Olettekos asioineet paikallisessa Rintajoupin autoliikkeessä. Jos olette, niin millaista palvelua olette saaneet?
Olin etsimässä halpaa (
Rinta-jouppi JKL
44
6288
Vastaukset
- yhteistyökumppani
Lisäksi aivan ala-arvoiset autojen sisäänosto hinnat. Itku tulee jos pakon edessä joutuu myymään, onneksi on myös muitakin autonostaja liikkeitä.
- ei ole
kummoinenkaan autonmyyjä...
- Elvira också
No siellä taitavat lukea jotain jänniä sivuja netistä kun unohtavat että ovat autokauppiaista ja peräti liikkeessä ja että asiakkaitakin on. joo. Ei uutta.
- kävi
toissatalvena kattomassa yhtä yli 20 000e pirssiä.. niin eivät vaivautuneet sitä pihalle ottamaan sieltä sisältä, jonka seurauksena käytiin hakemassa muualta vastaava auto seuraavana päivänä
Ainakin yksi myyjä on täällä ollut toisessa liikkeessä aiemmin ja se ei olisi ottanut minun 30 000mk autoa vaihdossa aikoinaan, joten menin muualle ja kun tuon tiedän niin en edes vaivaudu käymään koko liikkeessä - saippuakauppias
... pitäisi määrätä lailla häkkiapinoiden myytäviksi. Parin tonnin halpakärryistä ei jää mitään katetta ja joudut kuuntelemaan kokoajan tyhjätaskujen tinkimisiä sun muita elämänkohtaloita.
Ei kiitos mulle!- asiakas?
Mikä on häkkiapina?
Miksi tuon kyseisen autokaupan pihassa sitten on tarjolla tuollaisia parin tonnin pirssejä? En minä viitsi maksaa kakkosautosta sen enempää kun ykkösautolla ajetaan pidemmät reissut. Ykkönen on muutoin vaimon käytössä jo varmuudenkin vuoksi. Kakkosella ajaisin alle 10 000km/v näin ollen en halua sijoittaa mokomaan yhtään enempää. Jos ja kun niitä liikkeiden pihassa hintalapun kanssa on tarjolla luulisi niiden olevan myös myynnissä. Aloituksessa olevan myyntitavan ollessa kyseessä en tule koskaan edes tarjoamaan ykköstäni vaihdettavaksi ko. liikkeeseen.
ps. Mukana ollut isäukkoni tuskin tulee vaihtamaan hondaansa tähän liikkeeseen, sen verran hänkin pettyi tämän myyjän käytökseen.
- fiilikset on
kyllä kyseisestä firmasta jäänyt itse kullekin. Täytyy tosin sanoa, että löytyy kyseisestä firmasta asiallisia, ja asiansa osaaviakin myyjiäkin.. mutta valitettavasti omaa autoa vaihdossa tarjotessa saa kyllä tuntea itsensä tyhmäksi, eikä siitä olla valmiita hyvittämään yhtään mitää. Tosin jos kyseinen auto päätyisi myyntii, pyyntiä sille kyllä ilmaantuisi vallan kattavasti :/
Omakohtaisesti olin taannoin tekemässä vaihtokauppaa, kaupat olisivat kyllä tulleetkin, ellei autoni arvoa olisi vähätelty liiaksi. Autoni markkinarvo oli noin 9000 euroa, josta Rinta-joupin myyjä esitti sen arvoksi sitä heidän "reilua" minimi tarjousta autosta kuin autosta joka on kilvissä.. muistaakseni noin 2000 euroa! Ja kaupat kyllä tuli, 9000 euron hyvityksellä, tosin eri liikkeessä :/- 12345
Ihan sivumainintana, ei myyjä pidä markkina-arvoltaan 9000 euron autoasi parin tonnin autona, vaikka siitä sen verran vain myyntiin ostaessaan maksaisikin. Sisäänostohinta ja markkina-arvo ovat kaksi täysin eri asiaa.
Jos haluat 9000 euron autostasi 9000 euroa, miksi et myy sitten autoa itse? Kaikesta ulkopuolisella teetettävästä työstä joutuu maksamaan, myös myyntityöstä. Maksat kiinteistönvälittäjällekin osan talon hinnastasi, ja tuskin hänelle valitat että "sain talostani vain 177 500 käteen, kun sen markkina-arvo on 186 000 e byhyyyh... " - on, mutta
12345 kirjoitti:
Ihan sivumainintana, ei myyjä pidä markkina-arvoltaan 9000 euron autoasi parin tonnin autona, vaikka siitä sen verran vain myyntiin ostaessaan maksaisikin. Sisäänostohinta ja markkina-arvo ovat kaksi täysin eri asiaa.
Jos haluat 9000 euron autostasi 9000 euroa, miksi et myy sitten autoa itse? Kaikesta ulkopuolisella teetettävästä työstä joutuu maksamaan, myös myyntityöstä. Maksat kiinteistönvälittäjällekin osan talon hinnastasi, ja tuskin hänelle valitat että "sain talostani vain 177 500 käteen, kun sen markkina-arvo on 186 000 e byhyyyh... "tuskin myyjän palkkion tulee olla kuitenkaan 6000- 7000 euroa 9000 euron autosta.. Ei siis ihme, että ainakin tuolla kerralla jäi kaupat tekemättä, luultavasti olisi jäänyt sinullakin.
- Liike elämästä
on, mutta kirjoitti:
tuskin myyjän palkkion tulee olla kuitenkaan 6000- 7000 euroa 9000 euron autosta.. Ei siis ihme, että ainakin tuolla kerralla jäi kaupat tekemättä, luultavasti olisi jäänyt sinullakin.
huomiuoon,liikkeessä on monta myyjää,ei sentään yksi myyjä saa kaikkea rahaa autosta.
Sitten vielä liikkeen kustannukset onko omalla liikepaikalla vai vuokralla,kaikki kulut täytyy kans ajatella.
Joten jos meinaa itse saada hyvän rahan autosta niin parempi sitten myydä sitten ja kokeilla onnistuuko saada sellasta summaa.
Välttämättä tavalliselta pulliaiselta myynti homma ei kaikilta onnistu.
- palvelua sain minäkin!
Kävin varmaankin puolet Jyväskylän autoliikkeistä läpi etsiessäni alle 10000 euron autoa ja joissakin autoliikkeissa huomasi huonon palvelun, koska etsi halpaa autoa. Kaikissa autoliikkeissä ei edes ollut alle 10 t euron autoja.
Rinta-Joupilla myyjä juuri näytti nopeasti sormella, "että tuolla noin"...- Aika hyvissä
...varoissa tunnutta olevan jos kymppitonnin autoa pidätte halpana. ?
- väljvouhka
Hyvää palvelua olen sieltä saanut, jos on itse fiksu, sinullekin ollaan fiksuja, se on vähän niin, että metsä vastaa, niinkuin sinne huudetaan. Myyjät ovat herrasmiehiä ja hyvin asiallisia, varsinkin se kaljupäinen setä on vielä lisäksi varsin hauska. Kahville pyydettiin heti, vaikken ollut vielä ostanukaan mitään, keksiä ja automaattikahvia.
- j.v. 1
ostaa vielä autonkin tuosta liikkeestä? vanhoja paskoja piha puolillaan ja älyttömät hinnat.
- 13.
j.v. 1 kirjoitti:
ostaa vielä autonkin tuosta liikkeestä? vanhoja paskoja piha puolillaan ja älyttömät hinnat.
Olen asioinut ko. liikkeessä useinkin, kun on ko. merkin autoja useampia. Olen saanut aina erittäin hyvää palvelua. On sitten kysymys ollut -90 mallin Accordista, Civicistä tai siltä väliltä. Kun ostin uuden auton, palvelu oli myös ihan hyvää. Uskallan väittää, että on aikalailla myös kiinni asiakkaasta, minkalaista palvelua hän saa. "Nin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan". Näin se on - renkaanpotkijat ja muut;)
- asiakas?
13. kirjoitti:
Olen asioinut ko. liikkeessä useinkin, kun on ko. merkin autoja useampia. Olen saanut aina erittäin hyvää palvelua. On sitten kysymys ollut -90 mallin Accordista, Civicistä tai siltä väliltä. Kun ostin uuden auton, palvelu oli myös ihan hyvää. Uskallan väittää, että on aikalailla myös kiinni asiakkaasta, minkalaista palvelua hän saa. "Nin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan". Näin se on - renkaanpotkijat ja muut;)
MINÄ OLEN TUO JOKA KURJOITTI TUON ALOITUKSEN AIKOINAAN. kERRON SINULLE VIELÄ KERRAN, ETTÄ MINULLA EI OLLUT VAIHTOAUTOA KOSKA OLIN SEN JO MYYNYT, SILLÄ TAJUAN ETTEI LIIKE OTA HALPAAN AUTOON VAIHDOSSA MITÄÄN VIEL'Ä HALVEMPAA TAI AINAKAAN MAKSA SIITÄ MITÄÄN. TUOSSA LIIKKEESSÄ MYYJÄ EI EDES VIITSINYT ESITELLÄ PIHASSASA MYYNNISSÄ OLLUTTA OPEL OMEGAA VAIKKA OLIN SIITÄ KIINNOSTUNUT. MENI VAIN SISÄLLE JA EI SANONUT SANAAKAAN MINULLE. MITÄ MINUN OLISI PITÄNYT TEHDÄ, ETTÄ OLISIN SAANUT OSTETTUA AUTON? SEN TAJUSIN, ETTEI HALPAA AUTOA KANNATA EDES YRITTÄÄ OSTAA TUOSTA LIIKKEESTÄ VAIKKA SE PIHASSA HINTALAPUN KANSSA SEISOISIKIN!
Sorry, että tuli isoilla kirjaimilla, mutta en huomannut virhettäni ajoissa, ja en jakswa kirjoittaa koko storiani uudestaan. - 13.
asiakas? kirjoitti:
MINÄ OLEN TUO JOKA KURJOITTI TUON ALOITUKSEN AIKOINAAN. kERRON SINULLE VIELÄ KERRAN, ETTÄ MINULLA EI OLLUT VAIHTOAUTOA KOSKA OLIN SEN JO MYYNYT, SILLÄ TAJUAN ETTEI LIIKE OTA HALPAAN AUTOON VAIHDOSSA MITÄÄN VIEL'Ä HALVEMPAA TAI AINAKAAN MAKSA SIITÄ MITÄÄN. TUOSSA LIIKKEESSÄ MYYJÄ EI EDES VIITSINYT ESITELLÄ PIHASSASA MYYNNISSÄ OLLUTTA OPEL OMEGAA VAIKKA OLIN SIITÄ KIINNOSTUNUT. MENI VAIN SISÄLLE JA EI SANONUT SANAAKAAN MINULLE. MITÄ MINUN OLISI PITÄNYT TEHDÄ, ETTÄ OLISIN SAANUT OSTETTUA AUTON? SEN TAJUSIN, ETTEI HALPAA AUTOA KANNATA EDES YRITTÄÄ OSTAA TUOSTA LIIKKEESTÄ VAIKKA SE PIHASSA HINTALAPUN KANSSA SEISOISIKIN!
Sorry, että tuli isoilla kirjaimilla, mutta en huomannut virhettäni ajoissa, ja en jakswa kirjoittaa koko storiani uudestaan.Voi olla hyvinkin, että oli sinun onnesi ettei Opel Omegasta kauppoja tullut. Varsinkin jos malli oli 3.0 L
- ?
13. kirjoitti:
Voi olla hyvinkin, että oli sinun onnesi ettei Opel Omegasta kauppoja tullut. Varsinkin jos malli oli 3.0 L
?
- jaggexic
? kirjoitti:
?
hiton tyhmiä täällä Jyväskylässä???
- kokemusta....
asiakas? kirjoitti:
Sorry, että tuli isoilla kirjaimilla, mutta en huomannut virhettäni ajoissa, ja en jakswa kirjoittaa koko storiani uudestaan.tätäkin liikettä Jyväskylässä.
- kansan miäs
mä en vaan ymmärrä-mitä pirun merkitystä on oman auton vaihtohyvityksellä kun se ratkaisee mitä kassalla joutuu maksamaan.miten vertaat eri liikkeiden autotarjontaa-onko joka liikkeessä juuri sama auto,samat kilometrit jne
- neon1
Jyväskylän Rintajouppia kannattaa välttää.
Hyvityshinnat alhaalla, ja muuten hinnat kovia.
PELKKÄÄ KUSETUSTA - Opettaja.
Katselin kerran alle 10 tonnin autoa ja kiertelin JKL:n autoliikkeitä. Just ylimieliset, mulk*t myyjät jäivät tuolta mieleen!
- Kt175
Sama juttu kävin rintajoupilla Jyväskylässä. Ensimmäinen myyjä, tai väliaikainen myymälä päällikkö kieltäytyi antamasta autoa koeajolle koska minulla oli sähköinen ajokortti mukana. Hän loukkaantui kortista niin paljon että meni koppiin murjottamaan. No auto kiinnosti niin paljon että pyysin toista myyjää, tämä antoi auton koeajolle mutta kiroili kun palasin. Molemmat myyjistä vaikuttivat myös alkoholisteilta. Jalat kuin tikut iso kalja maha. Posket sinertävän punaiset, viskibasso ääni. Ostin auton tasan autosta siellä oli hyvä palvelu.
- Jälkimarkkinat
Millainen palvelu/kohtelu on tämän päivän Jyväskylän Rinta-Joupissa?
- auto.tuoreempaan
Ihan hyvä palvelu ko. autoliikkeessä, mielestäni paras autokauppa Jykylässä.
- Pettynyyt
Ei toimi kohtelu ei
- Onhyväon
Kyllä ranta-juopossa tarjotaan kahveet ja vähän palan painiketta kaupan päälle.
- autokauppijas
onko kahvila vai autoliike ?
- Uuuiihh
Vähän kumpaakin ja kovvoo hommoo kaupan päälle
- irfvhire
Pettynyyt kirjoitti:
Ei toimi kohtelu ei
No voi harmi, jospa se on niin että "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"!
Suomalainen on luonnostaan juro ja ujo, tuskin uskaltaa päivää sanoa ääneen. Itseäni ärsyttää suomalainen jurous koska itse olen hyvin puhelias. - perrääsikö-pani
Uuuiihh kirjoitti:
Vähän kumpaakin ja kovvoo hommoo kaupan päälle
ihanko sait kovvoo kapaan peälle
- Anonyymi
Konevikaisen paskan sain.
- EsaL
Laakkosella kannattaa asioida. Hyvä palvelu.
- kokeilkaa-vaikka
ja aika kallis kauppa ja huolto
- jfhjhweg
Laakkoselle
- aalto.132
Erinomainen palvelu ja hintataso Laakkosella, mutta tämä on Rinta-Jouppia käsittelevä sivusto! Mutta jos verrataan, niin Laakkonen pesee Rinta-Joupin 100-0.
- Huonohuonompihuonoin
Ilta-Sanomat vertaili tänään kymmentä vaihtoautoja myyvää autoliikettä. Rinta-Jouppi jäi toiseksi viimeiseksi. Että näin.
- Juipin-ainaisasiakas
Kovin on huonot boonukset muilla kuin Rinta-Joupin
automyyjilla, koska pitää suoli-24 palstoilla notkua. - sanonvaan
Minun luonteiselle ihan hyvä autokauppa siinä mielessä ettei tulla tyrkyttämään, saa ihan rauhassa katsella. Joku toisenluonteinen varmaan kaipaisi enemmän kiinnostusta myyjiltä tulla kysymään että kiinnostaako ko. peli, itse sain varmaan tunnin katsella ilman häirintää uuttaa hondaa niin oli ihan hyvä juttu. Tietämys heillä myynnissä olevista/tulevista taas näytti olevanvähän hakusessa, itse piti hoksata että uusi olikin edellisen vuoden mallia oikeasti vaikka ajamaton.
- bonuksilla
No, huh. Rinta-Jouppi!
- Anonyymi
On siellä jkl edes yksi hyvä myyjä joka detalta tuli maine seuraa perässä,toivottavasti sieltä on ronttosta saanut Mälkönen naama jo vitutti nähdä ja olemus oli just samaa
- Anonyymi
Niin vanha ketju, että asianomaiset varmaan jo kuolleet.
- Anonyymi
Ranta-juopolta saa munaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835