Eli jotkut ohjelmat vaativat tuota toimiakseen.
Mikä tuo siis on, mitä se tekee, ja onko siitä jotain haittaa?
Tiedän vain, että se on microsoftin:D
Mikä on .NET framework???
13
3581
Vastaukset
- änvidia
Klikkaappas linkkiäsi.. Eli en saanut vielä vastausta kysymykseeni.
- zxcvbnm
änvidia kirjoitti:
Klikkaappas linkkiäsi.. Eli en saanut vielä vastausta kysymykseeni.
- Vista_fani
Viimeisin versio on 3.5
VB 2008 tarvitsee sen.
Wikipediassa on vain 3.0 asti. - Pohjolanperkele
olipa noistakin kommenteista paljon apua -.-. kertokaas mulle, että jos mä pöivitän koneeni NetFramework 4.6:een, niin, vaihtaako se silloin käyttöjärjestelmäni windows 10ppiin vaiko ei -.-? Jos ei niin sitten se on ihan sama mitä se tekee, mä hankin sen sillo.
- turhakkuus
Ei vaihda. Ei kai se tee mitään, ellei koneessa ole mitään sellaista ohjelmaa joka .net frameworkin jotain versiota käyttää, vaikka koneessa olisi kaikki .net frameworkin versiot.
Yleensä sitä käyttää vain jotkut turhakkeet.
- windows-tiltulei
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=49981
Onko se niin vitunvaikeata katsella asioita Windows/Microsoft sivuilta? - Ohjelmoijan_apukirjasto
Koodarin ei tarvitse tehdä kaikkea itse, kun .net frameworkista löytyy valmiita palikoita, mistä kasata ohjelma. .net fw:n päälle kasatun ohjelman käyttäjille tulee hiukan lisävaivaa, kun pitää asennella .net fw:n oikea versio, että ohjelma toimii.
- KoodariKalle
Tää on näitä samoja hiekkallatikoita, joissa ohjelmantekijät leikkii.
microsoft on tuottoisa työntään kaikee sontaa, joka vuosien saatossa sitten tekee tuskaa. Pyrkimys hallita koko pc-mailmaa varmaan sen takana.
Wine käyttäjille tullut nyt vaihtoehto, eli wineen on lisäosia, että ei tarvitse asennella vbrun lisäksi netframeworksia ja directxäää, jotka wine vaati jotta uusimmat windows sovellukset toimi siinä moitteetta.
Kehittäjiä kyrpii se, koska Microsoft itse tuotteissaan ohittaa muille asetettuja hiekkallatikon rajoja. Samalla tehfden Microsoft tuotteestta turvattomamman kuin miekkalaatikon sisällä pysyvä muun koodaaman ohjelman turvallisuuden.
Välillä tulee tunne, että Microsoft on joku illuminaatien vasenkäsi, vakoilun ja hallinan suhteen. vakoilusta tullut itsetarkoitus, toimivuus ihmisellä hänen omissa touhuissaan ja töissä toisijainen.
- tääonniintätä
En tiedä ja minäkin haluaisin tietää sen. Windows Update tarjoaa jatkuvasti päivityksiä .NET:iin ja sitten niiden asennus katkeaa kesken. Turhaa työtä ja vaivaa ja akku pyörii kuumana.
- vanhimmasta_alkaen
Minä olen saanut ne kaikki tyrkyllä olevat .net framework päivitykset asennettua kun olen asentanut ne tietyssä järjestyksessä, vanhimmat ja pienimmät versionumerot ensin, ja vain yhden kerrallaan, reboot välillä, Win 7:ään kylläkin.
- Vittuettäonpaska
on yks helvetin paska windowsin rajapinta!
- ääliömäisin
.NET Frameworkon kyllä maailman kautta aikojen ääliömäisimmin nimetty ohjelmistotuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844