Miten soveltuu seuraava yhdistelmä luontokuvaukseen, kuten linnut,karhut,ketut,sudet,majavat yms. ELI runko olisi canon eos 30d, objektiivi olisi 70-200L 2.8 IS USM ja telejatke 1.4TC???
mIKÄ OLISI PAREMPI. TÄLLÄ OLISI HINTAA 1250 EUROA
luontokuvaukseen canon 30d
2
1080
Vastaukset
- canooneristi
EF 100-400mm L IS USM olis vissiin parempi vaihtoehto, millejä pikkusen enempi, eikä tartte TC:llä leikkiä. Pumppuzoomikin, eli näppärä käyttää.
Mistäs meinasit 70-200mm f2.8 L IS USM:n 1.4x TC:n kanssa löytää alle 1300€ käytettynä vissiin?
Tosin ei tuo 100-400mm:nenkään välttämättä vielä oikein riitä lintuihin susiin ja majaviin, ellet sitten kojussa kuvaile.
Toki omista eränkävijäntaidoista kiinni.
Itse en lähtisi karhuja kuvailemaan tai ainakaan mitään kasvopotrettia ottamaan ilman hyvää suojaa vielä 400mm objektiivilla. - canonman
L-sarjan 70-200 2.8 IS USM on todella laadukas objektiivi, mutta itse en lähtisi pilaamaan sen hienoja käyttöominaisuuksia telejatkeella.
Kiinnostuksesi kohteet ovat vaativia, sillä noihin ei tosiaan 200 milliselläkään ylety.
Canonin uusi 5D-runko (mark II) on oma suosikkini, sillä 21 MP:n ansiosta kuvat kestävät suurentamista aikalailla (eli käytännössä kuvan uudelleen rajaamista). Ja 5d:llähän saa tarpeen yllättäessä elävääkin kuvaa aikaiseksi.
Ja kannustan siis yhdistämään 30D:n tai 5D II:n kiinteäpolttoväliseen optiikkaan. L-sarjan 300mm ja isommat ovat tietysti tyyriitä, mutta tähän tarkoitukseen myös parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 381463
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838