Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tempaus eläinten hyväksi!

-h-

Uudessa animalian lehdessä oli minusta hyvä idea, Possut Pipareina tempaus, jossa jaetaan ihmisille näin joulun lähestyessä pipareita, joissa on mukana pieni esitepaperi "lihattoman" joulun puolesta, plus asiaa sikojen oloista.

Olisiko kukaan halukas tempaisemaan kanssani ennen joulua pipareiden kanssa jossain Helsingin keskustassa, vaikka joku viikonloppu tai ilta? Piparit tehdään itse ja esitteet tilataan Animalialta. Porukassa voisi olla kivempaa :)

Kirjoittele minulle päin, jos kiinnostuit. Olisi kiva saada seuraa, olen siis itse eläinten ystävä, kasvissyöjä ja animalian jäsen.

Sähköpostini on:
[email protected]

28

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • separaattorizkaja

      Annetaan eläisuojelujärjestön tappamien kanojen märäntyneitä kanankoipia ihmisille ja kerrotaan huumeiden käytön ongelmista, niin ehkä tavoitetaan eläinsuojelunarkkiksia jotka pienessä huumeiden turruttamassa kallossaan eivät osaa suhteuttaa asioita.

      • Kanansyöjä

        > Annetaan eläisuojelujärjestön
        > tappamien kanojen märäntyneitä
        > kanankoipia ihmisille ja
        > kerrotaan huumeiden
        > käytön ongelmista,
        >
        Wau! En tiennytkään että kanoillakin on huumeongelmia!

        ...


    • Mehtäläinen1

      Juu, tulisitko kaveriksi ottamaan noita susia kiinni, laitettais ne sit eläinkuljetus autoon ja tuotas ne sinne, päästettäis irti, kerrottais ihmisille kuinkapaljon ne tappaa viattomia eläimiä luonnos. Niitä on enempi ku sikoja!!!

      • Kotkoooooooooooo

        Mitäs tehtäis noille kanoille jotka kuoli joidenkin "vihreitä arvoja" puollustavien tukehduttamalla. Annetaanko TEKOHENGITYSTÄ joillekkin?!?!?!


    • TakkuTakiainen

      tulisin jos olisin miellyttäåvämmän näkönen mutta pelottaisin vaan ihmisiä :)

      • Mehtäläinen1

        Kuka on idiootti ?? Ne noin 5000 tuhatta kanaa vai ne kanantappajat??? Kato peiliin !!!!!


      • TakkuTakiainen
        Mehtäläinen1 kirjoitti:

        Kuka on idiootti ?? Ne noin 5000 tuhatta kanaa vai ne kanantappajat??? Kato peiliin !!!!!

        Sinä olet idiootti.
        Väännänpä rautalangasta idiootille, mixi hän on idiootti.
        Kanan joukko murhan vetäminen tähän on asiatonta. Tämän ketjun aloittaja on menossa lailliseen, rauhanomaiseen demoonstraattioon.

        Näin ollen kaikki kommentit vähän aikaa sitten sattuneesta kanala-sabotaasista ovat tyhjänpäiväisiä, asiattomia heikkolahjaisten internet-junttien kirjoittamia öö.. tyhmiäjuttuja.

        Susi-kommenttisi oli ainoa jossa oli jotain järkeä. Sanoit että sudetkin tappaa viattomia eläimiä. No joo, mutta se kuuluu luontoon; teho sika - ja - kana - laitokset ei, ja sitä paitsi ihminen kuluttaa enemmän luontoo kuin tarvitsisi... susikomenttisi silti osuu jossain määrin hermoon, monet eläin suojeliat ampuu yli hommansa.

        Tämä ketjun aloittaja ei kuitenkaan ammu mitenkään yli, joten jätä rauhaan tai trollaan sinut... se ... sattuu.. paljon... tajuntaan. :| Sinua on varoitettu.


      • Kanansyöjä
        Mehtäläinen1 kirjoitti:

        Kuka on idiootti ?? Ne noin 5000 tuhatta kanaa vai ne kanantappajat??? Kato peiliin !!!!!

        Minä syön kanaa, ja tulen sitä jatkossakin syömään. Ja minulle maistuu paremmin kana joka on tapettu ennen kuin se saapuu lautaselleni.


      • Mehtäläinen1
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Sinä olet idiootti.
        Väännänpä rautalangasta idiootille, mixi hän on idiootti.
        Kanan joukko murhan vetäminen tähän on asiatonta. Tämän ketjun aloittaja on menossa lailliseen, rauhanomaiseen demoonstraattioon.

        Näin ollen kaikki kommentit vähän aikaa sitten sattuneesta kanala-sabotaasista ovat tyhjänpäiväisiä, asiattomia heikkolahjaisten internet-junttien kirjoittamia öö.. tyhmiäjuttuja.

        Susi-kommenttisi oli ainoa jossa oli jotain järkeä. Sanoit että sudetkin tappaa viattomia eläimiä. No joo, mutta se kuuluu luontoon; teho sika - ja - kana - laitokset ei, ja sitä paitsi ihminen kuluttaa enemmän luontoo kuin tarvitsisi... susikomenttisi silti osuu jossain määrin hermoon, monet eläin suojeliat ampuu yli hommansa.

        Tämä ketjun aloittaja ei kuitenkaan ammu mitenkään yli, joten jätä rauhaan tai trollaan sinut... se ... sattuu.. paljon... tajuntaan. :| Sinua on varoitettu.

        Moni puhuu suuria näillä palstoilla niinku sinäki tos lopus, siihen ei voi muuta ku toivottaa: tervetuloa vaan tänne pohjolan erämaahan trollaamaan, mutta senverran sanon et täällä on moni haukannu jäkälää. Mitä tulee eläimiin niin koti ja riistaeläimet kuuluu ruokapöytään, mut tollainen typeröinti mitä evr ja muut samanlaiset paskat harrastaa ni pitäs tuomita samoin ku !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        Minä syön kanaa, ja tulen sitä jatkossakin syömään. Ja minulle maistuu paremmin kana joka on tapettu ennen kuin se saapuu lautaselleni.

        `mä boikotoin kyllä broileria, koska oon kattonu mediasta miten niitä käsitellään... ole hyvä ja ota selvää asioista, takaan ettei broileri enää sen jälkeen maistu. Ite syön broileria vaan jos on tosissaan rrahat vähissä eikä muuhun ole varaa. Yleensä boikotoin.

        Tiesittexte luonnon järjestyksestä puhuvat ihmiset, että broileri ei kuulu luontoon? Se on keinotekoisesti jalostettu laji. Broilerit on niin lihotettuja, että niiden jalat murtuu painon kantamisesta... luonnossa broileri ei selvi ytyisi.


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        `mä boikotoin kyllä broileria, koska oon kattonu mediasta miten niitä käsitellään... ole hyvä ja ota selvää asioista, takaan ettei broileri enää sen jälkeen maistu. Ite syön broileria vaan jos on tosissaan rrahat vähissä eikä muuhun ole varaa. Yleensä boikotoin.

        Tiesittexte luonnon järjestyksestä puhuvat ihmiset, että broileri ei kuulu luontoon? Se on keinotekoisesti jalostettu laji. Broilerit on niin lihotettuja, että niiden jalat murtuu painon kantamisesta... luonnossa broileri ei selvi ytyisi.

        > ole hyvä ja ota
        > selvää asioista,
        > takaan ettei broileri
        > enää sen jälkeen
        > maistu.
        >
        Olen työskennellyt karja- tilitys ja toiminnanohjausjärjestelmien parissa ja niissä hommissa töskennellyt teurastamoissa, kanaloissa ja karjan kasvattamoissa. Sinun kaltaiset vaahtopäät katsovat teeveestä laput silmillä niitä dokumentteja jotka esittävät niitä tapauksia jossa toimitaan moraalittomasti ja lain vastaisesti. Tosiasia on että valtaosa suomessa toimijoista käsittelee eläimiään jopa paremmin kun säännöt vaativat.

        Eli itselläni on vuosikymmenen kokemus ja omin silmin, ei teeveestä tuttua, kokemusta asiasta. Edelleen broileri masituu, ja makkara pannussa tirisee.


        > Ite syön broileria
        > vaan jos on tosissaan
        > rrahat vähissä eikä
        > muuhun ole varaa.
        >
        Broileri on tänäpäivänä kallista. Aika jännä väite että syöt sitä vain silloin kun ei ole rahaa. Oletko myymälävaras?


        > Tiesittexte luonnon
        > järjestyksestä puhuvat
        > ihmiset, että broileri
        > ei kuulu luontoon?
        >
        Joo joo. Niinhän ne kettutytötkin vaati että lehmän pitäis saada pesiä vapaasti niin kuin se luonnossakin tekee. Ja tytöt tekivät tällä lausumalla itsestään pellen.


      • SIKA1
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        `mä boikotoin kyllä broileria, koska oon kattonu mediasta miten niitä käsitellään... ole hyvä ja ota selvää asioista, takaan ettei broileri enää sen jälkeen maistu. Ite syön broileria vaan jos on tosissaan rrahat vähissä eikä muuhun ole varaa. Yleensä boikotoin.

        Tiesittexte luonnon järjestyksestä puhuvat ihmiset, että broileri ei kuulu luontoon? Se on keinotekoisesti jalostettu laji. Broilerit on niin lihotettuja, että niiden jalat murtuu painon kantamisesta... luonnossa broileri ei selvi ytyisi.

        Kyllä niin on tosi, akkaakin kohellaan huonommin suomessa kuin kettuja, kanoja, ym kotieläimiä


      • TakkuTakiainen
        Mehtäläinen1 kirjoitti:

        Moni puhuu suuria näillä palstoilla niinku sinäki tos lopus, siihen ei voi muuta ku toivottaa: tervetuloa vaan tänne pohjolan erämaahan trollaamaan, mutta senverran sanon et täällä on moni haukannu jäkälää. Mitä tulee eläimiin niin koti ja riistaeläimet kuuluu ruokapöytään, mut tollainen typeröinti mitä evr ja muut samanlaiset paskat harrastaa ni pitäs tuomita samoin ku !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        saatanan juntti >.>


      • TakkuTakiainen
        SIKA1 kirjoitti:

        Kyllä niin on tosi, akkaakin kohellaan huonommin suomessa kuin kettuja, kanoja, ym kotieläimiä

        :D ja...?


      • TakkuTakiainen
        Mehtäläinen1 kirjoitti:

        Moni puhuu suuria näillä palstoilla niinku sinäki tos lopus, siihen ei voi muuta ku toivottaa: tervetuloa vaan tänne pohjolan erämaahan trollaamaan, mutta senverran sanon et täällä on moni haukannu jäkälää. Mitä tulee eläimiin niin koti ja riistaeläimet kuuluu ruokapöytään, mut tollainen typeröinti mitä evr ja muut samanlaiset paskat harrastaa ni pitäs tuomita samoin ku !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        sulla eio le munaa mihinkään, ilmaisit sen juuri erittäin selvästi klassisella "tuu tänne TAAMPERREELLE/Rämpäkylän metsään niin katotaan"-ääliömäisyydelläs. Kukaan vakavasti otettava mies ei kirjoita tuommoista paskaa nettiin. Etttä pysy siellä puskissas vaan piilossa poju... munaton pelle.


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        > ole hyvä ja ota
        > selvää asioista,
        > takaan ettei broileri
        > enää sen jälkeen
        > maistu.
        >
        Olen työskennellyt karja- tilitys ja toiminnanohjausjärjestelmien parissa ja niissä hommissa töskennellyt teurastamoissa, kanaloissa ja karjan kasvattamoissa. Sinun kaltaiset vaahtopäät katsovat teeveestä laput silmillä niitä dokumentteja jotka esittävät niitä tapauksia jossa toimitaan moraalittomasti ja lain vastaisesti. Tosiasia on että valtaosa suomessa toimijoista käsittelee eläimiään jopa paremmin kun säännöt vaativat.

        Eli itselläni on vuosikymmenen kokemus ja omin silmin, ei teeveestä tuttua, kokemusta asiasta. Edelleen broileri masituu, ja makkara pannussa tirisee.


        > Ite syön broileria
        > vaan jos on tosissaan
        > rrahat vähissä eikä
        > muuhun ole varaa.
        >
        Broileri on tänäpäivänä kallista. Aika jännä väite että syöt sitä vain silloin kun ei ole rahaa. Oletko myymälävaras?


        > Tiesittexte luonnon
        > järjestyksestä puhuvat
        > ihmiset, että broileri
        > ei kuulu luontoon?
        >
        Joo joo. Niinhän ne kettutytötkin vaati että lehmän pitäis saada pesiä vapaasti niin kuin se luonnossakin tekee. Ja tytöt tekivät tällä lausumalla itsestään pellen.

        Joo olen minä aika paljon eläissäni myymälävarkaillut. Olen myymälävaras, karjavaras, kanavaras ja järkivaras.

        No, siis ööh. Vakavasti puhuen. En tosiaan tullut ajatelleexi että broilerinliha on kalliimpaa kuin tapettu lehmä tai sika; koska en yleensä syö sikaa ja lehmää, en vaan tyksi, ne on epäterrveellistä!!!! Linnnun-lihassa on paljon proteiinia ja seon kevyttä. Suosin eniten kalkkunaa, mutta SE on siis kalliinpaa kuin broileri, ja kun broileria tahdon sensuroida ja boikkitoida eestisistä syistä niin on hankalaa löytää syötävää!!! sixi joskus sworrun broileriin, mutta vain joskus!

        Viestisi loppuosa on vähän outo. Sanoin että broileri ei kuuluu luontoon , se ei selviytyisi luonnossa. Tällä tarkoitin ettei koko lajia tulisi olla olemassa. Se on luotu vain kärsimään. Mitä tekemistä tällä on kettu tyttöjen harha käsityxen kanssa, että lehmät pitäisi päästää metsään pesimään? (ooxo varma ettei ne pesis?!??! miztä tiiät!?!?!? :O'' )


      • puosu1
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        :D ja...?

        Kyllä tämä kaveri joutaa täältäkin jäähylle, niinkuin tuolia gallerian puolella on käynyt!


      • pakku_22
        puosu1 kirjoitti:

        Kyllä tämä kaveri joutaa täältäkin jäähylle, niinkuin tuolia gallerian puolella on käynyt!

        no mixet ilmianna mua pikku-puosu? (hihi paljastit iästäsi aika paljon tuolla gaLtZu-viittauxella)

        olen siellä nimimerkillä |Thy| vaikka miut bannattiin

        mutta... muista... ilmi antajille... voi... tapahtua... JUTTUJA!!! :D


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        saatanan juntti >.>

        He hee, ha haa :-))


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Joo olen minä aika paljon eläissäni myymälävarkaillut. Olen myymälävaras, karjavaras, kanavaras ja järkivaras.

        No, siis ööh. Vakavasti puhuen. En tosiaan tullut ajatelleexi että broilerinliha on kalliimpaa kuin tapettu lehmä tai sika; koska en yleensä syö sikaa ja lehmää, en vaan tyksi, ne on epäterrveellistä!!!! Linnnun-lihassa on paljon proteiinia ja seon kevyttä. Suosin eniten kalkkunaa, mutta SE on siis kalliinpaa kuin broileri, ja kun broileria tahdon sensuroida ja boikkitoida eestisistä syistä niin on hankalaa löytää syötävää!!! sixi joskus sworrun broileriin, mutta vain joskus!

        Viestisi loppuosa on vähän outo. Sanoin että broileri ei kuuluu luontoon , se ei selviytyisi luonnossa. Tällä tarkoitin ettei koko lajia tulisi olla olemassa. Se on luotu vain kärsimään. Mitä tekemistä tällä on kettu tyttöjen harha käsityxen kanssa, että lehmät pitäisi päästää metsään pesimään? (ooxo varma ettei ne pesis?!??! miztä tiiät!?!?!? :O'' )

        Yksikään lehmäeläin ei pesi. Lehmäeläimet ovat vaeltavia laumaeläimiä jotka synnyttävät siellä missä sattuvat olemaan.

        Edelleenkin kyseenalaistan lausumasi siitä että syöt kanaa vain silloin kun sinulla on rahat vähissä. Jos oikeasti olisit kasvissyöjä niin ostaisit kanan sijaan soijasuikaleita.

        :-))


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        Yksikään lehmäeläin ei pesi. Lehmäeläimet ovat vaeltavia laumaeläimiä jotka synnyttävät siellä missä sattuvat olemaan.

        Edelleenkin kyseenalaistan lausumasi siitä että syöt kanaa vain silloin kun sinulla on rahat vähissä. Jos oikeasti olisit kasvissyöjä niin ostaisit kanan sijaan soijasuikaleita.

        :-))

        ikävää, kun loGiiCka horjahtelee :/ sillä nolaa helposti itsensä ja syö oman uskottavuutensa. Mutta annan pari tärkeää vinkkiä joilla saada ainakin ihmislajia vastaavia tuloxia esim. ÄO testeissä.

        Informaation määrä ei ratkaise, vaan laatu. OLe selkeä.

        Älä oleta.

        En ole koskaan väittänyt olevani kasvissyöjä. En myöskään ole kasvissyöjä.

        Kun sanoin että rahan ollessa vähissä sorrun broileriin, tarkoitin että näinä hetkinä ostaisin KALCKUNAA jos rahaa olisi enemmän. Ja näinä kyseisinä hetkinä esim. veriletut tai lencki mackara ei vaan kelpaa jos olen syönyt sitä liiaxi viime päivinä. Tai jos kyse on ihan ravintoarvoista. Ota ihan rauhallisesti, jätä turha informaatio pois hälisemästä, kyllä se siitä järjestyy.


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        ikävää, kun loGiiCka horjahtelee :/ sillä nolaa helposti itsensä ja syö oman uskottavuutensa. Mutta annan pari tärkeää vinkkiä joilla saada ainakin ihmislajia vastaavia tuloxia esim. ÄO testeissä.

        Informaation määrä ei ratkaise, vaan laatu. OLe selkeä.

        Älä oleta.

        En ole koskaan väittänyt olevani kasvissyöjä. En myöskään ole kasvissyöjä.

        Kun sanoin että rahan ollessa vähissä sorrun broileriin, tarkoitin että näinä hetkinä ostaisin KALCKUNAA jos rahaa olisi enemmän. Ja näinä kyseisinä hetkinä esim. veriletut tai lencki mackara ei vaan kelpaa jos olen syönyt sitä liiaxi viime päivinä. Tai jos kyse on ihan ravintoarvoista. Ota ihan rauhallisesti, jätä turha informaatio pois hälisemästä, kyllä se siitä järjestyy.

        > Ota ihan rauhallisesti
        >
        Olo on kuin olisi betasalpaajia kiskonut kourallisen, rauhallisuus loistaa olemuksestani :-))


        On suorastaan valloittavaa lukea naiivia palautettasi. On ilo poimia tekstistäsi ristiriitaisuuksia. -"OLe selkeä", kirjoitat hassun hauskasti kahdella isolla kirjaimella, ja jatkat opastamistani ÄO'n kivisellä testipolulla. Mottosi taitaa olla -"Älä tee niin kun minä teen, vaan niin kuin kinä sanon". Ehkä sinun tulisi noudattaa omia oppejasi niin sinulla olisi helpompi olla.

        :-))


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        > Ota ihan rauhallisesti
        >
        Olo on kuin olisi betasalpaajia kiskonut kourallisen, rauhallisuus loistaa olemuksestani :-))


        On suorastaan valloittavaa lukea naiivia palautettasi. On ilo poimia tekstistäsi ristiriitaisuuksia. -"OLe selkeä", kirjoitat hassun hauskasti kahdella isolla kirjaimella, ja jatkat opastamistani ÄO'n kivisellä testipolulla. Mottosi taitaa olla -"Älä tee niin kun minä teen, vaan niin kuin kinä sanon". Ehkä sinun tulisi noudattaa omia oppejasi niin sinulla olisi helpompi olla.

        :-))

        Miten tä liittyy broileriin ja vapaa ehtois eläin työhön?

        pellet ulos palstoiltaaaa

        pellpepeplepepleplepelpleplepleplep homo


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Miten tä liittyy broileriin ja vapaa ehtois eläin työhön?

        pellet ulos palstoiltaaaa

        pellpepeplepepleplepelpleplepleplep homo

        > pellet ulos
        > palstoiltaaaa
        >
        Kannataaan!

        Ja rekrytoidaan lisää oheisen hengentuotteen suoltajia:

        > "pellpepeplepepleplepelpleplepleplep homo"
        >


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        > pellet ulos
        > palstoiltaaaa
        >
        Kannataaan!

        Ja rekrytoidaan lisää oheisen hengentuotteen suoltajia:

        > "pellpepeplepepleplepelpleplepleplep homo"
        >

        tai mun äiti antaa sulle turpaan!


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        tai mun äiti antaa sulle turpaan!

        Haa! Laiton uhkaus! Nyt meni yöunet, pelko ja ahdistus täyttävät elämäni. Lohduttaudun syömällä kanaa!


      • TakkuTakiainen
        Kanansyöjä kirjoitti:

        Haa! Laiton uhkaus! Nyt meni yöunet, pelko ja ahdistus täyttävät elämäni. Lohduttaudun syömällä kanaa!

        Ne kanat KIRKUU sun painajaisissa! Aina keskiöisin ne nostaa päänsä sun vatsasta ja KIRKUU SYNTYMÄTTÖMIEN LASTENSA KUOLEMAA SUN MUNAKUPEISSA JA OMAA KIDUTUSKUOLEMAANSA kana-tehdas-liukuhihnoilla!"!!

        sä et tai da tietää mitään mistä puhut!!!

        ne kanat kuolee hitaasti ja tuskallisesti tehtaitten liukuhihnoilla ja elää kärsimyxentäyteisen elämän ilman mitään luonnollisia elin-oloja, ja SÄ VAAN SYÖT SENKIN LÄSKIPERSE (laiton loukkaus 1p ) olet inhottava murhaaja-mässäri-eläinsadismintukija ja vaikka mä nyt räppään vähän kännis niin asia on silti rännis ooxä vähän tyhmä älä niitä elämiä rääki olet ekovastuuntunnoton.. epäekoKääki :/


      • Kanansyöjä
        TakkuTakiainen kirjoitti:

        Ne kanat KIRKUU sun painajaisissa! Aina keskiöisin ne nostaa päänsä sun vatsasta ja KIRKUU SYNTYMÄTTÖMIEN LASTENSA KUOLEMAA SUN MUNAKUPEISSA JA OMAA KIDUTUSKUOLEMAANSA kana-tehdas-liukuhihnoilla!"!!

        sä et tai da tietää mitään mistä puhut!!!

        ne kanat kuolee hitaasti ja tuskallisesti tehtaitten liukuhihnoilla ja elää kärsimyxentäyteisen elämän ilman mitään luonnollisia elin-oloja, ja SÄ VAAN SYÖT SENKIN LÄSKIPERSE (laiton loukkaus 1p ) olet inhottava murhaaja-mässäri-eläinsadismintukija ja vaikka mä nyt räppään vähän kännis niin asia on silti rännis ooxä vähän tyhmä älä niitä elämiä rääki olet ekovastuuntunnoton.. epäekoKääki :/

        > Ne kanat KIRKUU
        > sun painajaisissa!
        >
        Ei kanat, mutta sun mutsisi. Yargh! Kauhea unikuva...


        > KIRKUU SYNTYMÄTTÖMIEN
        > LASTENSA KUOLEMAA
        > SUN MUNAKUPEISSA
        >
        En omista munakuppeja, kävisikö alasuojat?


        > sä et tai
        > da tietää
        > mitään mistä
        > puhut!!!
        >
        Tai daan aika tasan tarkkaan. Kuis itse?


        > ne kanat kuolee
        > hitaasti ja tuskallisesti
        > tehtaitten liukuhihnoilla
        >
        Kidutettu kana maistuu parhaalle!


        > SÄ VAAN SYÖT SENKIN
        > LÄSKIPERSE (laiton
        > loukkaus 1p )
        >
        Ei muuten ole laiton loukkaus,
        ainoastaan herjaus :-)
        Sitäpaitsi kana on kevyttä, ei kerry läski perseeseen kun kanaa syö.


        > ooxä vähän tyhmä
        >
        Jos haukut tyhmäks mua, oot mun peilikuva :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe