlääkäriä? En usko, että kaikki kissan- ja koiranomistajatkaan lähtevät Lahteen rokotuksiin ym. Ota puhelinluettelo käteen ja ala selailla eläinlääkäreitä. Heinola on sen verran iso paikka, että voisin melkeinpä jopa lyödä vetoa, että siellä on pieneläinlääkäri.


      • ainakin..

    • ...

      se voi olla vain poskipussiin jäänyt/unohtunut ruokapala. Mutta käy pian eläinlääkärillä, jos se ei katoa. Kasvaimet ovat hamstereilla aika yleisiä ja vaarallisia.

    • pelokas iwHFWFD

      mutta voiko olla mahdollista että 5kuukautisella hamsterilla on kasvain ? :(

      • Voi, mutta se on aika epätodennäköistä. Voi olla myös esim. paise. Miltä patti näyttää ja tuntuu? Lääkärille kannattaa näyttää.


    • samassajamassa

      mulla on sama tilanne ja oon huomenna viemässä sitä eläinlääkärille saa nähdä mitä sanotaaan :/

    • Anonyymi

      Mun hamsul on joku löysä patti tiiätekste mikä se voi olla🤔😫😰

      • Kuten ylempänä lukee, patti on todennäköisesti kasvain jos se ei liiku ihon alla & tuntuu kovalta. Rasvapatit taas liikkuvat vapaammin eivätkä yleensä ole vaarallisia. Kummalta hamsterisi patti tuntuu?

        Vie se eläinlääkäriin, niin saat varman vastauksen :-)


    • Anonyymi

      Mun hamsterilla on kans sellsnen iso patti sen kaulan sisällä se siis liikkuu se patti mua pelottaa et se on vakavaa joten osaisko joku auttaa muakin ja sen rotu on suurialainen kulta hamsteri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe