Polvessa kipeä kohta!

Raajarikkoinen

Onko kellään kanssasisarella ollut samaa vaivaa polvessa: Kun menee lattialle polvilleen, niin vasemman polven pinnassa tuntuu karsea kipupiste. Ihan kuin terävä pieni kivi jäisi polven ja lattian väliin. Ei ole merkitystä,onko polven alla alustana kova lattia vai pehmeä patja tms. On inhottava vaiva, mutta en tiedä kehtaako tollasen takia lähteä varaamaan lääkäriltä aikaa. Onko teiltä löytynyt vastaavaa?

14

18740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina-80

      mutta vähän samantyylistä kyllä.

      En pysty olee paljaalla lattialla polvisillani kun alkaa sattumaa..tuntuu kaameelta, jotenkin sattuu...vaikka olis matto niin silti sattuu mutta ei paljoo. Sängyllä tai missä vaan on paljon korkee pehmuste, niin sitte pystyn olee polvisillaa...nyt kuitenkaa oo monee kk voinu olla polven operaation takia.

      Voi olla et jos sun polvet on herkistyneet, niin kuin mulla.

      Mä en pysty olee edes lattialla selällää, kun sattuu nikamat...niihin tuntuu kuin olisi lattian ja nikamaluiden välis joku..ehkä se vaan on ihan normia sitte...koska mul ei oo nikamista löydetty mitää ihmeellistä, mikä sen selittäis.

      • Raajarikko

        Siis onko sulla polvi operoitu tuon takia vai minkä vuoksi?


      • nina-80
        Raajarikko kirjoitti:

        Siis onko sulla polvi operoitu tuon takia vai minkä vuoksi?

        tuon takia operoitu, vaan siks kun lumpio on vinossa eikä pysy paikoillaa.

        Mullahan on molemmat polvet arat, joten en voi siis lattialla olla polvisillaa.

        Kyllä mä sinuna kävisin näyttämäs polvea, jos siittä esim otetaa röntgen...ja jos siinä ei näy mitään, niin ainahan sen voi tähystää.

        Jos et viitti pelkän polven takia mennä lääkäriin, niin mene sitte ku on jotai muutakin vaivaa..menee sitte sinä samalla sekin asia.

        Onko sulla kauankin ollut tuollaista vaivaa vai onko se vasta äskettäin tullut?


      • *milla
        nina-80 kirjoitti:

        tuon takia operoitu, vaan siks kun lumpio on vinossa eikä pysy paikoillaa.

        Mullahan on molemmat polvet arat, joten en voi siis lattialla olla polvisillaa.

        Kyllä mä sinuna kävisin näyttämäs polvea, jos siittä esim otetaa röntgen...ja jos siinä ei näy mitään, niin ainahan sen voi tähystää.

        Jos et viitti pelkän polven takia mennä lääkäriin, niin mene sitte ku on jotai muutakin vaivaa..menee sitte sinä samalla sekin asia.

        Onko sulla kauankin ollut tuollaista vaivaa vai onko se vasta äskettäin tullut?

        kipuileeko se polvi muuten? jos ei niin tuskin sun kannattaa tosta lääkäri aikaa erikseen varata. Jos siinä polvessa on yksi kipeä kohta ja kipu ei muuta paikkaansa niin mieti tarkkaan oletko joskus telonut sitä, tyyliin kaatunut sannalla ja onko mahdollista, että siellä olis ihan oikeasti kivi sisällä.

        Ja mitä noihin operaatioiden jälkeisiin kipuihin osaan sanoa niin itselle on polvea leikelty monta monta kertaa ja arka polvi tulee todennäköisesti olemaan aina. Sama homma kuin Ninalle on itselle myös tehty ja sen jälkeen olen silloin tällöin voinut olla pehmeällä polvillaan kovalla en voi edes harkita olevani, ja operaatiosta on aikaa liki 3 vuotta


    • Jorge

      Minulla on samanlainen kipupiste oikeassa polvessa. Luulin ensimmäisen kerran kun vihlasi, että lattialla on lasinsiru. Onko tietoa, että mikä kivun aiheuttaa?

    • mitä tää meinaa

      Kuvailemaasi Kipua täälläkin!
      Kamala aristus vasemmassa polvessa, en voi mennä polvilleni myöskään peheällä. Myös kosketusarka. Ei ollenkaan rasitustyyppistä nivelsärkyä, vaan ihen kuin vasaralla lyötäisiin täysiä. Mietin lääkärillä käyntiä. Voisiko johtua polveen pesiytyneestä tuumorista (kasvaimesta)??? Kenelläkään kokemusta sen oireilusta?

    • kellarihiiri

      Voisiko olla polviniveleen pesiytynyt kihti.

    • Anonyymi

      Saattaa olla ihonalainen verisuoni. Vähän suonikohjutyyppinen.

    • Anonyymi

      Minulla samanlaista kipua - polvillaan ollessa kovaa polvilumpion alla tuntuvaa pintakipua, muuten polvi ok.
      Onko kukaan saanut apua vaivaan? Tai onko se hävinnyt?

    • Anonyymi

      Samanlainen vaiva on itsellä. Onko tietoa mikä voi olla.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla on sama polvikin kun sinulla sanottiin fysioterapia auttaa kun kävin lääkärissä minä kaaduin koirani kanssa polvi meni hajalle en leikattiin laitettiin rautalankoja sinne sitten ne otettiin pois sen jälkeen tuli huonommaksi

    • Anonyymi

      Itse kävin samasta syystä lekurilla.. sano että limapussi vaivaa ja asialle ei voi tehdä mtn. Ihan kauhee pisto tulee kun tietyllä osalla polvesta nojaa jtn vasten

    • Anonyymi

      Mulla kans tämä ja oikea polvi kyseessä! Erittäin hyvin oli vaiva kuvailtu koska tunnistin heti! Varaan myös lääkärin ajan, katsotaan mitä sanoo.

    • Anonyymi

      Onks kukaa löytänyt syytä? Kävin lekurissa ja anto antibiotin limapussin tulehdukseen mutta ei mitään apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe