tyttökaverille.miten onnistuu ja miten se tehdään?windows xp ja outlook sähköposti.kuvasin ja video tallentui omattiedostot,mutta ei lähde minnekään mitään kun sitä klikkaa ja valitsee lähetä,sähköpostilla,ilmestyy pieni laatikko mihkä se siirtyy liitteeksi,lähetä.ei mene mitään minnekään,kamera on canon powershot a560.kumminkin kun klikkaan sitä videoo niin se alkaa näkyä siinä yläkulmassa,mutta postitus ei onnistu,auttakaa joku.kiitos
digikameralla kuvatun videon lähettäminen
5
2046
Vastaukset
- Varmaankin
Liian suuri tiedosto sähköpostin liitteeksi.
- liian iso..
liite-tiedostoksi. Canonit tekee melko kookasta jälkeä videoissa. Teillä kummallakaan ei tietysti ole riittäästi tietoa miten torrenttina laitat videon menemään. Toinen ja kolmas mahis on joko mese tahi skype.
- saa pienempään kokoon
Jos sinulla on koneella PinacleStudio-ohjelma niin sillä saa muutettua videoita penempään kokoon. Minä just hiljattain laitoin tällä konstilla Digi-videon sähköpostiin. Muutin sen ohjelmalla muistaaksen mpeg2-muotoon.
- Picasa
Minä olen kameravideoita laittanut picasan Webalbumiin ei julkiselle puolelle ja laittanut linkit s-postiin.
Lataa picasa täältä; http://picasa.google.fi/myös MovieMakerilla, joka XP:ssä on valmiina, vaikka se aika kökkö onkin. Avaa MM:ssa "uusi projekti" ja tuot sen videon siihen. Sitten julkaiset sähköpostia varten ja siinä voit määrittää, kuinka paljon sitä pakataan ja näet tiedostokoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277