nuoremmalle naiselle?Tuntuu että siellä on vain eläkkeelle siirtyneitä seiska ja nolla henkilöitä.Entä Suomiseura, miten vilkasta toiminta on?En paljon innostu neuleista tms.Miten netin käyttö onnistuu, vai onnistuuko seurassa?Tulen keväällä, olisi kiva tietää mitä voi harrastaa, vai voiko mitään.Ilmat?Kuulin että nyt on aika kylmää.Entäs joulunjälkeen?
Hei, onko Torressa mitään
10
1699
Vastaukset
- Neljästi käynyt (+50)
Paikkahan ei ole charter-kohde joten viikon teholomabilettäjiä sieltä ei paljoa löydä. Porukasta suuri osa on todella eläkeläisiä, sekä espanjalaisia, että muualta Euroopasta. Tavallaan paikka on "kesämökkialuetta" jota käytetään talvella vähemmän, kesällä enemmän.
Kaupungissa ei ole paljoa nähtävää, palvelut OK, kauppoja, ravintoloita, rantaa, hyvä ilmasto ym. Suomi-seurasta en juuri tiedä; kait korttipeliä, keilausta jne. Netin käyttö on halpaa locutorioissa joita on keskustassa joka kulmassa. Ulkoliikuntaa eri muodoissa harrastavat monet paljon, me mm tallailimme repun kerta mäki/metsäreittejä (vaatii auton).- varsikengät
"Neljästi käynyt",
Kerroitte kävelleenne Costa Blancan vuoristoreittejä. Olen kuullut useammasta lähteestä, että Marina Altan ja Marina Baixan seutu olisi tämän rannikon mielenkiintoisinta aluetta. Ovatko nämä Topwalksin esittelemät reitit tuttuja: http://www.topwalks.net/fi/valencia.htm
Olen huomannut, että muutamilla espanjan- ja englanninkielisillä palstoilla on kehuttu tätä sivustoa ja myös Valencian itsehallintoalueen reittejä. Itsellä on kokemusta Andalusian reiteistä (Sierra Nevada ja ympäristö).
Eli kiinnostaisi kuulla kokemuksistanne Valencian poluilta. Meitä kiinnostavat erityisesti Benidormista pohjoiseen sijoittuva alue, jossa on kuulemma mielenkiintoisia rantakaupunkeja (Denia, Javea, Moraira, Calpe, Altea). Niiden ympäristössä on paljon myös noita Topwalksin reittejä.
- vooer
Parhaiten voisit löytää kiinnostavaa itsellesi ottamalla yhteyttä sivuille www.torrevieja.fi ja sieltä löydät myös uuden palvelupisteen osoitteen. Siellä on nuoret yrittäjät jotka osaavat antaa vinkkejä. - Ilmasto on läpi vuoden hyvä ja sadetta ei juuri koskaan.
- ihan kiitettävästi
Juu, sadetta ei juuri koskaan.
Taidan sitten kokea harhoja kun sateita kuvittelen...
Onhan tämä talvi ollut runsassateinen koko Valencian alueella, joten on kai luonnollista että Torreviejassakin sitten enempi satelee.
- biletystä
Kesäkuukausina läpi vuoden keskikaupungilla aamu 5:teen.
Suurin osa on espanjalaista nuorisoa mutta mukana myös mittavasti englantilaisia ja muitakin.
Talvella suurimmat rällingit rajoittuvat viikonloppuihin ja ovat alueellisesti rajallisempia.
Jos juutut johonkin reservatioon niin sinne pätee tuo lausuma eläkeläisistä.
Marraskuun puolivälistä maaliskuun loppupuolelle saa varautua viileisiin öihin.
Sateet ovat vähissä.
Havaintoja keskustassa 20 vuoden ajalta.
Tänä aikana kaupunki on kehittynyt huimasti ja ikääntyvien keskusta-asujien kannalta liian myöhään. - yks nolla
Mitä sinä Torreen olet menossa? Eihän siellä ole kuin pelkkiä nollia ja muutama seiska, ja nekin vielä eläkeläisiä. Mitä muutakaan? Itsekin sen jo totesit. Ja Suomiseuran toiminta on juuri sitä neulekerhoa. Eihän se mitään muuta voisi ollakaan. Netin käyttö ei todellakaan onnistu, ei seurassa eikä yksin. Torren kaltaiseen takapajulaan kun ei ole saatu mikäänlaisia yhteyksiä, joten mitään nettipaikkoja tai edes pubeja joissa on nettikoneet ei löydy.
Ja kuten jo arvasitkin, ei siellä mitään voi harrastaa sen neulomisen lisäksi. Harrastuksiakin on olemassa lukuisia, mutta ikävä kyllä mitään ei voi siellä harrastaa. Senkin sinä jo tiesit.
Joten ihmettelen vaan, että mitä sinä sinne menet - tai tänne palstalle tulet - kun tiedät jo noin tarkkaan asiat. Eikö olisi syytä valita jokin positiivisempi paikka - tai asenne? - herraseura,,
vastaile ihmeessä,
- mutta mitä jos kuitenkin
etsisit ikäistäsi seuraa?Olemme valovuosien päässä toisistamme..
- kiinnostaa?
nuorta naista?
Siitähän se riippuu.
Viikolla 17 menemme sinne kevääksi ikävystymään.
Läppäriä en viitsi raahat mukana koska 200m:n säteellä on kolme nettipaikkaa.
3kk on pisin rupeama jonka olemme olleet yhtäjaksoisesti.
Olin työnhakijana.
Kyllä sekin aika liukkaasti sujui.
Olin tosin jo v40 ja eukko mukana.- Kiinnostaako?
Jos haluat säpinää ja kuumuutta niin elokuu on Torressa niitä täynnä. Kaikkein parhaimmat tiedot Torreviejasta ja sen ympäristöstä ja muutenkin Espanjasta saat nettiosoitteesta www.rantuu.fi ja torrevieja.fi sivuilta ja eikun menoksi. Pitkälle syksyyn lämpöä kun meillä täällä suomessa sataa jo räntää viistoon .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882