Rinnat

kumpiparempi

Isot vai pienet tissit?

65

7059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei väliä koolla!

      käy, en katso naisen tissejä kun tapaan hänet ensimmäisen kerran vaan ihmisen sisintä, rinnat tulee sitten myöhemmin aiheeksi ;)

    • pä...

      Mua kiinnostaa poikamaiset tytöt, ja jotenkin ne pienehköt rinnat vaan sopii siihen yhtälöön tosi hyvin ;), tää on va mun mielipide. En ole muutenkaa mikään rintafriikki ja bi vielä kaiken lisäksi : P. Naiselliset naiset eivät kiinnosta sillä silmällä ollenkaan.

      • minua

        Kiinnostaa naiselliset naiset ja isommat tissit on nam:)


      • vai poikamainen
        minua kirjoitti:

        Kiinnostaa naiselliset naiset ja isommat tissit on nam:)

        kiinnostais tietää päteekö lesbosuhteissakin se että vastakohdat vetää puoleensa? Itse olen naisellinen ja poikamaiset kyllä säväyttää.Toisaalta olisi ihana hyväillä oikein muodokasta naisen vartaloa.


      • olen
        vai poikamainen kirjoitti:

        kiinnostais tietää päteekö lesbosuhteissakin se että vastakohdat vetää puoleensa? Itse olen naisellinen ja poikamaiset kyllä säväyttää.Toisaalta olisi ihana hyväillä oikein muodokasta naisen vartaloa.

        Hiukan poikamainen.


      • Nami musta lollot ovat yöks.
        minua kirjoitti:

        Kiinnostaa naiselliset naiset ja isommat tissit on nam:)

        tykkään laihoista ja rinnattomista.


      • helioss
        vai poikamainen kirjoitti:

        kiinnostais tietää päteekö lesbosuhteissakin se että vastakohdat vetää puoleensa? Itse olen naisellinen ja poikamaiset kyllä säväyttää.Toisaalta olisi ihana hyväillä oikein muodokasta naisen vartaloa.

        olen naisellinen ja pidän naisellisista enemmän


    • ....

      tyttiksellä pienet, mutta herkät. Niitä on mukava kouria ja suudella, hän pitää siitä. Itse en niin ymmärrä rintojen taikaa. Että sillai.

      • on ihanat!

        Taika on siinä että rinnat on nätit,eli myös nännin koolla on merkitystä.
        Voisin väittää että herkkyys johtuu nimenomaan pienuudesta,tai voi isommatkin olla herkät jos ne treenattu kiinteiksi.


      • miten se
        on ihanat! kirjoitti:

        Taika on siinä että rinnat on nätit,eli myös nännin koolla on merkitystä.
        Voisin väittää että herkkyys johtuu nimenomaan pienuudesta,tai voi isommatkin olla herkät jos ne treenattu kiinteiksi.

        tapahtuu?


      • silleesti
        miten se kirjoitti:

        tapahtuu?

        salilla kuntolaitteessa tai käsipainoilla kotona.


      • hyvä ihminen
        silleesti kirjoitti:

        salilla kuntolaitteessa tai käsipainoilla kotona.

        treenaat nännit pienemmiks tai suuremmiks jollain kuntolaitteella.tarkotikkos sää kuitenkin RINTAA?


      • hyvää päevee nainen!
        hyvä ihminen kirjoitti:

        treenaat nännit pienemmiks tai suuremmiks jollain kuntolaitteella.tarkotikkos sää kuitenkin RINTAA?

        Mitäs luulisit?Nännejä ei vissiin saa "treenattua" isommiksi ku tulemalla raskaaks.


      • on isot nännipihat
        hyvää päevee nainen! kirjoitti:

        Mitäs luulisit?Nännejä ei vissiin saa "treenattua" isommiksi ku tulemalla raskaaks.

        vaikka en ole raskaana ollut koskaan tmv.


      • olikin
        on isot nännipihat kirjoitti:

        vaikka en ole raskaana ollut koskaan tmv.

        niiden treenaamisesta,mitä se sitten ikinä tarkoittaakin?
        Mun mielestä pienissä rinnoissa isot nännipihat on rumat ja isoissa taasen pienet pihat kauniit.
        Mutta isot rinnat ja isot pihatkin on ihan näpsäkät,kunhan ne ei roiku.


      • tulla sinne sua
        on isot nännipihat kirjoitti:

        vaikka en ole raskaana ollut koskaan tmv.

        maistamaan niitä.pidän nimittäin isoista nännipihoista.olen lesbo.39v ja kahden lapsen äiti.sinkku.


      • pilkunnuss
        olikin kirjoitti:

        niiden treenaamisesta,mitä se sitten ikinä tarkoittaakin?
        Mun mielestä pienissä rinnoissa isot nännipihat on rumat ja isoissa taasen pienet pihat kauniit.
        Mutta isot rinnat ja isot pihatkin on ihan näpsäkät,kunhan ne ei roiku.

        pihat voi roikkuu?


      • kjkjkjkkj
        pilkunnuss kirjoitti:

        pihat voi roikkuu?

        kyllä ne voi... tubulaariset rinnat ei oo hauska asia, ite vihaan rintojani sen takia


      • Lollipoppi
        tulla sinne sua kirjoitti:

        maistamaan niitä.pidän nimittäin isoista nännipihoista.olen lesbo.39v ja kahden lapsen äiti.sinkku.

        kun sä oot lapsia tehny. Tosilesbo vain nauttii ilman lapsentekoa! Jos tekee lapsia on ihan niinko normaali hetero perheenäiti. Ei sovi kuvioon.


    • isot ,eikä

      sitten pienetkään.Semmoiset sopivan pienet on hyvät,ettei niihin tukehdu rakastellessa...

    • MIELELLÄÄN

      Isot ja aidot!

    • Omiki

      Keskikokoiset olisivat kivoimmat, mutta isot ovat enemmän mieleeni kuin pienet.

    • väki vois

      vastata tähän nimimerkillä,onha tää luonollinen juttu,mitäh häh ?

      • pitäisi

        Häh?
        Vai tarkotakko noita rekattuja vakkareita?Ookko niin utelias niitten tissimausta?


    • on taas perjantai

      ja perjantain jutut ja naiset kuumina :-DDDD

      • hot hot hot

        Näitä tissijuttja on kiva naisten kesken jutella kun ei ole kotona ku omat:D


      • vieno
        hot hot hot kirjoitti:

        Näitä tissijuttja on kiva naisten kesken jutella kun ei ole kotona ku omat:D

        nimenomaan:DD


    • Dinjami

      Molemmat. Ihminenhän siinä suhteessa on tärkeä ei tissit :D

    • LaikaQ

      Ah, mikä aihe! :D!

      Sekä että. Tärkeintä on kenen ne tisut ovat. Sanoisin kuitenkin, että kokoa tärkeämpää on muoto ja se, miten tisujen omistaja omiinsa suhtautuu. Siis on ihanaa, kun nainen on ylpeä rinnoistaan ja pitää ne kauniisti esillä, koosta riippumatta.

    • monenlaisia

      mutta minä pidän sellaisista jotka sopii kämmeniin ja ne on kuin appelsiinit ja vähän isommatkin käy.Naisen luonne loppupeleissä ratkaisee.Isot rinnat ei auta jos nainen on ihan typerä tyyppi.

    • MsPenelope

      rintojen koolla, muodolla tmv. ei ole minulle merkitystä. Kyllä nainen itsessään, kokonaisuutena on se mikä minua viehättää.

      Olen piirtänyt kymmeniä eri-ikäisiä (20-85-vuotiaita) alastomia naisvartaloita (kuin myös miesvartaloita) ja jokainen heistä on kantanut ylpeästi itseään kyseisessä tilanteessa.

      Jokainen vartalo on uniikki ja itselleen rakas ja tärkeä, vajavaisuuksistaan huolimatta tai juuri siksi. Ja rakkaan vartalo on varmasti sitä aivan erityisesti. En minä ainakaan ole täydellinen.

    • itse DD

      Pidän isoista, mutten liian isoista. Tärkeää on sekin miten ne muuhun kehoon sopivat. Musta on kiva jos rinnat tuntuvat hyvältä käsissä ja katson kyllä sellaisten naisten perään, jotka kantavat rintansa ylpeästi ja ehkä joskus uskaltavat käyttää myös avoinaisia kaula-aukkoja.

      Kuppikokoa C-DD on aika hyvä ;)

      • lollo ja F on peräti OUT

        taikka ei oo mun makuun.


      • tdoYG

        DD,siinei enää pysty rintaliivit,siihi tarttetaan jotku puutarhakärrit!ei oo kauniit ku vanhenee.joutuu heitteleen olan yli ku tiellä roikkuuvat.menee hankalaks elämä.liika on liikaa kaikess.


    • tietysti

      Kun saisikin joskus kokeilla isoja tisuja:)
      OOOoo;)

      • mieltä ....

        kumpa saisi joskus . Isot kiinteät rinnat .... wauh - tosi kaunista


    • en voi käsittää

      musta on ihan sama minkä kokoset, joskus on lipsahtanut suusta, että ohoh... tai "että mitkä nää on?" jos jollain ollut isot ja ovat olleet ns. tiellä.

      kerran yks mun kulta tivas multa, että tykkäänkö sen rinnoista, ja mä olin vaan, että täh, että tykkään ihan joka kohdasta siinä.

      pahinta oli, että hän ei uskonut sitä, että ihan oikeesti tykkäsin ihan joka kohdasta hänessä... siis rakastuttuani johonkin ei todellakaan rintojen koolla, muodolla tai muullakaan ruumiin yksityiskohdalla ole ..von ..tun väliä.

      Tällainen ruumiinosa-keskustelu on vähän niinkuin repästy jostain heteronaisten tai miestenlehden palstalta... vähän mautonta!

    • koska

      muutenkin ihannoin laihuutta. Pienet rinnat vaan näyttää paremmalta hoikassa kropassa. Itsekin haluaisin että omani olisivat pienemmät -vaikka ei B nyt onneksi mikään yli-iso ole...

    • ovat

      ehdottomasti pienet rinnat sporttisella kropalla.
      omalla tyttöystävällä isot (C), ja tuntuu, että niihin hukkuu.

      • häh?apua

        tyttöystävän rintoihin voi hukkua?


      • miten...
        häh?apua kirjoitti:

        tyttöystävän rintoihin voi hukkua?

        voin hyvin kuvitella miten... varsinkin jos on pituuseroa, see?!


      • sänkyss
        miten... kirjoitti:

        voin hyvin kuvitella miten... varsinkin jos on pituuseroa, see?!

        naisen alle umphh !


      • kai nauraa
        sänkyss kirjoitti:

        naisen alle umphh !

        toisen ahdingolle:D Mutta juu nään kuvan silmissäni....................
        Onneks mun naiselle on kiinteet Beet.Ei tarvii pelätä hengestä puolesta,huh.
        Mutta ei hassumpi tapa päästä hengestään,mielummin se kun jäädä auton alle!


    • Watsie

      Itselläni tämän ikäiseksi kohtuu isot, ja no, kullalleni ainakin kelpaavat. itse en välitä oikeastaan isoista enkä lättänistä, jotain siltä väliltä on mukavaa. :3

      • kunniaan

        itse perin äidiltä aika suuret rinnat vartalooni verrattuna.omasta mielestäni A-C on hienoimmat :)


      • tiramisu tai tisu
        kunniaan kirjoitti:

        itse perin äidiltä aika suuret rinnat vartalooni verrattuna.omasta mielestäni A-C on hienoimmat :)

        kaivoit tän tissi-keskustelun esiin.Hyvät naurut sain noista "miten hukkua tyttöystävän rintoihin" jutuista :DDD

        Itellä Keskikokoiset ja tyttiksellä pienemmät.Suuret rinnat ei nappaa.Tai siis ehkä ne joo nappaa,jos ne rinnat omistaa mun rakkauspakkaus!


      • mielipide...
        tiramisu tai tisu kirjoitti:

        kaivoit tän tissi-keskustelun esiin.Hyvät naurut sain noista "miten hukkua tyttöystävän rintoihin" jutuista :DDD

        Itellä Keskikokoiset ja tyttiksellä pienemmät.Suuret rinnat ei nappaa.Tai siis ehkä ne joo nappaa,jos ne rinnat omistaa mun rakkauspakkaus!

        Mun mielestä muodolla on enemmän väliä kuin koolla. Mutta yleisesti ottaen pidän pienemmistä enemmän kuin isoista... Kaiken kokoiset rinnat voivat kuitenkin olla kauniit. Mukavinta on, kun rinnat mahtuvat käsiin. Silloin voi nukkuakin tissi kädessä. :)

        Tissien tyrkyttämisestä en tykkää, minusta on ennemminkin noloa, jos keskustelukumppanin rinnat hyppivät pöydälle kahvitellessa. Mielestäni se osoittaa myös tyylitajun puutetta pukeutumisen suhteen. Siitä tulee kiusaantunut olo itsellekin, kun ei tiedä mihin suuntaan katsoisi... Kohtuullinen kaula-aukko on ok, ja juhla-asut ym. erikseen, mutta rajansa kaikella arkielämässä.


    • hgghgh

      Molemmat menee. Itte en tykkää yhtään kun mun rintoja kosketellaan tai mitään muutakaan.......

      • o€

        täysin samaa mieltä. Mun tisseihin ei koske kukaan tai lemmenhetki loppuu kuin seinään. Nähty on!


      • Darrling

        ja 0 eurolle.Sanotteko heti sänkykumppanillenne,ettei teidän rintoihin sitten saa koskea!?
        Nimittäin lesbona minun ja suurimman osan lesbonaisista,kädet menee luontaisesti sänkypuuhissa lemmityn rinnoille!
        Minä ainakin pidän jumalattoman paljon naisen rinnoista ja kiihotun nimenomaan niistä!
        Että siis mulla loppuis lemmenhetket naisen kanssa siihen jos en saisi hänen rintoihinsa koskea.Meillä jäisikin siis 0 euron kanssa lemenhetki todella lyhyeen ;)


      • o€
        Darrling kirjoitti:

        ja 0 eurolle.Sanotteko heti sänkykumppanillenne,ettei teidän rintoihin sitten saa koskea!?
        Nimittäin lesbona minun ja suurimman osan lesbonaisista,kädet menee luontaisesti sänkypuuhissa lemmityn rinnoille!
        Minä ainakin pidän jumalattoman paljon naisen rinnoista ja kiihotun nimenomaan niistä!
        Että siis mulla loppuis lemmenhetket naisen kanssa siihen jos en saisi hänen rintoihinsa koskea.Meillä jäisikin siis 0 euron kanssa lemenhetki todella lyhyeen ;)

        Meillä jäisi lemmenhetki lyhyeen jo pelkästään sen takia, etten ole lesbo, en edes pidä itseäni naisena. ;) eli se siitä hetkestä.

        Mä olen vain kerran seurustellu, eikä hänelle ainakaan ollu mikään ongelma olla koskematta mun privaattipaikkoihin. Se olis muutenki halunnu et olen vittu mies. Munaa se olis sormiensa väliin halunnu puristaa.

        Mä kerron tapaamalleni ihmiselle, että olen transseksuaali, enkä tunne kovinkaan kovaa tarvetta omalla ruholla pitää herkkiä lemmenhetkiä. Jos ei neidille kelpaa, sit olen selvästi väärän ihmisen kanssa. Tää on mun teoria.


      • ulalla
        o€ kirjoitti:

        Meillä jäisi lemmenhetki lyhyeen jo pelkästään sen takia, etten ole lesbo, en edes pidä itseäni naisena. ;) eli se siitä hetkestä.

        Mä olen vain kerran seurustellu, eikä hänelle ainakaan ollu mikään ongelma olla koskematta mun privaattipaikkoihin. Se olis muutenki halunnu et olen vittu mies. Munaa se olis sormiensa väliin halunnu puristaa.

        Mä kerron tapaamalleni ihmiselle, että olen transseksuaali, enkä tunne kovinkaan kovaa tarvetta omalla ruholla pitää herkkiä lemmenhetkiä. Jos ei neidille kelpaa, sit olen selvästi väärän ihmisen kanssa. Tää on mun teoria.

        miks sä olet sit tällä lesbopalstalla???
        Ei sillä että et sais olla,mut kiinnostais vaan mikä se juttu on miks täällä oot?


      • o€
        ulalla kirjoitti:

        miks sä olet sit tällä lesbopalstalla???
        Ei sillä että et sais olla,mut kiinnostais vaan mikä se juttu on miks täällä oot?

        no transpalstalla ei todellakaan ole mitään järkeviä keskusteluja meneillään, kaikki pellet vaan käy siellä kirjoittamassa niin ihme tarinoita, että huh huh. Tältä palstalta saan varmaan eniten kuitenkin osviittaa tyttö-tyttö suhteista. Biologisestihan edelleen olen tyttö, vaikka en sitä niin henkisesti oliskaan.


      • ei niin ulalla
        o€ kirjoitti:

        no transpalstalla ei todellakaan ole mitään järkeviä keskusteluja meneillään, kaikki pellet vaan käy siellä kirjoittamassa niin ihme tarinoita, että huh huh. Tältä palstalta saan varmaan eniten kuitenkin osviittaa tyttö-tyttö suhteista. Biologisestihan edelleen olen tyttö, vaikka en sitä niin henkisesti oliskaan.

        Hyvää syksyn jatkoa sulle ja vielä parempaa alkavaa talvea!
        Toivottavasti löydät sun tyttös myös:)
        Musta tuntuu että mä oon löytänyt ja se on poikatyttö,jota luulin aluks pojaksi.Nähtäväksi jää onko se sisimmässäänkin enemmän poika kun tyttö,mua ei haittais sekään.


      • o€
        ei niin ulalla kirjoitti:

        Hyvää syksyn jatkoa sulle ja vielä parempaa alkavaa talvea!
        Toivottavasti löydät sun tyttös myös:)
        Musta tuntuu että mä oon löytänyt ja se on poikatyttö,jota luulin aluks pojaksi.Nähtäväksi jää onko se sisimmässäänkin enemmän poika kun tyttö,mua ei haittais sekään.

        Kiitos samoin! :) Mä itseasiassa olenkin ihan talvi ihminen..


    • Boobsit kunniaan

      Rintojen koolla on totta tosiaan väliä, mutta ainoastaan suhteessa siihen kenessä ne on kiinni. Barbi-silikonit olisivat todennäköisesti turn off.

    • diudaudiu

      Kunhan on rinnat

      • peikkis.

        Pienet ja ihanat ;) !


    • Woman love

      Tää on tätä kun ei oo vaan että jommat kummat. Kumpiakin on tullut vastaan ja kantajilleen ovat sopineet. Kun kaikki ei oo vaan rinnoista kii. En voi oikein muuta sanoo!!!

    • dingdongdang

      Koolla ei ole niinkään väliä, mutta ennemmin vähän pienemmät kuin ihan valtavat. Tärkeintä on, että sopivat kokonaisuuteen. Tiedän esimerkiksi erään erittäin poikamaisen tytön, joka pukeutuu täysin kuin poika, mutta on kuitenkin ihanan suloinen luonteeltaan. Sen lisäksi "naisellisuuteen viittaavat merkit" kuten rintojen kohoumat paidan alla, ovat niiiiin hot! :p~

    • Wippe 123

      Tärkeintä on se että niitä pääsee hyväilemään ja voi tuntea toisen namit rinnat omiaan vasten. NAM NAM!

    • söpö2

      pyöreät A-B kokoset on söpöt :)

    • Anonyymi

      Näin Prismassa tytön about 15-16v aluks takaa päin niin et näin että oli valkoinen selästä avonainen paita ja näki ettei ollu mitään tissien tukena. Sit näin hänen tulevan myöhemmin uudestaan vastaan ja katsoin hänen tisseihinsä. Todella alhaalla roikkuvat varmaan d kupin tissit pomppivat minua vastaan. Siis ai että kun näytti ihanalta. Ilman rintsikoita tissit hytky just ihanasti. Muidenkin tyttöjen pitäs olla ilman rintaliivejä!!

    • Anonyymi

      Keskikokoiset ja pienetkin söpöt. Isot tulee yleensä lihavassa vartalossa, tai ne on feikit.

      • Anonyymi

        Tärkeintä on ettei ole poisleikatut, poisto kertoo transsiudesta ja sisäistetystä kapeasta naiskuvasta tai vihasta. Sellaista kumppania taas en ota vastaan. Muut terveydelliset syyt ok. Pidän naisen kehosta sopusuhtaisena, siitä ei tarvitse silpoa mitään pois eikä lisätä täytteitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9739
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      400
      4180
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      89
      2897
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2835
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      206
      2601
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe