Kertokaa

satumaa

mikä on paras tapa saada tahtonsa lävitse... millaisia keinoja itse käytät!?

15

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5-vuotias

      menisin lattialle makaamaan, huutaisin ja potkisin jalkoja ilmassa.
      Jos täällä olis kenelle kiukutella olis ilmassa "lentäviä lautasia" mutta taitaisin kuitenkin tyytyä lirkutteluun.
      Hyvällä saa enemmän aikaiseksi kuin pahalla.

    • Pitääkö saada aina tahtonsa läpi?
      Vaikka luja tahto viekin vaikka läpi harmaan kiven, on joskus parempi antaa olla. Jos normaalia puhetta ei ymmärretä.

      • Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
        Nyt tuntuu että on konstit loppu ja siksipä tuli mieleen kysellä.
        Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksi


      • satumaa kirjoitti:

        Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
        Nyt tuntuu että on konstit loppu ja siksipä tuli mieleen kysellä.
        Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksi

        sori, mutta ihan oikeasti hymyilytti...hi..


      • satumaa kirjoitti:

        Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
        Nyt tuntuu että on konstit loppu ja siksipä tuli mieleen kysellä.
        Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksi

        Onko kahvinkeitto ainoa ongelma? Sinä tietysti tulet uudesta työpaikastasi innoissasi kotiin ja haluaisit vaihtaa päivän kuulumiset. Millaisen vastaanoton saat? Miten vuorovaikus toimii? Keskusteletko yhtä tuloksekkaasti kuin keskustelisit seinän kanssa?


    • Pirre*

      ja jos sekään ei tehoa niin sitkaalla luonteellani..

    • Taikinaposki

      Mökötys on poikaa!

      • jaksa kauan

        pitää yllä, käy itselle rasittavaksi - ainaskin luonnostaan vilkkaalle ihmiselle.


    • paapuuri.re

      sitä keskustelemalla täytyy tässä iässä ratkaisut löytää.

      Ei oikein viitsi heittäytyä lattialle takomaan käsillään ja jaloillaan huutaen samalla tahtoo, tahtoo....:))

      • käyttöön

        sen styrpuolesi?


      • paapuuri.re
        käyttöön kirjoitti:

        sen styrpuolesi?

        kun heittäydyn lattialle:))

        Mutta enhän minä heittäydy, koska olen aikuinen ihminen, joka hoitaa asiat järkevästi keskustelemalla, kysy vaikka keneltä:))


    • sopii

      tällainenkin. Nyt olen unohtanut kolme kertaa ostaa tomaattisosetta. Lähdin heti yhdeksän aikaa hakeen sen tuosta kaupasta. Et näin sain tahtoni läpi viimeinkin. ;)

    • Pirre*

      on autotalli/varaston katolta ovien eteen aina tippuvan lumen tiimoilta, keskusteltu, riidelty, jopa heitetty toivo sopuun pääsemisestä..

      Eilen tilasin lumiesteet katolla, se siitä n. kymmenen vuoden neuvottelusta sitten..joskus on pakko vain päättää...

    • T-muna

      Lehmänkaupat ovat joskus suureksi avuksi. Dee dee.

    • Sinimarjanen

      ihan normaalisti puhumalla ehkä parhaiten.
      Riippuu asiasta. Kuitenkaan en alennu kieroiluun,
      enkä valehtelemiseen. Rehti ja reilu peli.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe